Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Tror mange blir redde for å stå igjen nå. Kan gå begge veier, så er veldig enig med @TheObserver så usikkerheten framover.

Spennende er det hvertfall

Nå er jo studiet pausert da, så tror ikke det spiller så stor rolle

2 Likes

Det er jo snakk om 6 til sammen når begge cohortene er fullført. Det er fortsatt et lavt tall, men oppnår man 6 av 6 CR så bør det jo legges merke til. Ikke så lett å få sekser på terningen 6 ganger etter hverandre.

2 Likes

Uten å gå altfor langt tilbake i historien, rettere sagt august 2020 og 6 måneder siden dundret NANO fra 20 til 32 kroner. Jeg var like bull da som nå, og mente de hadde meldt svært mye positivt til markedet gjennom tommel opp fra FDA, interim som avklarte en arm med mer.

Jeg tok til og med meg på rollen med å le ut en av våre medskribenter som påstod at aksjen kunne falle hardt tilbake igjen, og det magiske 16-tallet til Vegarbeider ble en liten farsott. Det tok ikke veldig mange månedene så var vi på 16 kroner igjen. Så ja, jeg er veldig innstilt på at 21 KAN skje, men det burde like lite skje denne gangen her som sist gang.

Det er IKKE mitt scenario, da hadde jeg ikke handlet mye aksjer på fredag på 23 og 24 kroner. Måtte jeg velge enten 40 eller 21 om en måned, så hadde jeg valgt 40 kroner lett.

2 Likes

Q1 og hva de kan melde om rekruttering da blir helt avgjørende.

Noen spurte meg hva min mening er på shareville, svarte som følger:

"
Alt kommer vanvittig an på Q1.

Hvis selskapet der kan sette to streker under svaret at rekruttering nå definitivt viser at 100 dagers readout kan gjøres i Q4 2021 eller Q1 2022, så mener jeg kortsiktig kursmål skal jekkes opp ganske solid, til en market cap tilsvarende 3-5 milliarder NOK.

Hvis NANO lykkes og får accelerated approval mener jeg market cap bør opp til 7-13 milliarder. Men vi vet jo ikke hvor mange aksjer som kommer til å være i selskapet da. De kommer til å trenge veldig mye penger for å ta medisinen til markedet.

Og skulle NANO lande en partneravtale? Da kan det begynne å bli veldig spennende."

1 Like

I august 2020 fortalte vel ledelsen om hvilke grep som var blitt tatt for å komme ut av bakevja, Nå har de vist at grepene funket, og det blir jo en litt annen sak. At rekrutteringen skal halte på nytt finnes det vel ingen fornuftige grunner til - spørsmålet er nok heller hvilken ytterligere aksellerasjon de kan få til nå som alle tiltak er implementert.

1 Like

Jo lengre de kommer i den regulatoriske hinderløypen uten at de lander partner, desto større er sannsynligheten for oppkjøp tenker jeg

3 Likes

Helt enig, this time it’s really different! Nå kommer utfordringen mange sliter med; å holde fingrene unna salgsknappen fordi “det må jo komme en korreksjon” eller man skal “bare snitte ned et par kroner”…

Samme hvor fristende det er nå, så skriv på en gul lapp og klistre den på storskjermen:

“Jeg skal ikke selge xxx xxx aksjer i NANO før juni 2022. Whatever what!”

Husk å teipe lappen godt fast så den ikke “tilfeldigvis” ramler av på en sprek børsdag eller tre :wink:

For de som spiller golf så kjenner de sikkert igjen han kameraten som tusjer følgende på innsiden av golfhansken; SR (slå rolig!)

1 Like

Ja, men 3 nye. Og tilfeldighetene kan være så brutale at det blir 0 CR i disse pasientene…

Joda, jeg ser den. Men i august 20 var vi mange som mente at en ny emisjon ikke ville finne sted, men at de ville lande en partneravtale. Når det ikke skjedde med emisjon ble løsningen, da trynet kursen.

I dag er selskapet i en helt annen situasjon og vi er ennå ikke tilbake på 30-tallet. Jeg ser absolutt ingen grunn til at kursen på ny skal ned til 21.

Men men man skal være forsiktig med å si aldri.

Fortsatt 50% CR da;)

2 Likes

Helt enig. Solgte man ikke for en uke siden da man kunne solgt til 35 kr så bør man ihvertfall holde seg langt unna salgsknappen nå som emisjonsfrykten ikke lenger er en faktor i bildet.

1 Like

Jeg anser ikke det som veldig sannsynlig, men ja, det er jo mulig. Hovedpoenget er etter min mening at man ikke bør forutsette Archer-dataene som en positiv trigger. I og med at det var 100% CR i de første tre så er jo forventningene skrudd deretter så til og med CR i to 2 av de neste 3 vil neppe gi voldsom kursmessig positivitet.

Fremdeles mest avgjørende med gode rekrutteringstall mener jeg.

2 Likes

Ja, er de rette signalene der er det vel bare å måke på. Kjøpe 500k aksjer eller mer! Men da må mer usikkerhet ut av bildet!

1 Like

Jeg mener det er smått utrolig at en ilegger så mye oppmerksomhet rundt Archer. Ja spennende er det men en bør ikke fokusere for mye på en studie som er satt på vent. Fallhøyden blir større er min påstand.
Alle klutene er satt til å gjennomføre Paradigme, thats it. Vi får glede oss over framgangen inntil videre…

5 Likes

Fase 3 skal vel gjerne kjøres med kombinasjonen (det var ihv planen før pause) og gode resultater her, selv om det bare er 6 pas, vil selvsagt si mye om mulighetene og potensialet til medisinen utover 3. linje FL, så skull ebare mangle at dette er resultater folk følger med på – mener nå jeg ihvertfall! :slight_smile:

7 Likes

Ikke uenig i det. Svært spennende blir det. Men Mener selv at en ikke skal legge for mye vekt på archer sånn som situasjonen er pdd.

Kan noen kanskje bare sende en vennlig påminnelse til Jostein Dahle at det IKKE er sesong for å kjøpe hytte for nanoaksjer akkurat nå?
:sweat_smile::sweat_smile:

6 Likes

Hvis du tenker på at at han er utenfor top50 lista så der det vel pga antall aksjer som kreves for å være topp 50 har økt med emisjonsaksjene :slightly_smiling_face:

Han fikk jo en billig hytte da, sammenlignet med hvor mange aksjer han måtte solgt i dag…

2 Likes