Nå sitter iallefall selskapet i en sinnsykt bra posisjon overfor potensielle partnere.
Godt å bli ferdig med dette. Da slipper vi å ha det hengende over oss i fremtiden… bånn gass framover.
Supert. Selv om jeg håpet på 30ish. Denne settes vel på 22-23 i løpet av 2 timer i kveld. Deretter er Nano et rimelig sikkert bet inn mot FDA godkjenning.
Hva med de som kjøpte på 120 for 4-5 år siden da?
Oslo Børs’s tilknyttede meglerhus kinesiske vegger er ikke som andre kinesiske vegger nei…
Lett å se på klokkeslettet i dagens handel for når dette ble kjent i de indre miljøer.
Grisete indeed, men veldig bra for selskapet å fylle opp krigskassen nå og sitte i pole position gjennom 2021,
De må jo skrive vurderer. Markedet bestemmer.
Blir dette da den første gangen, at kursen faktisk vil gå opp etter en emisjon i Nano …
Det kan komme et nytt børskrakk i morgen for alt vi vet.
Hent penger mens man kan.
De merker det knapt når de bare har 22,5% igjen av investeringen sin
"The Company has agreed with the Managers to a lock-up on future share issuances for a period until the Company’s public disclosure of the preliminary 3-month top-line data from the PARADIGME clinical study (targeted for H2 2021), subject to customary exceptions. The Company’s Board and Executive Management have all agreed with the Managers to a lock-up on existing shareholdings for a period of 360 days from the closing date, subject to customary exceptions. In addition, the Company’s largest shareholder, HealthCap VI L.P. has agreed with the Managers to a lock-up for a period of 90 days from the closing date, subject to customary exceptions."
Da vil finansieringsspøkelset være ute av veien, og rekrutteringen er friskmeldt. Ser man bort fra dippen fra 25 til 13 siste 6 mnd, så er vel dette fortsatt et nivå man ville tenkt for 6-9 mnd siden at man kjøpe på. Jeg mener at med disse avklaringene satt så burde selskapet ha et lyst 2021 foran seg…
Inntil 20% av total aksjekapital. Det var mye utvanning. Hmm. Det reduserer oppsiden.
Synes det er greit at de benyttet sjansen. Nå får vi ro fremover og kan gå inn i forhandlinger om partner uten å stå med lua i hånda.
Det var bråstopp på et klokkeslett etter oppgangen i morges… var dette at kursen hadde gått så hinsides på for kort tid… eller var det informasjon som deler av kjøperne mottok som gjorde at kjøperne ble selgere?
Hvorfor er emisjon en risiko? Vi vet den skulle komme. Kjøp enten i reparasjonsemisjonen eller i markedet om den går under.
Handelsstopp er innebygget i Euronext sin børsmodell. Det går på volum/kurs i en eller annen form.
Har du et bra produkt slipper du å stå med lua i handa, uavhengig av hvor mye eller lite en måtte ha på konto.
Slik er det bare…
Nei, det var meg Kjøpte Telenor ja kl 15:15 på 140kr, istedenfor å vekte meg opp i NANO, som da lå i 29kr. Det skjønte ikke hylekoret her på forumet noe av.
God middag!