Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Er det ikke sånn at rep.emi innebærer mulighet til å kjøpe ca 1/30-del ekstra aksjer ift posisjon man har?

I mine øyne er man kanskje litt for tungt investert i utgangspunktet om man må selge noe for å klare det, men jeg sier ikke at du tar feil :slight_smile:

1 Like

Har NANO noensinne brukt dette Theranostics buzzwordet egentlig?

1 Like

Jeg har alltid antatt at selloff før repemi skjer fordi andre aksjonærer forventer at repemiaksjene skal tas gevinst på umiddelbart dersom kursen ligger over. Da blir det om å gjøre å ta gevinst på det man har før det skjer, og så er ballen i gang…

3 Likes

13300_FULLTEXT.pdf (5,5 MB)

1 Like

Frykter ikke repemien og blir nok sittende
Selv om vi må forvente en aldri så liten kursdipp. Samtidig ser jeg ikke bort fra at det kan komne kursdrivende info i forkant av repemien som eventuelt vil gjøre st en kursdipp blir svært begrenset.

Dette er pipelinen til Endocyte som Novartis betalte 2,1 mrd USD for høsten 2018

https://www.google.no/amp/s/seekingalpha.com/amp/article/4181901-endocyte-elucidating-investment-thesis-of-stellar-cancer-therapeutic-innovator

2 Likes

Archer 1 kommer neste uke plus mer info fra Lars torsdag i podcasten
Spennende uke i vente

6 Likes

Og apropos verdivurdering, Novartis betalte nøyaktig 3 x forventetet peak sales for hovedkandidaten til Endocyte!

https://www.streetinsider.com/dr/news.php?id=13872084

Commercially, Cowen conservatively estimates the trial to run to completion and for PSMA-617 to launch in 2022 with peak US sales of $700M. However, there is a possibility of the trial stopping earlier for efficacy during one of two planned interim analysis.

2 Likes

Hva er ditt peak sales estimat for Betalutin da?

laiks og retvits

10 Likes

Hvis RIT kan bli brukt som konsolideringsterapi i NHL, så kan man brått leke seg med et helt drøye peak sales estimater!:money_mouth_face:

Gode resultater i MCL ved bruk av Zevalin som konsolideringsterapi:

Consolidation with Y90 increased the complete remission (CR) rate obtained by the 1st line therapy from 41% to 91% and allowed for median PFS of 3.3 and OS of 6.5 years

2 Likes

Jepp. Gleder meg!

Er det kommet noe nytt om dette fra NANO siden Q4 da de skrev:

Preliminary data readouts expected in H1’2021

…eller er “neste uke” deres kreative tolkning av H1? :wink:

3 Likes

Det er nok trolig mest det siste. Men vi vet at det kan komme når tid som helst, så neste uke er vel trolig like riktig som noe annet, så lenge vi kun har H1 å forholde oss til.

Her skulle du vært med vet du Londonmannen. :slight_smile:
Bare satt en H foran :slight_smile: :joy: :rofl:

2 Likes

Det har dukket opp i forbindelse med Zevalin… medisinen som forøvrig har en historie som i mine øyne nå er hovedgrunnen til at Nano er der de er og fremdeles har en lang vei å gå :shushing_face:

https://openmedscience.com/theranostics/

Hehe ja hadde det ikke vært for at vi kan se at 177lu er mer og mer i vinden hadde jeg gitt opp for lenge siden.

Men radioaktiv medisin er kommet for å bli, de må bare finne en luke til markedet

2 Likes

Hvilken historie er det? Forklar gjerne nærmere hvis du orker :+1:

Den luken har vel Novartis åpnet med Lutathera…:wink:

1 Like

Vel…, at Zevalin hadde samme angrepsmål som Rituximab, samt et ganske så annerledes behandlingsregime var vel de største grunnene til at den ikke ble en stor suksess…
Betalutin har løst alle de utfordringene som ligger der og er i tillegg en skikkelig gamechanger i kombinasjoner spesielt med cd-20-terapi (betalutinbehandling fører til økt cd20-uttrykk hos kreftceller)…
Luka inn til radioaktiv behandling er vel åpnet ved både Xofigo og 177Lu spesielt ved Lutathera, samt at Lu177 blir et mer og mer brukt isotop i utprøvende behandling…

4 Likes