Bra callet @Kappa3278 , skjønner hvorfor du bare kaster skit om alle investeringer og ikke eier aksjer selv. Dette kan du
Veldig sterkt. Går veien dette - emi spøkelse borte og nyheter kan poppe anytime. Husk algeta gjorde en emisjon kun få mnd før partneravtalen kom
Satans til en sterk aksje, aldri sett noe lignende
Dette selskapet har virkelig snudd markedet fra tvil til tro, veldig gøy
Absolutt!
Men enn så lenge oppfatter nok markedet at det er noe dårlig framgang med Alpha-37 og Betalutin i MZL, og da reflekteres heller ikke de underliggende verdiene i kursen.
Håper selskapet tar til vett og får satt i gang kliniske studier her asap. Nå har de også finansiering til å gjøre dette.
EDIT: Jeg mener at det er ekstra viktig at dette gjøres nå om de skal klare å synliggjøre de underliggende verdier ved et eventuelt oppkjøp om 12-18 måneder.
Minner meg om NEL før den fløy av gårde… ikke stå igjen på perrongen nå😎
Sterkt dette ja, er vell første gang i emisjonshistorien i NANO at vi er langt over emikurs dagen etter emi.
Dette er såpass uventet at vi kommer til å sitte på benken på gamlehjemmet og mimre: “Husker du den ene gangen da NANOV gikk opp etter emisjonen?”.
Men seriøst. Hva skjer? De må ha programert robotene feil i dag. Ikke engang jeg var så optimistisk med tanke på utviklingen den siste uken.
Hadde håpet på å kunne fylle på den siste posten under emi nivået men ser ut som den planen går i dass
Dette føles heeelt nydelig!! Jeg er nok det dere kaller en mikroinvestor, og har idag kjøpt det jeg har planlagt er de siste aksjene i Nanov. Mine 10.000 Nanov-aksjer blir på mine hender til de muligens blir kjøpt ut en vakker dag!!!
Utrolig interesse for aksjen… selv med emi på 22,75 så er det handlet for snaut 50 mill på 30 minutter med snitt 8% over emi.
Såvidt jeg forstår så er majoriteten av aksjene som ble tegnet i går, tegnet av eksiterende aksjonærer. Meget bra.
Det betyr i korthet at veldig få av disse skal pumpes ut på markedet med 10-20% gevinst fra tegningskurs.
Deilig å slippe Gutteklubben
Hadde vært moro om vi endte i pluss etter emisjon, men er vel for mye å håpe på
Bare å få ferdig denne dagen før oppgang resten av uka. Selskapet er på en uke totalt forvandlet. Det siste risikoen i selskapet var finansene. Nå er det også på plass. Risiko medisinsk mener jeg er lik 0. Finansielt svært liten. Regulstoriske svært liten.
Den eneste risikoen man finner i Nano nå er markedet. Den risikoen tar man også om man kjøper alt mulig annet også. Men vil legge til at den risikoen virker stor om dagen.
Oppsummere : tomt for risiko i Nanov. Fremdeles aksjer til salgs🤩
Nuvel
Market cap 2,36 milliarder med ca 95 millioner aksjer for et biotech som forhåpentlig er 1 år unna filing av wholly owned asset.
Er ikke crazy priset akkurat
Forhåpentligvis kan de bekrefte på Q1 at ny trajectory for rekruttering holder
Dette er jo ganske positivt, i de to siste emisjonene så ble jo kursen raskt dyttet 10-15% under emisjonskurs. Tenker det er et hint om hvor kursen skal videre i månedene som kommer.
Ikke trekk noen konklusjon før emisjonskameratene dumper aksjer. Jeg ser an kursutviklingen i noen dager før jeg kjøper 20% xtra aksjer over børs
Det er bare å lene seg tilbake å nyte kommende uker👍