Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Hvilken side velger du å være på @InVivo ?

Må sjekke med TA-trollet

Da har du misforstått. Dette handler ikke om “moment”. Det handler om at NANOV nå befinner seg i en helt ny situasjon der de har fått kontroll på økonomien ved at pengene ikke lenger renner ut uten at de får rekruttert flere pasienter. Er det virkelig noen som følger denne aksjen nøye som mener at denne gigantiske snuoperasjonen ikke var verdt mer enn en oppgang fra 15 kr til 22,75. Isåfall lever de i en annen verden enn det jeg gjør.

4 Likes

Vil komme ny mld fra selskapet vedrørende repemi – og deretter kan du tegne aksjer ved å logge inn på VPS.no…
Evnt om du har zerokonto må du vel tegne via din megler…(?)

1 Like

Emisjonen har tilført krutt til aksjen da spøkelset er borte.

2 Likes

Archer-data i reperasjonsemi-perioden kan fort vise seg å være et lite plaster på såret til småaksjonærene :wink:

3 Likes

Hva var forholdstallet mellom antall eksisterende aksjer og antall aksjer en kan tegne i repemi?

image

Ain’t nothing but a robot paartay :notes:

2 Likes

Var det ikke opp mot 2,2 Mill aksjer i rep? Ikke noe som forsvarer utvanning

1 Like

Det er intet mindre enn hyggelig å vite at det venter en bunke aksjer til kurs kr 22,75 mot slutten av mars. Fåglane må vite hva aksjekursen står i på den tid, men kommer en positiv Archer rapport i tiden frem mot rep emi, så kan det bli kjøp av NANOV aksjer med tidenes rabatt!! Bare å glede seg!

29:1 snakket noen om…
Men mulig man får litt mer ettersom en del av eksisterende aksjonærer deltok i emi og det er alltids noen som ikke får summet seg til å tegne…

4 Likes

Tatt i betraktning omfanget av reparasjonsemien får vi nok legge vekten på “lite”, men alle monner drar. Som jeg har nevnt før så kjøpte jeg 20k på 16 kr på kvartalsmeldingen ved å tømme kontoen for tilgjengelig kreditt, så det ble jo også et lite plaster på såret. Men det hele kom så plutselig og bardust på meg at tanken ikke slo meg at jeg kunne ha solgt PCIB i en fei og sikret meg en langt større pott. Men det var vel de færreste som var forberedt på slike gladnyheter, og får vel i likhet med meg trøste seg med å ha akkumulert hele veien under nedgangen. Ettersom min opprinnelige inngang var på 12 kr (2016) så er jeg tross noe kjøp på relativt høye nivåer forlengst over på plussiden nå.

2 Likes

Mulig det er nevnt allerede. Men fikk denne mailen fra selskapet på spørsmål om det kommer en reparasjonsemisjon.

“Styret vurderer nå, og vil i løpet av kort tid beslutte, om det skal gjennomføres en reparasjonsemisjon. Tegningskursen i den eventuelle reparasjonsemisjonen vil være lik kursen i den rettede emisjonen – NOK 22,75 per aksje. Dersom styret beslutter å gjennomføre reparasjonsemisjonen vil alle aksjonærer få tilsendt nødvendig informasjon, samt tegningsblankett. Så snart informasjonen foreligger vil den også bli gjort tilgjengelig på vår hjemmeside.”

2 Likes

Å trade NANO i slike perioder betinger kun et fokus:

Klarer jeg å tjene penger på å trade som jeg ellers ikke ville ha tjent?

Jeg har svingt masse inn og ut gjennom IG og CFD, longposten rører jeg ikke!.

Kjøpte masse på fredag mellom 23 og 24 kroner, og har solgt alt fra 25.5 til 28.3 i dag. Helt umulig å treffe klokkerent, men samtidig tjent vanvittige prosenter på å i det hele tatt bare gjøre det. Nå går det ikke an å tenke på hvor “feil” man tok i tradingen, for det er få aksjer som svinger 30 % opp og ned slik NANO gjør nå. Det er perfekte tradingforhold, men å trade på den definerte longposten sin nå kan helt klart være det som gjør at man til slutt tapte millioner fordi man ble fintet ut og satt igjen med bare smuler når / hvis det dundrer videre. Slik som i 2016.

Jeg blir like lite forundret om NANO står i 40 kroner neste uke som om den står i 21. Nå må man være forberedt på alt. Det er det mest naturlige i verden at investorene i flokketall kommer trekkende til en aksje som er godt under 10 måneder fra å kunne fortelle verden at de har et fantastisk produkt for NHL som de kan begynne å selge av i 2022. De fleste kan regne såpass at MCAP i dag er latterlig lav hvis de får AA.

2 Likes

Blir veldig forundret om vi står i 20. Men ikke så forundret om vi står i 40. Potensialet prises langt foran tidsskjema i aksjemarkedet. Så å tro at aksjen kun går på meldingene tviler jeg på. For eks ferdig paradigme sendt søknad og godkjent søknad ville gjerne være priset inn en god del før meldinga kommer. Eneste jeg har fokus på er at sommeren neste år er mine Nano aksjer svært mye mer verdt enn idag. Det finnes vel ikke opsjoner eller slike instrumenter i Nano?

3 Likes

Jeg blir også forundret om vi står i 21 kroner neste uke Fartin, men ikke mer forundret enn at man skal være forberedt på at ting kan skje som man ikke forutser. Jeg holder det dog som 5 % sannsynlig at det skjer :wink:

Hvis man er stor nok kunde i DNB så kan man høre med opsjonsgutta om de kan utstede en call med 12 mnd løpetid, men det krever en motpart.

Er man villig til å geare så er det jo å kjøpe aksjer på termin. Kravet i NANO er vel 20 % på termin, så man kan gjøre som OM og handle aksjer for 1 MNOK og stille 200K i sikkerhet. Krever buffer + baller, så det må folk finne ut av selv hva de tåler.

Mener du virkelig det? Like lite forundret om den står i 21 som i 40? Selv vil jeg bli meget forundret dersom vi nok en gang skal ned mot nedre del av 20-tallet. Interessen rundty NANOV er økende og vi nærmer oss nye data fra Archer. Data som troliog vil dra kursen klraftig nordover.
Jeg mener at det vi nå ser er en erkkjennelse blant markedsaktørene at historien rundt rep emi i NANOV ikke vil gjenta seg denne gangen.

2 Likes

Jeg har vært med siden 2015, og ble likevel tatt litt på senga idag. Sånt skjer. Hev inn tradingpotten på 27 igjen, det blir nok penger av det også…satser på at archer 1 gjør emi og rep emi til gavepakke.

Forventningene til Archer er i utgangspunktet skyhøye så skal lite til før resultatene skuffer markedet. I så fall får man en betydelig kursfall.

1 Like

Altså. Det er snakk om resultater fra 3 pasienter… Eller?

1 Like