Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Side 47 i prospektet. Kanskje en liten skrivefeil?

Merkelig om de kommer med en fjerde pasient i archer, det har jeg aldri hørt snakk om.

De har manglet 2stk siden januar. Altså har de hatt 4.

Men det er vel 4 innrullert i kohort 2? I følge teksten står det at 4 er innrullert i kohort 1?

Litt på husken her, men var det ikke slik at de egentlig hadde all tre til 2.cohort, men pga ekstern sykdom hos en av de, så kunne de ikke fullføre doseringen?

Ergo måtte de rekruttere 3 nye, og her er status (som vi vet) at en av tre er på plass.

(Mulig jeg blander med DLBCL, men mener dette er Archer-storyen for andre cohort)

Det er slik jeg også mener å huske det. Men her kan vi kanskje sende en mail til Malene og be om en avklaring på hva som er den korrekte status etter mange uklare del meldinger.

Jo, det stemmer at 2 ble trukket, men om de skulle ha 6 i kohort 2 eller 3 i kohort 2 slik at det ble totalt 6 i de 2 kohortene vet jeg ikke. Men fortsatt rart at de skriver at de har 4 i den første kohorten, med mindre det har gått litt kjapt i svingene der da.

1 Like

Innlegg fra 13 juli i år:

Ser ut til at det blir totalt 6 og ikke 9 pasienter.

Svar fra Malene hvor jeg spør om dette:

Many thanks for your mail and your continued support.

The Archer-1 study was primarily designed to measure the safety and tolerability of the Betalutinplus rituximab combination, and secondarily to capture preliminary data on its efficacy hence confirm in the clinical setting the synergistic effect which was earlier observed in preclinical models, so as to support a subsequent phase 3 study targeted to a 2L label extension. The study also included a series of immunological tests, the results of which may help elucidate the combined mechanism of action. There are three patients in a cohort. We stated at the Q1 that we are still missing two patients in cohort number two.

The recruitment of patients in the study, following the completion of the first cohort, has been slower than expected despite the good data from the first cohort. We are still behind the rationale for this combination, but has taken a decision to pause, after the first two cohorts when fully enrolled, to decide what is the best way forward, in particular regarding the clinical development strategy to secure a 2L FL label extension.

Have a good evening,

Malene

3 Likes

Hvis du har fått med deg hva jeg skriver, så er jeg veldig bull på Alpha37;)
Mulig famøs kan tolkes negativt, men jeg ble utrolig positiv når Dahle uttalte seg så bull til dataene.

Jeg mener at Alpha37 alene representerer en skjult verdi på ca ± 1 milliard NOK.

4 Likes

pr Q1:

For Archer-1, we have currently recruited – (there is an echo). Now I think it’s better. Yes, for Archer-1, we are in the second cohort. We have recruited 5 patients. One of them was not eligible. And we have to find 2 additional patients to close the final – the current cohort for Archer-1. So in total, we will have some 6 patients to evaluate the data in Archer-1.

8 Likes

Slil var det ja. Men det forklarer jo fortsatt ikke hvorfor de skriver at de har 4 pasienter i den første kohorten? Har sikkert bare gått litt fort i svingene og de hadde vel tenkt å skrive at de har totalt 4 pasienter i de 2 første kohortene hittil

2 Likes

Noen på nanotråden som vet hvordan man kan “Screene” aksjer på Oslo Børs? Tenker da på sette inn diverse teknisk analyse kriterer på søket.

Har ikke noe med Nano å gjøre vel? Passer vel bedre i en generell tråd.
Ja i know, :policeman:‍♂
Well, fo@# of@@ :sweat_smile:

1 Like

Ja det finnes. Jeg bruker det hver dag. Helt uvurderlig. Men kan dessverre ikke si mer. Du får “screene” litt på nettet!

Er vel den beste som er gratis ???

Så finnes det mye en kan betale for, bla. https://borsdata.se/

Folk er så utmattet på denne tråden at de ikke gidder å rapportere off-topic engang :face_with_thermometer:

7 Likes

He…he… :joy::joy: Dagens.

1 Like

Se her ja, da tok noen denne i et jafs :metal:

(40 000 aksjer tilsvarer 25 % av dagens volum frem til posten gikk)

2 Likes

Nordic Nanovector ASA - Streaming details for EGM

1 Like

20/10/2020 FOLKETRYGDFONDET + 970 000

1 Like