Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Fortsatt 50% CR da;)

2 Likes

Helt enig. Solgte man ikke for en uke siden da man kunne solgt til 35 kr så bør man ihvertfall holde seg langt unna salgsknappen nå som emisjonsfrykten ikke lenger er en faktor i bildet.

1 Like

Jeg anser ikke det som veldig sannsynlig, men ja, det er jo mulig. Hovedpoenget er etter min mening at man ikke bør forutsette Archer-dataene som en positiv trigger. I og med at det var 100% CR i de første tre så er jo forventningene skrudd deretter så til og med CR i to 2 av de neste 3 vil neppe gi voldsom kursmessig positivitet.

Fremdeles mest avgjørende med gode rekrutteringstall mener jeg.

2 Likes

Ja, er de rette signalene der er det vel bare å måke på. Kjøpe 500k aksjer eller mer! Men da må mer usikkerhet ut av bildet!

1 Like

Jeg mener det er smått utrolig at en ilegger så mye oppmerksomhet rundt Archer. Ja spennende er det men en bør ikke fokusere for mye på en studie som er satt på vent. Fallhøyden blir større er min påstand.
Alle klutene er satt til å gjennomføre Paradigme, thats it. Vi får glede oss over framgangen inntil videre…

5 Likes

Fase 3 skal vel gjerne kjøres med kombinasjonen (det var ihv planen før pause) og gode resultater her, selv om det bare er 6 pas, vil selvsagt si mye om mulighetene og potensialet til medisinen utover 3. linje FL, så skull ebare mangle at dette er resultater folk følger med på – mener nå jeg ihvertfall! :slight_smile:

7 Likes

Ikke uenig i det. Svært spennende blir det. Men Mener selv at en ikke skal legge for mye vekt på archer sånn som situasjonen er pdd.

Kan noen kanskje bare sende en vennlig påminnelse til Jostein Dahle at det IKKE er sesong for å kjøpe hytte for nanoaksjer akkurat nå?
:sweat_smile::sweat_smile:

6 Likes

Hvis du tenker på at at han er utenfor top50 lista så der det vel pga antall aksjer som kreves for å være topp 50 har økt med emisjonsaksjene :slightly_smiling_face:

Han fikk jo en billig hytte da, sammenlignet med hvor mange aksjer han måtte solgt i dag…

2 Likes

Det er faktisk overraskende emosjonelt å se dette synet i nettbanken

Det var jo da kursen brøt gjennom 28 “for godt” sensommeren 2016 det virkelig tok av forrige gang

9 Likes

Men med tanke på hvor mye det kostet alle oss andre, hadde det vært bedre om han dro en kronerulling blant aksjonærene :slight_smile:

5 Likes

Er det kommunisert når/om rep emi blir?

Vent på melding, ferdig snakka :wink:

2 Likes

Har stått litt stille et par timer nå, men ser ut til at aksjen samler seg til et nytt rykk. Spørsmålet er vel om 30 kan passeres idag.

1 Like

Haha, myyyye billigere

1 Like

Når aksjekursen nå har løsrevet seg fra 23-25 sumpen, så er det vel ikke noe som skal hindre den å ta steget på nytt innpå 30-tallet. I dag er like greit som i morgen.
Spørsmålet er snarere om vi ser 40-tallet allerede i inneværende uke.

1 Like

Kan se ut som vi får første faktiske stengningskurs over 30 kroner i dag på en god, god stund. Vi har riktignok vært over 30-tallet ved noen få anledninger, men har vel til gode å close over 30 hvis jeg husker riktig.

2 Likes

Det er riktignok en del motandsområder som skal forseres på veien oppover, og vi bør nok heller ikke se bort fra at shorterne kan sette inn nye støt når fallhøyden tiltar. Alt med midlertidig virkning.

1 Like

Er ikke mange salgsorde som ligger inne opp til 30 nå :sunglasses:

2 Likes