Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Kan dere slutte å spre GIFer av meg ?

2 Likes

Men du e bærre så lækker…

1 Like

Prosenten er feil – Antagelig ikke korrigert for nytt totalt aksjeantall i selskapet…

3 Likes

Ahhh, godt observert :see_no_evil: Uansett, han mer enn forsvarer sin posisjon! Økte med 20% + ~85k.

1 Like

Det er fyr på kjelen, og vi fosser mot 30 igjen​:rocket::rocket::sweat_smile:

Ha en fin dag :wave::star_struck::wave:

venter å ser rundt lunsj om jeg kjøper opp litt mer.

4 Likes

Kan OM gå ned med flagget til topps, da kan jeg også

3 Likes

Jeg føler meg ganske positiv til at flagget hans er på vei andre steder enn ned :smiley:

2 Likes

Så om jeg har forstått dette rett, så kan Archerdata komme denne uken?

Vi kan vel være ganske så greit enige om at denne emisjonen ødela intet momentum, den rett og slett bare forsterket det!

Nå er vi fullfinansiert til godt inn i 2022, og de gode nyhetene kan komme på rad og rekke uten å “frykte” meldingen etter børs.

Gledelig nok kan selskapet legge til 60 MNOK på driftskontoen når aksjonærene benytter rep-emi aksjene til å kjøpe med god rabatt.

Å være NANO-aksjonær har nå blitt noe man kan være stolt av, fremfor å føle seg “dum” over, slik en del tydeligvis har gjort.

Jeg har aldri mistet troen, og dette viser hvor viktig det er å ikke slippe opp strategien selv om verden ser ut til å tenke helt annerledes enn hva man selv gjør. Plutselig kommer bekreftelsen på at man faktisk hadde rett, og den følelsen er amazing.

Takk til Nieba og Egberts for solid håndverk siste 11 måneder :muscle: :ok_hand:

17 Likes

Synes emikursen var uforståelig lav, hvis man ser på aktiviteten i dagene nå etterpå. Jeg forstår ingenting av dette, har derfor bommet helt på tradingen. Hva skjedde, klarte ikke tilretteleggerne få tak i riktige investorer?

Er rep EMI kjørt eller kommer det evt ut tegningsretter på Nordnet/konto. Tidligere har jeg fått sendt ut skjema for ønske om tildeling pr analog post.

Det har vært solid håndverk de siste 11 måneder med unntak av de siste par ukene. Jeg mener fortsatt med tyngde at man burde ventet med emisjonen til det nye kursnivået hadde fått satt seg i markedet. Isåfall ville en emisjon kunnet skje på kurs 30 eller høyere. Hadde man ventet helt til neste kvartalspresentasjon ville den antagelig kunne blitt satt langt høyere. For øvrig burde jo tildelingen ved rep-emisjonen vært langt mer omfattende hvis den skulle monne for gamle aksjonærer.

2 Likes

Følger. Heller ikke helt kjent med prosedyren.

Tegningsrettene blir ikke “listed” så du får nok tegningsblankett pr post/mail.

1 Like

Det er null garanti for at momentet hadde fortsatt så lenge. De har fått nok av kritikk tidligere for å ikke utnytte moment i aksjen. Helt rasjonelt å sette den etter mer enn 100% på et par dager.

4 Likes

Sikkert mange som kjenner på FOMO

2 Likes

Tja. Emifrykten på Oslo Børs har vist seg å være formidabel…

Denne lockupen på emisjoner frem til readout av PARADIGME kan fort vise seg å være en genistrek. Det blir vanskelig å la være å kjøpe dersom kursen går, for readout kan fort trigge utlisensieringer som kan gi pusterom finansieringsmessig og → enda mer kursoppgang.

4 Likes