Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Kunne ikke vært mer enig. Den holder seg utrolig sterkt fortsatt, men vi får se hvor lenge dette momentumet vil holde. Er jo ikke uvanlig at kursen dabber litt nedover i takt med at støvet legger seg (historisk sett)

600 mill på bok og en utsatt skattefordel som er verdt noen hundre mill…

3 Likes

Mei pharma med 3,8 mrd mcap er vel en god sammenligning, dog noe tjukkere lommebok.

MEI Pharma har også solgt alle rettigheter ex USA.

image

2 Likes

Fusion pharma, 3,3 mrd

AZ som partner

1 Like

Det er korrekt!

1 Like

Har lettet meg litt. Tror den nå skal mer ned. Går heller inn igjen med mer på lavere kurs!

Omsatt 60 mill første timen. Er det emisjonsfolka fra igår som selger idag og tjener seg 1 krone stykket?

De står sterkt med 100% heleid asset og fullført registreringsstudie rundt juletider :ok_hand:

13 Likes

Jeg er med i emisjonen i dag, økte posisjonen med 30% i åpne markedet i dag. Så nei, selger ikke her, men sikkert mange andre som gjør det.

Nå er det utrolig mye mindre risiko for at Paradigme ikke blir ferdig innen guiding. Tror de fleste innser det og holder sin posisjon.

15 Likes

nye aksjer kommer i morgen.

Mange som deltok i emisjonen var eksisterende aksjonærer, så de trenger ikke vente på de nye hvis de vil selge noen.

1 Like

Kjøpte opp det siste i dag.
Får se når salg av noen aksjefond om det blir inn her eller kanskje i Bergen Bio.
Er først i mars det kanskje blir emisjon for oss vanlig dødlige til samme pris?

1 Like

Gitt at det blir rep.emi - hvor mange aksjer får man mulighet til å tegne forholdsmessig ift dagens aksjebeholding?

Har ikke regnet på dette selv, men flere skriver 1:29 forhold
så for hver 290 aksje du eide i går, får du rett til å tegne 10 nye

2 Likes

Dvs at dersom man har 100 K aksjer får man tegne ca 3000 nye aksjer. Da skjønner jeg hvorfor den er såpass sterk som den er idag.

dersom man har 10 K aksjer får man tegne ca 300 nye aksjer. :joy:

3 Likes

Dette blir missvisende. De nye aksjene kommer i morgen, men det er stilt aksjer til disposisjon for utlån til emisjonsdeltakerne, så om de ønsket kunne de solgt fra 09:00 i dag. Står i børsmeldingen. Noen av deltakerne har også lock up, men tror det var Healthcap om jeg ikke tar feil, og ikke de andre.

2 Likes

Gutta som klagde over at de ikke fikk “forsvart” posisjonen sin bør jo sitte klar med kjøpsknappen nå…

Eller… det var kanskje ikke så farlig?

3 Likes

Stresser ikke. Har på følelsen vi vil se under 22.75 snart og kanskje enda lavere.

Selvfølgelig spekulasjon, men for min del avventer jeg.

2 Likes