Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Edit, Fusion har en mcap på 4,1 mrd

Men Fusion var way behind Nano i utviklingsløypa?

1 Like

Velkommen til Oslo Børs :wink:

2 Likes

Indeed, tror ikke en gang de har kliniske data å vise til enda

1 Like

Og hvor relevant er egentlig Fusion når de ikke har noe i pipen rettet mot NHL? Kun solid tumors

Da er vi enige om regnestykket. Så ca 3 % flere aksjer, mens de som deltok i emisjonen fikk inntil 20 %.

Såpass kvantumsrabatt må det være for dem som kjøpte mange.

Vanvittig takknemlig for at denne emisjonen kom og gav meg en mulig inngang! Denne emisjonskursen, nokså tilfeldig satt, fungerer som en midlertidig “likevektspris”. Når såpass høyt volum er mulig rett i overkant av emisjonskurs (gitt det fundamentale bildet) så skyldes det nok gjevinssikring, raske penger fra kjøp før helgen. Volumet torsdag og fredag var nesten 12m. Vi nærmer oss 4m omsatte aksjer i dag. Hvor lenge vil “likevektsprisen” holde? Mange av de som var raske nok på avtrekkeren til å kjøpe torsdag/fredag er nok tradere av den mer kortsiktige sorten. Vil derfor tro det maksimalt gjenstår 8 millioner aksjer som skal bytte hender, før klatringen skal begynne. Det skjer altså allerede i dag om volumet holder seg utover dagen! Tror det blir mer stabil og langsom klatring deretter, med kontinuerlig gevinstssikring underveis, oppover mot en kurs som bedre reflekterer underliggende verdier.

4 Likes

Solid tumors may be benign (not cancer) or malignant (cancer). Different types of solid tumors are named for the type of cells that form them. Examples of solid tumors are sarcomas, carcinomas, and lymphomas .

4 Likes

Kursen har vært på vei mot emikurs nå. Tenkte kjøre en liten spørreundersøkelse(anonym).

Hvordan har du og kommer du til å agere i dag i forhold til nano beholdningen.
  • Vektet opp
  • Nøytralt
  • Vektet ned

0 stemmegivere

2 Likes

Min tolkning er at det i dag (i morgen) er 16 millioner nye aksjer i selskapet. En betydelig andel av disse aksjene er i kortsiktige hender, hos investorer som ønsker å gjøre raske penger. Disse skal sirkulere noen ganger før vi vil se en særlig økning i aksjekurs. Dersom det blir en rep-emi, så vil ytterligere 2,7 mill aksjer (delvis) holde igjen oppgangen. Alt annet er penger på gata / arbitrasje, og skal egentlig ikke være mulig.

3 Likes

Jeg har sagt det før, men kan gjerne si det igjen:
Selskapets finansielle situasjon har vært publisert hvert eneste kvartal i årevis, og burde derfor være godt kjent for alle som BØR følge med på slikt (dvs vi som eier aksjer).

At det måtte hentes penger har derfor vært klart leeeeeenge, og før torsdag forrige uke var det lite sannsynlig at disse kunne hentes gjennom partneravtale. Da sto man igjen med ett alternativ, emisjon.

Siden det altså lå i kortene at det ville komme en emisjon ila H1-21, og har gjort det i lang tid, er det jo lov å ta grep lang tid i forkant for å ruste seg mot utvanning.

Mitt “grep” var å nesten doble beholdningen min da vi så kurser på 10-tallet under koronakrasjen for et år siden. Så til de som svartmaler pga en 20% utvanning: dere hadde sjansen til å unngå utvanning i RIKT monn i mars 2020 for bare småpenger, hvis dere hadde hatt lenger horisont og kunnskap om tingenes tilstand fremover i tid.

Planlegging og langsiktighet, folkens. Planlegging og langsiktighet.

17 Likes

Det er slik jeg ser det også. Jeg har dessuten vektet meg ned i aksjemarkedet, slik at jeg nå har 40/60. 40% i aksjemarkedet og 60% i annet. Erfaringsmessig går vi inn i en dårlig periode i aksjemarkedet nå. I fjor til samme tid var jeg helt ute, og kunne faktisk nesten ikke timet det bedre. Børskrakket i fjor gav fantastiske muligheter! GG

1 Like

Dagens

Samme her. Momentum er helt drept. Avventer til i morgen.

2 Likes

Med gode nyheter og ny innsamling av cash vil det være en enorm kjøpsmulighet her nå! På tide å gjøre klar litt cash igjen her. Blir Nano den store vinneren 2021?

Youre Hired 24022021141628

4 Likes

Hvor raskt kan vi vente Archer og DLBCL - de nærmeste dagene/par ukene? Husker ikke hvor lenge etter en.comp. vi har fått beskjed på andre armer i feks Lymrit
Archer var vel ferdig rekruttert 19. nov og DLBCL (lave forventinger) 1. des.
3.mnd follow up nærmer seg :wink:

1 Like

Following Betalutin® dosing, patients will receive 375 mg/m2 RTX once per week for four weeks. The primary endpoint is safety, and secondary endpoints include overall response rate, duration of response, progression free survival and overall survival.

1 Like

Håper de informerer når de har data klare, og ikke venter på konferanse…:pray::bomb:

Det er det som er så fortvilende med denne emisjonen. Lettelsen og positiviteten som kom etter q fikk trofaste aksjonerer kun smake på i en liten uke. Så er de påan igjen med røde tall og mas om hvor langt ned kursen skal! Er fullt klar over at emisjonen var en nødvendighet, og er svert lettet over at den ikke ble satt på 8-9 kroner som var fryktet.

1 Like