Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

ja slikt hadde ikke jeg hatt nerver til, men hadde man hatt tid og studert det så er det mange aksjer som er de samme på topp 10 og bunn 10 annenhver dag. :wink:
Kommer det noen meldinger før 21 og 22 mars da?
På generalforsamlinga kan de store da stemme ned rep emi eller er det mange nok “små”?

Volumet for tiden altså! holder vi dette gående til sommerferien så er vi tilbake i indeksen :smiley:

1 Like

Ok. Takker! Noen som vet noe om lengde??

Melder at denne ender i pluss i dag!

https://www.oslobors.no/layout/set/print/Oslo-Boers/Handel/Markedsovervaaking/Virkemidler

Ut fra det jeg klarer å finne er det ikke lett å få oversikt over helt objektive kriterier for dette, se link over…

Ikke enkelt. Fant denne. Kan se ut som om standard er 3 minutter.

https://www.euronext.com/en/news/trading-safeguards-euronext-markets

1 Like

Se der ja. Blir litt klarere da, men tror nok at @Savepig sin teori nevnt tidligere er en bedre forklaring! :rofl:

1 Like

bilde

Vær så snill å ikke lag dette til en slags aksjeraketter tråd…

5 Likes

Mye “småsurr” og en del nye skribenter. Rakettemoji’s og diamanter. Men man må jo regne med at traderne lokkes til NANOV med slike svingninger… :wink:

2 Likes

Forsøkte meg på et humoristisk innslag på en ubegrunnet spådom fra en skribent litt lengre oppe her, men skjønner at det fortsatt er litt tidlig på morningen for enkelte.

Er forøvrig ingen ny NANO-aksjonær men har vært tungt investert siden Februar 2015 :grin:

4 Likes

Noen ubegrunnede spådommer må man kunne komme med :wink: Har for øvrig også vært aksjonær siden 2016, etter oppturen, før nedturen…:chart_with_downwards_trend:

1 Like

I dag:

12 dager tidligere:

19 Likes

Tror vi må tåle litt raketter og liknende når en utbomba aksje etter ÅR plutselig endrer momentum

8 Likes

Det får være greit å være litt euforisk etter så mange år i hengemyra ja. Nå er det vel også ganske tydelig begrunnet av mange hvorfor man mener det er stort potensiale for oppside her også - så helt ubegrunnet med en rakett eller to er det jo ikke :grin:
#Nanolambo

2 Likes

For 12 dager siden traff jeg jo ganske godt​:rofl::rofl:

Merklig ingen officielle snakker mer om at Nano har falt, falt og falt - og hvor de nå har snudd det hele, så er kursoppgangen uberettiget? Det henger ikke på grep.
Denne burde i mine øyne være på 50kr + nå, men det hadde den nok vært også hadde den ikke falt så sinnsykt fra tidligere emisjoner, COVID og rekrutteringstakt som slowet. Nå er det snudd, men vi ligger allikavel nede mener jeg, og folk som kjenner caset tenker det samme som meg er jeg overbevist over…
SÅ rakett eller ei, underpriset. Jeg er uansett Long så bryr meg ikke så meget, men mer forbauset over at ingen poengterer dette ytterligere.

Aldri undervurder markedets evne til å sikre kortsikig gevinst.

Faktum er at dette er helt vanlig, til tross for den enorme derisking som har vært de to siste ukene.

Vi har rekrutering og vi har penger på konto.

19 Likes

Skal ikke se bort ifra at det er en del emisjonsaksjer som selges, har fått en ganske så god gevinst på de nå! Tror nok vi ser en oppgang framover uansett, Archer og Dlbcl rundt hjørnet. Og når man nærmer seg Q1 26.mai så er nok kursen en helt annen :blush:

14 Likes

Ja når Nano går nordover er det bare å ønske alle trollene velkommen tilbake.
JustinBeavere, GrøfteGravere og ellers andre morroklumper
Håper moderatorene her fungerer bedre enn på HO.
Ellers blir det fort tynt i rekkene av seriøse longere her også