I 2016/17 var det riktig å at gevinst fordi oppgangen var på en for tidlig forventning.
Dagens oppgang er noe helt annet. Nå er man nærme målstreken og ingen kan påstå at dagens oppgang er en dag for tidlig!
Så fikk jeg lastet enda noen flere på 20-tallet. Det var uventet. Men jeg skal ta godt vare på disse aksjene også. Det er bare enkelte mulighetger som dukker opp som man rett og slett ikke kan la gå fra seg.
Tror dette er siste sjanse til å kjøpe under 30 i denne aksjen. Futures i USA ser litt bedre ut også og vi får sikkert en bra rekyl oppover snart.
Kjøpte noen ekstra i dag. jojo dag.
Grei for de som fikk kjøpt på 27.5 istad. Ble på 29 på meg .
Godt i pluss fortsatt etter de siste dagene
Her kan man se mye ordredybde 15 minutter forsinket
med abo på e24 er det live
Litt volum hadde vært kjekt på slutten! ingen grunn til å holde tilbake likviditeten her, penger gis bort til de rette.
Hypotese; kun s som handler nå. Ikke bli lurt
Venter også på 25 for å fylle på, så bare la den falle
Nei nei, har kjøpt på 28 jeg jo
Jeg fikk handlet på 28,61. Så nå kan den stige igjen
Tror NANO skal ta et solid pust i bakken nå fremover, ser man historisk på det er det slik gamet ofte fungerer. Vekter meg derfor opp i tryggere havner som Telenor nå
Det er jo helt riktig at det er slik gamet ofte fungerer. Men det er sannelig ikke ofte at forutsetningene for en aksje endres diametralt fra en dag til en annen. Kombinasjonen av lysere fremtidsutsikter, lavere utvanning og en kortere tidshorisont før vi nærmer oss målstreken gjør nok at aksjen vil være langt mer robust og mindre preget av depresjon. NANOV er en god kandidat til å være unntaket fra den regelen du henviser til.
Ok så du mener man burde fortsette å øke en posisjon i NANOV kontra å gå for tryggere havner som feks. Telenor? Enig i at vi har nådd et vendepunkt og at målstreken er betydelig mer “synlig” enn hva situasjonen var onsdag forrige uke, men nå har aksjen dog steget 100% på 3 børsdager. Jeg ser ikke hva som er feil i å gjøre et tilbakeblikk på hvordan historien har utspilt seg i aksjen, og ikke hive seg på den bølgen som jeg tror er i ferd med å ebbe ut (for denne gang!).
Nei, jeg er ihvertfall ikke blant dem som løper etter en aksje, og kjøpte det jeg kunne på 16 kr da meldingen kom. Men for dem som først nå har oppdaget aksjen så stiller det seg jo annerledes, og det bør jo angå mange nok til at aksjen kan fortsette å stige til den når et nivå som i større grad gjenspeiler potensialet. Å selge en del av porteføljen i håp om å kunne få kjøpt tilbake billligere er en annen sak, og med tanke på motstand på 35 kr så burde jeg nok også selv tenkt den tanken idag.
15:10 NANO +1% intradag når jeg skrev første innlegget mitt om “edruelighet” og tryggere havner. 10 personer stilte spmtegn til min kommentar!!
15:58 NANO -10%
Hva er Nano i kl 1625 den 20.sept ?? Så jeg vet bare …
Da fikk vi svaret, her prøver noen å finte ut de svake hendene. 35 høy, 26 lav, det er algoritmer i et nøtteskall.
Deilig! Ristet av noen hender, fylte på på 27.6! Omsatt for over 200 mill for faen, er ikke småaksjonærer som kjører dette showet
I morgen skinner solen igjen