Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

97 dager siden DLBCL var ferdig rekruttert nå. Både denne og Archer kan komme any time.

4 Likes

Det ser ut til at noen som sitter med emisjonsaksjer skal ut med “gevinst” og har lagt inn stop loss i emisjonskursområdet.

Regner med at Jostein Dale har overbevisende resultater å slå i bordet med, som også kan gi grunnlag for å gi noen antydninger om Archer-1, kohort 2. Tidsmessig passer en offentliggjøring nå, ut fra tiden det tok for kohort 1. En børsmelding må komme dersom noe fra kohort 2 presenteres.

2 Likes

Joda, rasjonelt sett enig. Men gruppedynamikk hos mange små kombinert med algoritmer er verre å forstå seg på.

1 Like

Min teori er nå som følger.:

Archer -1 kohort 2 kommer i midten eller slutten av neste uke. Kanskje noe DLBCL også. Det vil få kursen til å smelle opp 30-50% og dermed sikre rep emi den 22 mars. Selskapet får hentet nye 60 mill og småaksjonærene vil være fornøyde. Selskapet også for øvrig. Deretter vil vi ha forlatt 20 tallet for godt og fokuset rettes mot Q1 26 mai.

Kun min teori altså :slight_smile:

5 Likes

Skikkelig nedpress og jalla i sluttauksjonen.

Jeg ga dem 10 ører for bryet.

Om Archer er så bra som vi håper på så blir jeg mektig imponert om man klarer å holde kursen nede med emi nivåer.

1 Like

Hva har vi lært idag da…
Tja, kanskje ikke mer enn at matematikk heller ikke kan krysses av på den sterke siden i Vegvesenet.

Og at Jostein skal ut og tjene inn Dahle dippen igjen

4 Likes

Hehe. Han skylder oss enda

1 Like

Du må være en av de mest ufine på forumet @Teejay

Lær deg litt folkeskikk og følg forumsreglene.

Jepp. Fatter ikke at dersom noen har fulgt med i timen og fått med seg deriskingen som har skjedd siste to ukene, at de da tør sitte på utsiden i håp om at kursen skal under emi-kurs. Kursdrivende info kan treffe markedet når tid som helst og er man ikke innenfor, ja da befinner man seg utenfor og vil trolig forbli der til helvete fryser.

1 Like

Det er vel enda tid til en børsmelding…,

Hei Londonmannen.
Skjønner du ikke at du til tider kan være litt vel optimistisk og hausende i dine innlegg her på TI ??
Du er som en gammel Elvis plate med en del hakk og riper i, skjønner .?!
Vi som har vært med en stund ( HO 2016-----) har deg og et par andre godt i minnet om hva dere slang ut av hvor flott og utrolig denne Nano skulle bli.
Nå holder du på igjen etter at du på nytt tok deg en post i Nano på nytt etter interimavlesningen .
Vil vel egentlig bare med dette innlegget at det er sikkert nye som har kommet til, og funnet ut at Nano kan bli penger på bok etterhvert.
Får da håpe at dere som har kommet til , har tatt deres egne valg og ikke sluke alt av det som skrives her eller på andre fora , for god fisk.
Sånn, da er jeg ferdig. :slight_smile:

7 Likes

Jeg ventet ikke på Rep Emi. Kjøpte mine i dag.

3 Likes

For ikke å forglemme lenke gjengen som skulle lenke seg til masten, og mye annet barnslig tøv.

Det må da være lov til å være positiv til sine egne investeringer da.

Hva mener du? Jeg og flere andre er fortsatt her. Skal du si til meg at å kjøpe på 13 & 14 var en dårlig ide?

Det er ikke nyanse om det eneste du gjør er å male svart.

3 Likes

Apropos barnslig tøv, det du holder på med innpå her er vel verken voksent eller konstruktivt. Start med å feie for egen dør :+1:

4 Likes

Trur ikkje eg er ein av den nevnte lenkegjengen, men har heilt klart knytt meg fast i ei eller anna mast.
Har brukt ein del kroner på Nano, og utfallet har eg klart for meg. Eg sel ikkje ein aksje før Nano er på markedet med ein medisin. Blir det fiasko reknar eg alt for tapt, blir det medisin er dagens kurs “latterlig”.
Enkelt og greit, vinn eller forsvinn.
P.S Eg er sølvsagt heilt sikker på suksess! :grin:

7 Likes

Takk. Du mente det sikkert i beste mening. Ha en fortryllende aften!

Takk for konstruktiv tilbakemelding. Ønsker deg lykke til med dine investeringer!
Forøvrig helt enig i at man som investor IKKE skal bruke det som skrives på diverse diskusjonsforum som eneste kilde for sine investeringer. Sett dere inn i de selskapene dere ønsker å gå inn i.
Samtidig oppfordrer jeg dem som investerer i selskaper å vise at de har såpass ryggrad at de kan ta ansvar for egen inbvesteringer og ikke komme sutrende og skylde på alle andre når det går åt skogen. For det gjør det gjerne for både den ene og den andre. Men på børsen er man sin egen lykkes smed og fullt og helt ansvarlig for egne inmvesteringer.
Sånn, så var det sagt. :wink:

12 Likes