Hva forventes til Q1? 15+ nye rekruttert, eller har vi mer nøyaktig oversikt over forventningen?
Håper selv på 18-20 nye rekruttert innen Q1 rapporten, og alt over det er veldig positivt. Da ligger vi an til å bli ferdig i 2021. Fant dette fra kvartalsrapporten. Er nok de to viktigste punktene for å sette forventningene framover:
Med andre ord fra 18. februar trengte de 47 pasienter. 7 per måned minimum gir minimum 21 pasienter til Q1 18. mai og OM de overgår det og får inn 23-24 er det med ett stor sjanse for at innrulleringen kan være klar allerede til Q2-rapporten 18. august, men vi kan nok nå forvente at det ihvertfall blir klart i september. Om det skjer får vi en tidlig julegave med 3-måneders topline data, som de også guider over. Helt avhengig av rekrutteringen nå på Q1 og Q2-rapportene. Blir skikkelige triggere dette. I tillegg kommer det sikkert andre triggere i mellomtiden, som Archer-data som det er guidet om innen kort tid.
Skjønner ikke at denne situasjonen ikke skal prises høyere enn situasjonen i 2016, men det skal den nok. Tar bare litt tid tror jeg. Tør ikke å trade. Ser også mønsteret med 2 topper, så rett opp, så 2 topper, så rett opp gjenta seg fra 2016 OM den tar skikkelig av opp mot 45 neste uke. Blir spennende å se. Tidsintervallet denne gangen er dog myyyye kortere enn det var i 2016. Da gikk oppgangen mye tregere, og vi så også dager som i dag da, som den gang dessverre klarte å riste meg ut flere ganger på vei opp. Vil ikke gjøre den feilen igjen.
Det finnes helt klart risiko her. Klarer ikke Nano å få god rekruttering til Q1 blir det nok sett på som en nedtur. Kommer en konkurrent og tar innersvingen på dem neste 10 mnd er det også negativt.
Men nå er det så kort til målstreken i biotech-sammenheng at det hadde vært veldig overraskende.
Sliter med å se at ikke R/R er veldig god her og vil bli bedre og bedre for hver Q-rapport som viser at de klarer rekrutteringen. Det bør nok gi relativt direkte økning i kurs.
Utifra det jeg forstår av Nano-caset har det aldri sett bedre ut enn nå ihvertfall. Håper alle gjør sine valg, så får vi ta en Nano-Tekinvestor-fest/julebord om alt går bra når samfunnet åpner opp igjen.
Fikk ikke møtt opp til Funcom-møtene back in the days, men hadde vært gøy å feire noe sånt med en gjeng hefra. ^^