Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

De må jo skrive vurderer. Markedet bestemmer.

1 Like

Blir dette da den første gangen, at kursen faktisk vil gå opp etter en emisjon i Nano …

1 Like

Det kan komme et nytt børskrakk i morgen for alt vi vet.

Hent penger mens man kan.

6 Likes

De merker det knapt når de bare har 22,5% igjen av investeringen sin :laughing:

2 Likes

"The Company has agreed with the Managers to a lock-up on future share issuances for a period until the Company’s public disclosure of the preliminary 3-month top-line data from the PARADIGME clinical study (targeted for H2 2021), subject to customary exceptions. The Company’s Board and Executive Management have all agreed with the Managers to a lock-up on existing shareholdings for a period of 360 days from the closing date, subject to customary exceptions. In addition, the Company’s largest shareholder, HealthCap VI L.P. has agreed with the Managers to a lock-up for a period of 90 days from the closing date, subject to customary exceptions."

3 Likes

Da vil finansieringsspøkelset være ute av veien, og rekrutteringen er friskmeldt. Ser man bort fra dippen fra 25 til 13 siste 6 mnd, så er vel dette fortsatt et nivå man ville tenkt for 6-9 mnd siden at man kjøpe på. Jeg mener at med disse avklaringene satt så burde selskapet ha et lyst 2021 foran seg…

2 Likes

Inntil 20% av total aksjekapital. Det var mye utvanning. Hmm. Det reduserer oppsiden.:neutral_face:

Synes det er greit at de benyttet sjansen. Nå får vi ro fremover og kan gå inn i forhandlinger om partner uten å stå med lua i hånda.

2 Likes

Det var bråstopp på et klokkeslett etter oppgangen i morges… var dette at kursen hadde gått så hinsides på for kort tid… eller var det informasjon som deler av kjøperne mottok som gjorde at kjøperne ble selgere?

2 Likes

Hvorfor er emisjon en risiko? Vi vet den skulle komme. Kjøp enten i reparasjonsemisjonen eller i markedet om den går under.

3 Likes

Handelsstopp er innebygget i Euronext sin børsmodell. Det går på volum/kurs i en eller annen form.

Har du et bra produkt slipper du å stå med lua i handa, uavhengig av hvor mye eller lite en måtte ha på konto.
Slik er det bare…

1 Like

Nei, det var meg :slight_smile: Kjøpte Telenor ja kl 15:15 på 140kr, istedenfor å vekte meg opp i NANO, som da lå i 29kr. Det skjønte ikke hylekoret her på forumet noe av.
God middag!

1 Like

VI får se hvem som har best avkastning på pengene i slutten av året . Nano vs Telenor.

4 Likes

Slik er det dessverre ikke… har du ikke penger til å få produktet ferdigstilt og ut så står du med lua i hånda.

1 Like

16 skal vi nok ikke til nei!

Emisjonen er guidet til å bli satt mellom 22 - 23,50, vi får se hvem som har mest makt i book-buildingen.

Kjøpte meg inn i dag på 34 kr, kursen falt da brått rett etter kjøp. Kjøpte deretter på 27 kr rett før stengetid på Oslo Børs i håp om å få hentet inn noe av tapet i morgen og ukene som kommer. Så kommer melding om emisjon rett etter stengetid.

Børsen er ikke for nybegynnere forstår jeg :grimacing: Men, forblir i Nano i lang tid fremover og håper på noe avkastning :+1:

2 Likes

Eneste minus med denne emisjonen var at noen fikk vite om den på forhånd.

Ellers er det egentlig genialt at selskapet skaffer seg finansielle muskler nå på tampen av målstreken. Dermed har vi mye større sikkerhet for at BP ikke skal få komme alt for rimelig til bords!

Nå kan vi se Archer resultater lyst i møte innen få uker i visshet om at den triggeren likevel ikke vil bli ødelagt av emisjonsfrykt!

1 Like

Det var mye rabat

hvorfor kjørte de ikke en fortrinnsrettet emmisjon?