Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Bra callet @Kappa3278 , skjønner hvorfor du bare kaster skit om alle investeringer og ikke eier aksjer selv. Dette kan du :muscle: :joy:

2 Likes

Veldig sterkt. Går veien dette - emi spøkelse borte og nyheter kan poppe anytime. Husk algeta gjorde en emisjon kun få mnd før partneravtalen kom

1 Like

Satans til en sterk aksje, aldri sett noe lignende

1 Like

Dette selskapet har virkelig snudd markedet fra tvil til tro, veldig gøy :rocket::rocket:

1 Like

Absolutt!

Men enn så lenge oppfatter nok markedet at det er noe dårlig framgang med Alpha-37 og Betalutin i MZL, og da reflekteres heller ikke de underliggende verdiene i kursen.

Håper selskapet tar til vett og får satt i gang kliniske studier her asap. Nå har de også finansiering til å gjøre dette.

EDIT: Jeg mener at det er ekstra viktig at dette gjøres nå om de skal klare å synliggjøre de underliggende verdier ved et eventuelt oppkjøp om 12-18 måneder.

1 Like

Minner meg om NEL før den fløy av gårde… ikke stå igjen på perrongen nå😎

2 Likes

Sterkt dette ja, er vell første gang i emisjonshistorien i NANO at vi er langt over emikurs dagen etter emi.

2 Likes

Dette er såpass uventet at vi kommer til å sitte på benken på gamlehjemmet og mimre: “Husker du den ene gangen da NANOV gikk opp etter emisjonen?”. :slightly_smiling_face:

Men seriøst. Hva skjer? De må ha programert robotene feil i dag. Ikke engang jeg var så optimistisk med tanke på utviklingen den siste uken.

2 Likes

Hadde håpet på å kunne fylle på den siste posten under emi nivået men ser ut som den planen går i dass :joy:

1 Like

Dette føles heeelt nydelig!! Jeg er nok det dere kaller en mikroinvestor, og har idag kjøpt det jeg har planlagt er de siste aksjene i Nanov. Mine 10.000 Nanov-aksjer blir på mine hender til de muligens blir kjøpt ut en vakker dag!!!

5 Likes

Utrolig interesse for aksjen… selv med emi på 22,75 så er det handlet for snaut 50 mill på 30 minutter med snitt 8% over emi.

2 Likes

Såvidt jeg forstår så er majoriteten av aksjene som ble tegnet i går, tegnet av eksiterende aksjonærer. Meget bra.
Det betyr i korthet at veldig få av disse skal pumpes ut på markedet med 10-20% gevinst fra tegningskurs.

Deilig å slippe Gutteklubben

4 Likes

Hadde vært moro om vi endte i pluss etter emisjon, men er vel for mye å håpe på :blush:

Bare å få ferdig denne dagen før oppgang resten av uka. Selskapet er på en uke totalt forvandlet. Det siste risikoen i selskapet var finansene. Nå er det også på plass. Risiko medisinsk mener jeg er lik 0. Finansielt svært liten. Regulstoriske svært liten.

Den eneste risikoen man finner i Nano nå er markedet. Den risikoen tar man også om man kjøper alt mulig annet også. Men vil legge til at den risikoen virker stor om dagen.

Oppsummere : tomt for risiko i Nanov. Fremdeles aksjer til salgs🤩

4 Likes

Nuvel

3 Likes

Dette er ordentlig med volum og mange kjøpere. Spennende.

1 Like

Market cap 2,36 milliarder med ca 95 millioner aksjer for et biotech som forhåpentlig er 1 år unna filing av wholly owned asset.

Er ikke crazy priset akkurat

Forhåpentligvis kan de bekrefte på Q1 at ny trajectory for rekruttering holder

7 Likes

Dette er jo ganske positivt, i de to siste emisjonene så ble jo kursen raskt dyttet 10-15% under emisjonskurs. Tenker det er et hint om hvor kursen skal videre i månedene som kommer.

1 Like

Ikke trekk noen konklusjon før emisjonskameratene dumper aksjer. Jeg ser an kursutviklingen i noen dager før jeg kjøper 20% xtra aksjer over børs

4 Likes

Det er bare å lene seg tilbake å nyte kommende uker👍

2 Likes