Dette var en melding med mer krutt i mellom linjene enn gårsdagens.
Kan ikke se bort fra at han har tatt dekning under kappa si…
Tenk pitchen under one to one samtalene denne gang kontra tidligere!
Bør ikke være særlig med ledig slots for Nieba på denne konferansen. De har vært ganske enestestående hva gjelder evnen til å navigere gjennom Covid 19 på best tenkelig måte.
Noen som har oversikt over hvor mange aksjer som er omsatt siden emisjonen ?
ca 20,5mill
Noen som er inne på konferansen? https://worldadc-europe.com
Skulle den ligge ute på Nordic Nanovector calendar | Nordicnanovector også? 30 min registrering og gidder ikke betale for det
Mye fokus på NANOV denne uken. Presentasjon på div konferanser og på torsdag i Radforsk Podcast. Selv uten Archer-melding burde ukens diverse aktiviteter bidra til at kursen legger seg i intervallet 25-30. Og jeg kan vanskelig se at markedsaktørene lar denne falle til under emisjonskursen. Til det vil jeg tro ledelsen gjennom ukens aktiviteter bygger opp for stor interesse.
Joss’ern pumper opp god-stemninga før Archer bomben slippes for gang nr 2
Pause
Lurer på hvem som solgte nær emi kurs lol. Snart i null
Der var det stopp =)
Er det noe nytt i denne presentasjonen?
Jepp, 12 % avvik mellom dagens lav og dagens høy, da slår CB inn…
Tror de fleste skjønner at nå kaster traderne seg på igjen. Kanskje testes 30 for tredje gang på 3 uker.
Sterkt!
Noen vet noe - og prøver desperat å komme seg inn. Sånn fungerer børsen.
Robotene har jobbet på spreng så langt i dag for å dempe oppturen. Vel, vel de får bare jobbe på men jeg spår de skal få en tøff jobb i et marked der interessen for NANOV vil fortsette å øke utover våren. Ført kommer Archer oppdatering og på Q1 20 vil ledelsen trolig bekrefte den positive rekrutteringen fortsetter og at målstreken kommer nærmere dag for dag.
Exit-gutta varmer opp til den store nyheten slippes
Er nok noen av emisjonsdeltakerne som har fått hjelp av meglerhus til å selge seg ned den siste uken. Hvis nedsalget nå er ferdig kan kursen bevege seg til et mer fornuftig nivå.
Det håper jeg også at de ikke finner på å gjøre, men tror det er ingenting å frykte…
Nå fikk fløyta en annnn lyd du får ta å selge før de ødelegger dagene dine igjen…