Som jeg skrev tidligere i dag; et pullback var å forvente etter en slik oppgang. Jeg får nesten inntrykk av at alle tror ting bare skal rett opp, hele tiden. Vi var rett på motstand (og gikk faktisk over alle fib nivåer i mitt chart, så jeg er meget overrasket over styrken og kraften i denne bevegelsen). Se positivt på det, når treet er ristet litt nå, så fortsetter den nok videre - og de som mistet toget i første omgang får mulighet for å tre ombord igjen
Det var OSE som “mini-kollapset”, dro med seg Targovax over 12 % ned fra toppen også.
Hvorfor det? Du har vel tenkt å eie aksjene du kjøper lenger enn noen minutter? Burde vært aldersgrense på børs… happy trading noobis.
Det at vi ser ut til å holde oss over 30kr i dag, med volum på langt over 4.000.000 aksjer er bare så sinnsykt sterkt! Det er også gode nyheter at vi får puste litt her slik at vi får trukket pusten litt.
Jeg ber til høyere makter om at nano kommer med noen gode tall på de øvrige studiene nå ila H1, som vi samtidig kan hente penger på - da kan dette virkelig ta fyr
For å sette ting litt i perspektiv. I 2016 varte oppgangen fra mars til november da kursen gikk fra 13kr til 130kr. Greit å ha litt tålmodighet! Jeg skal ihvertfall ikke gjøre samme feil som den gang og prøve å trade, og ende med å bli løpende etter. Ser på de siste dagene som starten på en bra reise det kommende året
Ser sånn ut, olja falt.
Jo men hvis du klarer å holde ut år 2021 så blir du rikelig belønnet. Det er ikke verre enn det og den påstanden er forankret i siste kvartalsrapporten du finner på selskapet sin hjemmeside.
Snur litt opp igjen fra dagens bunn nå, både børsen og Nano…
Da tok jeg en trade her på 28 kroner som inngang, klarte ikke å la være når vi så 35 kroner før i dag.
Regner med at den kan selges over 31 senere i dag
Dette kunne faktisk ikke brydd meg mindre. Flott med oppgang men det er også bra med pauser. Dette er tradere og andre som har kastet seg på og egentlig ikke vet hva de har kjøpt.
Man blir relativt hardhudet etter å ha sittet fra høst 2016 Fikk snittet godt ned i Mars/April men sitter fortsatt godt plantet i rødt og har ikke sitti igjennom 4-5 år for å hoppe av på mållinja.
R2D2 og C3PO gjør seg virkelig fortjent til kurtasjene sine idag Gud bedre hvor de jobber.
Er det nå GSA skal prøve å forsvare posisjonene siden og algo-dumpe kursen ned noen kroner?
Blir spennende å se hvem som vinner dagens drakamp. Rykk opp til 32 igjen, eller kjør til 25?
25 kr vil passe perfekt. Tar fra 2- 7 dager å få inn penger fra fond. Så videre oppgang kan drøye til neste uke
Forrige gang ble det et kortvarig fall tilbake fra 30 til 20 før oppgangen mot 129 fortsatte. Med motstand rundt 35 kr så er det kanskje naturlig at en tilsvarende reaksjon ned denne gangen vil være fra 35 til 25.
Toget på vei tilbake til stasjonen for å hente flere?
NANO omsetning 12:35
170 604 633
Vi er på en dobling av kurs, på mega-volum; og folk evner å syte allerede, når vi nå er ned et par %? Naturlig korreksjon, og følger resten av børsen. Om man har troa er det bare fin anledning for “buying the dip”
Store forskjeller fra da til nå. Nano gikk ikke opp 130% på fire dager den gang Tror vi vil se en annerledes utvikling enn det som har skjedd tidligere, men hva det blir er jeg helt uvitende om. Kommer litt an på case og mye på psykologi og seff om emisjon kommer i nedgangen i stedet for når det er eufori. Kanskje den skal til 50, kanskje ikke, men caset er uansett forbedret dramatisk for 2021. Oslo Børs kan overse case til tider, men det ser jo bra ut for Nano nå, så man får nok betalt til slutt så lenge resultatene fortsetter å være gode og covid etc. ikke ødelegger mer. Jeg har ikke aksjer, har bare fulgt med utenfra hittil. Skikkelig imponert over oppgangen og volum. Det gir håp til bransjen om at case kan vinne fram innimellom.
De svake hendene ristes av buy the dip var det noen som sa !