Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Lurer på hvem som solgte nær emi kurs lol. Snart i null :smiley:

1 Like

Der var det stopp =)

Er det noe nytt i denne presentasjonen?

Jepp, 12 % avvik mellom dagens lav og dagens høy, da slår CB inn…

Tror de fleste skjønner at nå kaster traderne seg på igjen. Kanskje testes 30 for tredje gang på 3 uker.
Sterkt!

1 Like

Noen vet noe - og prøver desperat å komme seg inn. Sånn fungerer børsen.

1 Like

Robotene har jobbet på spreng så langt i dag for å dempe oppturen. Vel, vel de får bare jobbe på men jeg spår de skal få en tøff jobb i et marked der interessen for NANOV vil fortsette å øke utover våren. Ført kommer Archer oppdatering og på Q1 20 vil ledelsen trolig bekrefte den positive rekrutteringen fortsetter og at målstreken kommer nærmere dag for dag.

2 Likes

Exit-gutta varmer opp til den store nyheten slippes

4 Likes

Er nok noen av emisjonsdeltakerne som har fått hjelp av meglerhus til å selge seg ned den siste uken. Hvis nedsalget nå er ferdig kan kursen bevege seg til et mer fornuftig nivå.

4 Likes

Det håper jeg også at de ikke finner på å gjøre, men tror det er ingenting å frykte…

Nå fikk fløyta en annnn lyd :sweat_smile: du får ta å selge før de ødelegger dagene dine igjen…

selg alt i Nano og kjøp noe annet :+1:

1 Like

Konkurrentwatch

2 Likes

Ikke så skremmende det der…

Da var det noen som kjøpte, så kanskje er det noen som selger når du skal ha dem tilbake. Fint at du holder oss oppdatert.

13 Likes

Gikk med kun 5000 i tap.Skulle tradde på 24 heeee kjøpte på 24,5
Torsdag Podcast Fredag Canargie presentasjon blir en varm helg

“TG has received accelerated approval from the U.S. FDA for UKONIQTM (umbralisib), for the treatment of adult patients with relapsed/refractory marginal zone lymphoma who have received at least one prior anti-CD20-based regimen and relapsed/refractory follicular lymphoma who have received at least three prior lines of systemic therapies.”

  • Ser at tallene de kommer opp med i FL og MZL vel ikke er i nærheten av NANOV’s, og den aksellererte godkjenningen gjelder for MZL 2.linje og FL 4.linje om jeg tolker det riktig.
    Mulig jeg tenker feil, men de er vel ikke en direkte konkurrent i godkjenningslinja da om de får endelig godkjenning før NANOV får aksellerert godkjenning i 3.linje? Beklager om dette er rotete, er ikke like stødig på dette som dere eksperter…:blush::+1:
5 Likes
24 Likes

Er det noen som har oversikt på om DNB eller andre analytikere har beregnet peak sales på betalutin for 3rd line FL? Hva er fair oppkjøpspris hvis man kun regner verdien på 3. linje behandling, forutsatt gode resultater og markedsføringstillatelse?
Archer vil i såfall være en potensiell bonus selvfølgelig.

Slenger ut et snøre

8 Likes

Nesten rart ikke Nanov blir nevnt her.

Syntes dette var flott å lese.

The market is clearly hot at the moment and, whilst the majority of the investment has been in the US, we are also seeing a high level of interest and activity in Europe and the Far East, ” said Paul Edwards, NanoMab’s CEO.