Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Har fått tilbake utlånte aksjer før generalforsamling, tipper jeg.

5 Likes

Men hvem driver å presser kurs ned hver dag? Noen her som har solgt ? Og hva skjer når ftf slipper aksjene sine løs for short igjen ?

Det er noen feil i listene ja, men dette kjøpet stemmer :smile:

Er det snakk om kjøp eller tilbakekalling av aksjer??

1 Like

Ja det er det samme kjøpet, det er noe feil som gjør at listene blir duplisert.

Vil tro det er snakk om tilbakekalling av aksjer eller at de får tilbake aksjer som ble lånt til nye kunder under emisjonen i påvente av at de nye aksjene skulle trykkes

1 Like

Hvor mange aksjer hadde FF dagene før emisjonen ?

3 663 715 pr 22.9 Økningen skyldes aksjer fra emisjonen og tilbake kalling av utlånte aksjer. Det medfører nok ingen short skvis da det er andre som midlertidig overtar stafettpinnen. Mitt overslag etter magefølelsen er vel en short på ca 500-700.00 som reel pr idag.

1 Like

Ufff. «The Dude» fikk Lymphoma:

1 Like

Letter du etter dette?

Selges og atter selges for tiden🥴… Er vi ikke ganske oversolgt snart??

1 Like

Jeg er overkjøpt :slight_smile:

3 Likes

Jeg også

1 Like

Bra, godt å få avklart hvem som har slukt siste dagers volum​:+1::+1::blush::rofl:

La oss si utsolgt.

Det kalles også fullinvestert, som er min personlige favoritt når man er ca blakk :slight_smile:

1 Like

Hva er dette?

Overkjøpt her også - stusslige tider :woozy_face:

1 Like

Spent på i morgen, om man kan se et lite løft når rep.emi avlyses. For øvrig spennende å se hvordan de større aktørene ser på det å skulle ha nok en emisjon. Håper noen er mett nå og gir et lite varsko om at andre måter bør utforskes litt mer.

1 Like

Hadde vært spennende å ha sett regnestykket som Nanos ledelse setter opp når de vurderer verdien på selskapet om 2 år med en, i deres øyne, prematur partner-/utlisensieringsavtale contra å ta Betalutin til markedet selv (med emisjon som finansiering). Snakker vi verdier mellom 10 og 30 ganger for begge alternativer, liksom…? De sier jo at de skal “maximize shareholder value”, og det gjøre de jo ved å stadig kjøre emisjoner heller enn noe annet (ikke sikkert de har noen andre reelle alternativer heller da).

1 Like