Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Og resten av oss har snart doktorgrad i tålmodighet :grimacing: Om ikkje professorgrad :joy:

10 Likes

har du gått gradene Knauz88: Vente på vann skal koke, se på maling størkne, …N=∞…, Vente på nano raketten

1 Like

Gradene er gått ja :joy: så nå har jeg samme tålmodighet som ein brøytebilsjåfør i helvete.

1 Like

Brøytebilsjåføren er kanskje heldigere enn deg. Helvete fryser sikkert over før Nano går noen vei med min flaks

1 Like

Hadde Malenges en forbindelse til Roche?

I Dantes helvete er den innerste , niende sirkel, et heller kaldt sted.

2 Likes

haha, tørkeperiode i sahara skjønner jeg!

1 Like

Og spise tåmodighetskrem på brødskiven. Har vi holdt ut så lenge så henger vi med videre.

3 Likes

Nei, det tror jeg ikke…

Jobber i Oncoinvent mener jeg å ha sett et sted.

2 Likes

Sofia Frost fra Roche var opponent på oppgaven.

6 Likes

Takker, der var linken ja👍🏼

Neste milestone der er jo godkjent IND.
I prospektet fra emisjonen skrev de at de skulle starte opp fase 1 studier i 2021 med alpha37 i CCL.

Dette overrasket meg da de siste året har kommunisert at alle ressurser settes inn mot godkjennelse av Betalutin.

2 Likes

Var det ikke her Dahle uttalte at han hadde sett de beste dataene han noengang hadde sett?

1 Like

Jostein Dahle, Chief Scientific Officer of Nordic Nanovector, said: "We are excited to receive this new non-dilutive grant funding from Forskningsrådet to advance the Alpha37 programme. Alpha-emitting radionuclides have demonstrated good potential for targeted cancer therapies because their high energy is limited to a few cell widths resulting in localised cytotoxicity while sparing surrounding healthy tissues. We have seen very encouraging preclinical evidence demonstrating the potential of Alpha37 to treat CLL and NHL and with our partners are advancing this exciting candidate towards clinical trials in these indication

Det var på R&D seansen i 2019 de famøse ordene om «best data I ever seen» kom

2 Likes

For oppklaringens skyld; ordet famøst har for mange en negativ klang; det famøse øyeblikket er da noe stort og kjent gikk skeis.

Jeg antar at få på TI har noe å utsette på Mr Dahles faglige standing, og at vi derfor gleder oss til å se mer data på bordet som kan forklare hvorfor Dahle brukte så sterke ord for litt over ett år siden. Jeg håper ikke at vi etter å ha fått neste runde med data på Alpha vil huske uttalelsene som famøse :wink:

(Sorry flisespikeri, men kan være greit å få avklart om du hadde en negativ oppfatning av det Dahle sa da, eller om du de facto også gleder deg til å koble påstanden til mer kliniske bevis. Sterke Alpha-effekter vil defintivt ikke være negativt, en budgiver ville ha fått mye god medisin ved å smelle et bud på bordet nå :muscle:)

2 Likes

Var det 4 pasienter i Archer-1 Cohort 1? Var sikker på at de CR på 3/3…

The first cohort of patients in the Archer‐1 study received the following dose of Betalutin® and lilotomab: 10 MBq/kg and 40 mg, respectively. 4 patients were included in this cohort and the response data were very promising.

2 Likes

Kilde…?