Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Det gjør det ikke. Det hadde isåfall vært veldig amatørlig og mulig brudd på aksjeloven.

2 Likes

I tillegg hadde kursen gått voldsomt i dag da noen hadde visst dette før oss dødelige. #konspirasjonen #Not

1 Like

Nærmer seg 16 uker siden de siste pasientene i Archer-1 ble innrullert. Bør derfor også nærme seg en (forhåpentligvis) hyggelig børsmelding.

1 Like

Ja, det så vi jo før Q4-tallene at dette selskapet lekker… NOT!!

Så lenge selskapet hadde sluppet en børsmelding før de presenterer i dag hadde det vært helt innafor. Men markedet skal ha info før konferansen, så ingenting i veien for at det kan komme Archer-melding i dag.

Men det kommer når det kommer, hvem bryr seg når det blir. Faller kursen urimelig mye, som til morgenen i dag, er det jo bare å plukke på i fred og ro hvis man tror dette er mer verdt frem i tid enn hva det er i dag. :moneybag:

2 Likes

Høhøhø. En Matching Halt nå i 12tiden tenker du? DET hadde vært noe. Men det blir nok med drømmen

2 Likes

Følte jeg måtte sette på en #not da jeg ikke vil bli sammenlignet med konspiratorikere #kariHvaFaenAkkeSom

Dataene kommer når tid som helst, men de kan ikke bli publisert for første gang på en konferanse. Det vil komme en børsmelding først. Når den kommer skal ingen vite. Men det er ingen stor hemmelighet at det er lekkasjer på OSE. Det finnes der mange eksempler på. Derfor imponerende at innholdet i Q4 kunne komme så overraskende som det de facto gjorde. Vitner om at dagens ledelse i NANOV er meget seriøse.

1 Like

Nordic Nanovector to present at Carnegie’s upcoming Nordic Virtual Healthcare Seminar 2021

8 Likes

Fy faaen der fikk jeg nesten kaffen i halsen. Trodde et sekund vi snakket Matching halt nå😅

1 Like

Tror ledelsen sitter og surfer på TI og koser seg med våre konspiratoriske teorier ganske så ofte :wink:

Men TENK om det var en matching halt da? En dag kommer det, og da er det kjipt å være ute.
Speaking of, noen som har sett noe til Kappa i dag??

Dette var en melding med mer krutt i mellom linjene enn gårsdagens.

1 Like

Kan ikke se bort fra at han har tatt dekning under kappa si…

1 Like

Tenk pitchen under one to one samtalene denne gang kontra tidligere!

3 Likes

Bør ikke være særlig med ledig slots for Nieba på denne konferansen. De har vært ganske enestestående hva gjelder evnen til å navigere gjennom Covid 19 på best tenkelig måte.

1 Like

Noen som har oversikt over hvor mange aksjer som er omsatt siden emisjonen ?

ca 20,5mill

Noen som er inne på konferansen? https://worldadc-europe.com
Skulle den ligge ute på Nordic Nanovector calendar | Nordicnanovector også? 30 min registrering og gidder ikke betale for det :wink:

Mye fokus på NANOV denne uken. Presentasjon på div konferanser og på torsdag i Radforsk Podcast. Selv uten Archer-melding burde ukens diverse aktiviteter bidra til at kursen legger seg i intervallet 25-30. Og jeg kan vanskelig se at markedsaktørene lar denne falle til under emisjonskursen. Til det vil jeg tro ledelsen gjennom ukens aktiviteter bygger opp for stor interesse.

Joss’ern pumper opp god-stemninga før Archer bomben slippes for gang nr 2 :sunglasses:

image

4 Likes

Pause