Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Dette var en melding med mer krutt i mellom linjene enn gårsdagens.

1 Like

Kan ikke se bort fra at han har tatt dekning under kappa si…

1 Like

Tenk pitchen under one to one samtalene denne gang kontra tidligere!

3 Likes

Bør ikke være særlig med ledig slots for Nieba på denne konferansen. De har vært ganske enestestående hva gjelder evnen til å navigere gjennom Covid 19 på best tenkelig måte.

1 Like

Noen som har oversikt over hvor mange aksjer som er omsatt siden emisjonen ?

ca 20,5mill

Noen som er inne på konferansen? https://worldadc-europe.com
Skulle den ligge ute på Nordic Nanovector calendar | Nordicnanovector også? 30 min registrering og gidder ikke betale for det :wink:

Mye fokus på NANOV denne uken. Presentasjon på div konferanser og på torsdag i Radforsk Podcast. Selv uten Archer-melding burde ukens diverse aktiviteter bidra til at kursen legger seg i intervallet 25-30. Og jeg kan vanskelig se at markedsaktørene lar denne falle til under emisjonskursen. Til det vil jeg tro ledelsen gjennom ukens aktiviteter bygger opp for stor interesse.

Joss’ern pumper opp god-stemninga før Archer bomben slippes for gang nr 2 :sunglasses:

image

4 Likes

Pause

Lurer på hvem som solgte nær emi kurs lol. Snart i null :smiley:

1 Like

Der var det stopp =)

Er det noe nytt i denne presentasjonen?

Jepp, 12 % avvik mellom dagens lav og dagens høy, da slår CB inn…

Tror de fleste skjønner at nå kaster traderne seg på igjen. Kanskje testes 30 for tredje gang på 3 uker.
Sterkt!

1 Like

Noen vet noe - og prøver desperat å komme seg inn. Sånn fungerer børsen.

1 Like

Robotene har jobbet på spreng så langt i dag for å dempe oppturen. Vel, vel de får bare jobbe på men jeg spår de skal få en tøff jobb i et marked der interessen for NANOV vil fortsette å øke utover våren. Ført kommer Archer oppdatering og på Q1 20 vil ledelsen trolig bekrefte den positive rekrutteringen fortsetter og at målstreken kommer nærmere dag for dag.

2 Likes

Exit-gutta varmer opp til den store nyheten slippes

4 Likes

Er nok noen av emisjonsdeltakerne som har fått hjelp av meglerhus til å selge seg ned den siste uken. Hvis nedsalget nå er ferdig kan kursen bevege seg til et mer fornuftig nivå.

4 Likes

Det håper jeg også at de ikke finner på å gjøre, men tror det er ingenting å frykte…

Nå fikk fløyta en annnn lyd :sweat_smile: du får ta å selge før de ødelegger dagene dine igjen…