Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Får ikke snudd momentumet siste 20 minuttene i dag, men i morgen skal alle traderne inn igjen og kjøre den opp.

1 Like

:stuck_out_tongue:

5 Likes

Viktige å løfte blikket når man velger å få inn i en aksje som NANOVECTOR. Alternatovet er å innta en mer aktiv traderrolle og da var det jo en glimrende mulighet å tale inn en solid gevinst da kursen slo oppunder kr 35,- tidligere i dag. Men akkurat de valgene må du som investor ta.

Selv har jeg økte min posisjon hver dag siden torsdag. Også i dag har jeg kjøpt mer på 28,55. At kursen vil svinge er ingen nyhet, men jeg har ikke evnen til å utnytte disse svingningene og velger etter torsdagens nyheter å bli sittende. Føler meg rimelig trygg på at kursen skal betydelig opp utover i 2021. Da kan jeg saktens tåle noen røde dager innimellom uten å få magesår av den grunn.

Ellers gjelder det å ikke ta større risiko enn det maner komfortabel med, også de dagene verden går imot en. ;-))

Det ble dekket inn short på minst 690 K aksjer i dagens oppdaterte aksjonær register dvs at de er blitt handlet inn før helgen. Shorten må ha vært betydelig over synlig, som ennå ikke er dekket inn, men kanskje gjort i løpet av ettermiddagen idag.

1 Like

Kjøpte mer på 10% ned. Overreaksjon og forstår at folk tar gevinst. Men det fundamentale vinner til slutt. Men jeg har nå en long posisjon. Så får vi se.

3 Likes

Haha, slike svingninger biter ikke på denne skuta :see_no_evil: :rocket:

Hvor ser du det?
Short ikke oppdatert på ssr

Snittet opp på 27,06 idag, selvom jeg lovet megselv jeg var ferdig og fullastet…

3 Likes

Nordic Nanovector launches a private placement of new shares

Der kom den! Synd at kursen krakket sånn på slutten av dagen i dag, men på Oslo Mafia børs er det alltid noen som har litt ekstra info!

Ja, den krakket vel fordi venners venner fikk beskjed at det blir EMI i kveld

Fantastisk timing av Malene & Co. De kunne satt emisjonen i går, på et sinnsykt momentum. Så setter de emisjonen på en blodrød dag…

2 Likes

Blir neppe noe problem å hente inn penger i kveld med momentumet som er for tiden.
Greit å få dette overstått nå, og heldigvis til helt andre kurser enn for bare kort tid siden. :slight_smile:

1 Like

Jaja… Blir nok den siste EMI dette…

Blir fin inngang for de som har ventet på det.

NANO back on track og klar bane videre.

2 Likes

Hva vil emisjonskursen bli? 24? 10% rabatt? Ca 350 mill bør da holde til sommeren igjen…

The proceeds from the Private Placement are expected to ensure financing past the Company´s value inflection point targeted for H2 2021 and an additional at least six months period (throughout Q2 2022) to enable the Company to maximize shareholder value from the PARADIGME clinical trial.

Nå får vi endelig litt pusterom

11 Likes

bilde

Hvorfor emisjon nå? Hadde de ikke tro på at den ville øke fremover mtp det momentumet den hadde? Eller etter Archertall? Er partner da ute av bildet? De måtte ikke ha emi nå. Jeg forstår ikke

Hadde ikke du @InVivo en formening om at NANO ville nå 100mill aksjer før markedsgodkjenning?

God call…

Deilig, da er det bare å laste opp framover :smiley:

3 Likes