Tipper du tar feil.
Eneste grunn jeg ser til at den skal falle under er om noen på død og liv vil ut. Fullfinansiert fram til read-out og en LOA som i mine øyne er svært høy, langt høyere enn det DNB og andre tør skrive i sine analyser. Det burde tilsi langt høyere kurser enn vi ser i dag.
Husker også godt emisjonene i NEL rundt tre kroner. Det er ikke alltid slik at kursen gruses etter en emisjon. At selskapet nå er finansiert er meget positivt. Tror kursen går over 30 igjen i løpet av uka.
Da har jeg kjøpt mine siste Nanov aksjer (tror jeg). Nå er jeg fulllastet og klar for innspurten
Da misforsto du meg. Jeg startet innlegget meg at “dette er ganske positiv”. Kursen ble ikke presse ned under emisjonskurs i åpning. Kursen snudde opp. Noe som er positiv og gir et hint om at kursen den gangen ikke blir massakrert, men heller vil fortsette oppover
Beklager, da er vi på linje
At risikoen virker stor om dagen har du nok helt korrekt i. Og jeg tror at risikoen i markedet vafr en av hpovedårsakene til at ledelsen i NANOV satte emisjonen nå. Bedre med en fugl i hånden enn ti på taket. I beste fall kunne nok ledelsen oppnådd en høyere emisjonskurs dersom de hadde ventet en uke eller to. Men samtidig ville de løpt en økende risiko om at markedet ville korrigere. Og dcersom så skjedde ville man fort endt opp med en emisjonskurs på kr 10, noe som ville vært en katastrofe med det vi nå vet.
Nei, nå har ledelsen skaffet seg finansiell runway til ut 1H 22 og har arbeidsro til å sluttføre Paradigme. Med 95 sites i 24 land operative, så kan nok rekrutteringen skkje betydelig raskere enn det som hittil er guidet, noe som i neste omgang ville resultert i enda tidligere igangsetting av godkjennelsesprosessen opp mot FDA.
Og hva vil ikke dette ha å kunne si for appetitten fra et BP?
Det som har skjedd siste dagene i NANOV vil vi aksjonærer i retrospektiv være meget glade for. Det er bare å lene seg tilbake, nyte ukene og månedene som kommer i forvissning om at NANOV til slutt vil bli en suksesshistorie. Den stygge andungen vil om et års tid seile rundt som verdens vakreste og mest ettertraktede svane!
Perspektiv, folkens:
Onsdag for én uke siden - 4 børsdager - sluttet nanov på 13,70. Akkurat nå er vi altså opp 75% på en uke. I aksjekurs. MCAP er over 2x.
Dette er ETTER en emisjon. Men vi er nå finansiert slik at vi forhåpentligvis kan møte BP med gode, publiserte, resultater fra ferdigstilt IIb studium, helt sikkert vesentlig høyere aksjekurs og fremdeles med alle rettigheter til produktet.
Hvem hadde trodd det for 7 dager siden? . Selv om vi fremdeles risikerer et lite svalestup den nærmeste uken, vil jeg si det har vært en bra arbeidsuke for styre og ledelse.
2,36 milliarder mcap med ca. 95 millioner akjser OG 600 mill på bok! Er faen ikke priset høyt den pipelinen altså
Om noen har noen relevante US peers med mcap, så del gjerne.
Edit:
MEI Pharma - 3,8 mia.
Kunne ikke vært mer enig. Den holder seg utrolig sterkt fortsatt, men vi får se hvor lenge dette momentumet vil holde. Er jo ikke uvanlig at kursen dabber litt nedover i takt med at støvet legger seg (historisk sett)
600 mill på bok og en utsatt skattefordel som er verdt noen hundre mill…
Mei pharma med 3,8 mrd mcap er vel en god sammenligning, dog noe tjukkere lommebok.
MEI Pharma har også solgt alle rettigheter ex USA.
Fusion pharma, 3,3 mrd
AZ som partner
Det er korrekt!
Har lettet meg litt. Tror den nå skal mer ned. Går heller inn igjen med mer på lavere kurs!
Omsatt 60 mill første timen. Er det emisjonsfolka fra igår som selger idag og tjener seg 1 krone stykket?
De står sterkt med 100% heleid asset og fullført registreringsstudie rundt juletider
Jeg er med i emisjonen i dag, økte posisjonen med 30% i åpne markedet i dag. Så nei, selger ikke her, men sikkert mange andre som gjør det.
Nå er det utrolig mye mindre risiko for at Paradigme ikke blir ferdig innen guiding. Tror de fleste innser det og holder sin posisjon.