Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Det er vel enda tid til en børsmelding…,

Hei Londonmannen.
Skjønner du ikke at du til tider kan være litt vel optimistisk og hausende i dine innlegg her på TI ??
Du er som en gammel Elvis plate med en del hakk og riper i, skjønner .?!
Vi som har vært med en stund ( HO 2016-----) har deg og et par andre godt i minnet om hva dere slang ut av hvor flott og utrolig denne Nano skulle bli.
Nå holder du på igjen etter at du på nytt tok deg en post i Nano på nytt etter interimavlesningen .
Vil vel egentlig bare med dette innlegget at det er sikkert nye som har kommet til, og funnet ut at Nano kan bli penger på bok etterhvert.
Får da håpe at dere som har kommet til , har tatt deres egne valg og ikke sluke alt av det som skrives her eller på andre fora , for god fisk.
Sånn, da er jeg ferdig. :slight_smile:

7 Likes

Jeg ventet ikke på Rep Emi. Kjøpte mine i dag.

3 Likes

For ikke å forglemme lenke gjengen som skulle lenke seg til masten, og mye annet barnslig tøv.

Det må da være lov til å være positiv til sine egne investeringer da.

Hva mener du? Jeg og flere andre er fortsatt her. Skal du si til meg at å kjøpe på 13 & 14 var en dårlig ide?

Det er ikke nyanse om det eneste du gjør er å male svart.

3 Likes

Apropos barnslig tøv, det du holder på med innpå her er vel verken voksent eller konstruktivt. Start med å feie for egen dør :+1:

4 Likes

Trur ikkje eg er ein av den nevnte lenkegjengen, men har heilt klart knytt meg fast i ei eller anna mast.
Har brukt ein del kroner på Nano, og utfallet har eg klart for meg. Eg sel ikkje ein aksje før Nano er på markedet med ein medisin. Blir det fiasko reknar eg alt for tapt, blir det medisin er dagens kurs “latterlig”.
Enkelt og greit, vinn eller forsvinn.
P.S Eg er sølvsagt heilt sikker på suksess! :grin:

7 Likes

Takk. Du mente det sikkert i beste mening. Ha en fortryllende aften!

Takk for konstruktiv tilbakemelding. Ønsker deg lykke til med dine investeringer!
Forøvrig helt enig i at man som investor IKKE skal bruke det som skrives på diverse diskusjonsforum som eneste kilde for sine investeringer. Sett dere inn i de selskapene dere ønsker å gå inn i.
Samtidig oppfordrer jeg dem som investerer i selskaper å vise at de har såpass ryggrad at de kan ta ansvar for egen inbvesteringer og ikke komme sutrende og skylde på alle andre når det går åt skogen. For det gjør det gjerne for både den ene og den andre. Men på børsen er man sin egen lykkes smed og fullt og helt ansvarlig for egne inmvesteringer.
Sånn, så var det sagt. :wink:

12 Likes

Noen tanker rundt meldingen i dag ?
Det kommer melding fra selskapet i dag 08 Mars at Jostein Dahle skal presentere allerede 9 Mars på 11[th] Annual World ADC Europe 2021.
Uten å spekulere for mye rundt dette men er ikke dette veldig kort tid å melde dagen før ?

Det her er ikke noe å legge for masse i. Melding kommer når det kommer. Forventingene bør ligge på godkjent produkt signert fda. Da kan ikke kursen stå i 22,75.

5 Likes

Eller soooon som er et velkjent begrep i DNO leiren :sunglasses:

1 Like

Imminent :lollipop:

Det er vel fordi han skal dele store nyheter, så da kom de vel på at det var greit å melde at han faktisk skal presentere på konferansen :sunglasses:

1 Like

Ja, Malene er på ballen :smile:

1 Like

Spøker litt for aksjer under emisjonskurs framover, selv om jeg tenker at det er mulig neste uke.

Torsdag er det podcast også, veldig spent på den samtalen!

3 Likes

Presentasjonen i dag begynner 12:40 GMT, altså 13:40. Jeg antar presentasjonen legges ut på Nanos hjemmeside.

4 Likes

Tror du mener at det starte 11:40 GMT. Det er 12:40 Norsk tid

1 Like

Kommer data på nye 3 pasienter i Archer-1