Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ok :+1:

Nordic Nanovector ASA: Extraordinary general meeting held

Vi ender dagen i blått !!!

3 Likes

Hvorfor gjør vi det?

Noen plukker greit med aksjer hvertfall

Den som vet hvor haren hopper …og den som vet hva som skjer med NANO…, men hvorfor det blir blått er nok fordi kursen ender over gårsdagens.

Har kritisert tidspunktet for emisjonen i Nano, men mtp at jeg solgte meg ut av PCI for å snitte ned på 15-tallet framstår jo tidspunktet som gull! Nanoemisjon :heart_eyes:

2 Likes

Det som skjedde i PCIB endte i vanvittig fall, og ser mange sammenligner det med NANO da de lå på 100-nivå. Noen som kort kan oppsummere hva som forårsaket euforien i NANO den gang , hva som sendte kursen oppover til 100+ og hvilke faktorer som også sendte den såpass ned?

Stikkord, gode data, 20/40 - 20/100

3 Likes

Tar jeg feil om jeg sier at rep.emien ikke er endelig avlyst? Tolker det slik at styret har ny fullmakt til både rep og ny emisjon?

The Company expects to announce an update as to the implementation of a repair offering shortly.

fra børsmelding.

1 Like

Da er vi enig! Leste et sted at den var avlyst. Takker!

Egberts indikerte det på callen. og at alle punkter ble stemt for. aksjen har tradet langt under emi.kurs og med plenty likviditet, så. ble like overrasket som dere rundt ordlyden i meldingen.

Kommer meld om partneravtale etter stengetid i dag :slight_smile:
Det hadde vøri noe det …
Så derfor holder dem igjen repemi…:slight_smile:

2 Likes

Noe må det iallefall være, har lest ref fra gf flere ganger, og de gir ingen konklusjon om det blir rep emi…,Tut tut toget går😂

1 Like

Neida, de venter på GoodWorkMalene skal bli ferdig med å formulere børsmeldingen, også skal Egbert se over meldingen i tilfelle Malene skriver noe feil :slight_smile:

Kommer den rette meldingen vil 17,50 være veldig lukrativt😎
Melding om partner kan komme når som helst. Da blir det fart i sakene🚀
NANO er meget billig nå. Kan ta 20 gangeren fra dagens nivå innen to år. Det holder for meg. Aldri vært mer bull på et selskap som jeg er i NANO. Kjøper hver mnd frem til suksessen er et faktum.

3 Likes

Er jo selvfølgelig bare svada/drømmer det jeg skriver, men gud bedre å fart det hadde blitt i Londonmannen vår da :slight_smile: :rofl:
Men utenkelig er det jo ikke…

Hvorfor Nano gikk i over 100? Fremtiden så usedvanlig lys ut. Vi hadde de fantastiske resultatene til Algeta. Her satt Nano med et like godt, enestående produkt, men med et mye større marked. Det var duket for en ny suksess.

Men det er bare å følge kursutviklingen etterpå, og sammenholde mot nyheter samtidig. Hovedproblemet var at Nano hadde for dårlig ledelse, og der utsettelsen pga. bla etisk komite (REK) viste at ledelsen tok alt for lett på å løse problemer i forkant, og manglet forutseenhet og kvalitetssikring. Kombinert med forferdelige regler for emisjoner i Norge, der politikerne er de eneste som ikke skjønner hva det betyr, og ikke minst et FTF som har delte oppgaver, der de har suboptimalisert på å tjene på shorting! Senere med ny ledelse som ikke kunne nok om produktet, ikke forsto hvordan de skulle lage best mulig strategi, ikke forsto konsekvensen av å lage for stramme inklusjonsregler, og ikke forsto hvordan de skulle holde en tempoplan.

Konkurranse har dukket opp underveis, selv om Betalutin fortsatt er best in class. Ny ledelse og styre er adskillig mer oppegående, men kom lovlig sent på banen. Ansvaret har et tidligere for dårlig styre, med for lav internasjonal kompetanse. Sammenlignet med Algeta , med den eksepsjonelt dyktige Andrew Kay i ledelsen er derfor hovedforskjellen ikke produkt og marked, men dårlig ledelse. Men fortsatt bør Nano komme veldig godt ut, og kursen er nå en vits.

8 Likes

Nordic Nanovector ASA: Cancellation of Repair Offering

13 Likes