Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Dette er såpass uventet at vi kommer til å sitte på benken på gamlehjemmet og mimre: “Husker du den ene gangen da NANOV gikk opp etter emisjonen?”. :slightly_smiling_face:

Men seriøst. Hva skjer? De må ha programert robotene feil i dag. Ikke engang jeg var så optimistisk med tanke på utviklingen den siste uken.

2 Likes

Hadde håpet på å kunne fylle på den siste posten under emi nivået men ser ut som den planen går i dass :joy:

1 Like

Dette føles heeelt nydelig!! Jeg er nok det dere kaller en mikroinvestor, og har idag kjøpt det jeg har planlagt er de siste aksjene i Nanov. Mine 10.000 Nanov-aksjer blir på mine hender til de muligens blir kjøpt ut en vakker dag!!!

5 Likes

Utrolig interesse for aksjen… selv med emi på 22,75 så er det handlet for snaut 50 mill på 30 minutter med snitt 8% over emi.

2 Likes

Såvidt jeg forstår så er majoriteten av aksjene som ble tegnet i går, tegnet av eksiterende aksjonærer. Meget bra.
Det betyr i korthet at veldig få av disse skal pumpes ut på markedet med 10-20% gevinst fra tegningskurs.

Deilig å slippe Gutteklubben

4 Likes

Hadde vært moro om vi endte i pluss etter emisjon, men er vel for mye å håpe på :blush:

Bare å få ferdig denne dagen før oppgang resten av uka. Selskapet er på en uke totalt forvandlet. Det siste risikoen i selskapet var finansene. Nå er det også på plass. Risiko medisinsk mener jeg er lik 0. Finansielt svært liten. Regulstoriske svært liten.

Den eneste risikoen man finner i Nano nå er markedet. Den risikoen tar man også om man kjøper alt mulig annet også. Men vil legge til at den risikoen virker stor om dagen.

Oppsummere : tomt for risiko i Nanov. Fremdeles aksjer til salgs🤩

4 Likes

Nuvel

3 Likes

Dette er ordentlig med volum og mange kjøpere. Spennende.

1 Like

Market cap 2,36 milliarder med ca 95 millioner aksjer for et biotech som forhåpentlig er 1 år unna filing av wholly owned asset.

Er ikke crazy priset akkurat

Forhåpentligvis kan de bekrefte på Q1 at ny trajectory for rekruttering holder

7 Likes

Dette er jo ganske positivt, i de to siste emisjonene så ble jo kursen raskt dyttet 10-15% under emisjonskurs. Tenker det er et hint om hvor kursen skal videre i månedene som kommer.

1 Like

Ikke trekk noen konklusjon før emisjonskameratene dumper aksjer. Jeg ser an kursutviklingen i noen dager før jeg kjøper 20% xtra aksjer over børs

4 Likes

Det er bare å lene seg tilbake å nyte kommende uker👍

2 Likes

Husker også godt emisjonene i NEL rundt tre kroner. Det er ikke alltid slik at kursen gruses etter en emisjon. At selskapet nå er finansiert er meget positivt. Tror kursen går over 30 igjen i løpet av uka.

6 Likes

Da har jeg kjøpt mine siste Nanov aksjer (tror jeg). Nå er jeg fulllastet og klar for innspurten :raised_hands::dizzy:

6 Likes

Da misforsto du meg. Jeg startet innlegget meg at “dette er ganske positiv”. Kursen ble ikke presse ned under emisjonskurs i åpning. Kursen snudde opp. Noe som er positiv og gir et hint om at kursen den gangen ikke blir massakrert, men heller vil fortsette oppover

4 Likes

At risikoen virker stor om dagen har du nok helt korrekt i. Og jeg tror at risikoen i markedet vafr en av hpovedårsakene til at ledelsen i NANOV satte emisjonen nå. Bedre med en fugl i hånden enn ti på taket. I beste fall kunne nok ledelsen oppnådd en høyere emisjonskurs dersom de hadde ventet en uke eller to. Men samtidig ville de løpt en økende risiko om at markedet ville korrigere. Og dcersom så skjedde ville man fort endt opp med en emisjonskurs på kr 10, noe som ville vært en katastrofe med det vi nå vet.

Nei, nå har ledelsen skaffet seg finansiell runway til ut 1H 22 og har arbeidsro til å sluttføre Paradigme. Med 95 sites i 24 land operative, så kan nok rekrutteringen skkje betydelig raskere enn det som hittil er guidet, noe som i neste omgang ville resultert i enda tidligere igangsetting av godkjennelsesprosessen opp mot FDA.

Og hva vil ikke dette ha å kunne si for appetitten fra et BP?

Det som har skjedd siste dagene i NANOV vil vi aksjonærer i retrospektiv være meget glade for. Det er bare å lene seg tilbake, nyte ukene og månedene som kommer i forvissning om at NANOV til slutt vil bli en suksesshistorie. Den stygge andungen vil om et års tid seile rundt som verdens vakreste og mest ettertraktede svane!

5 Likes

Perspektiv, folkens:

Onsdag for én uke siden - 4 børsdager - sluttet nanov på 13,70. Akkurat nå er vi altså opp 75% på en uke. I aksjekurs. MCAP er over 2x.

Dette er ETTER en emisjon. Men vi er nå finansiert slik at vi forhåpentligvis kan møte BP med gode, publiserte, resultater fra ferdigstilt IIb studium, helt sikkert vesentlig høyere aksjekurs og fremdeles med alle rettigheter til produktet.

Hvem hadde trodd det for 7 dager siden? . Selv om vi fremdeles risikerer et lite svalestup den nærmeste uken, vil jeg si det har vært en bra arbeidsuke for styre og ledelse.

16 Likes

2,36 milliarder mcap med ca. 95 millioner akjser OG 600 mill på bok! Er faen ikke priset høyt den pipelinen altså

3 Likes

Om noen har noen relevante US peers med mcap, så del gjerne. :slight_smile:

Edit:

MEI Pharma - 3,8 mia.

1 Like