Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Fordi innholdet i børsmeldingen tilsier at de ikke skal komme med det?

Spennende uansett om data kommer eller ikke - Jostein er rågod!

1 Like

Tull, ingenting i børsmeldingen som utelukker at data kan komme.

rågod på å selge aksjer rett etter emi

Ikke glem at noen kjøpte dem :wink:

2 Likes

de visste vel ikke det var han som solgte :wink: mener å huske aksjen msitet helt moment etter dette!
men ja jeg er enig med deg, han virker som en veldig flink kar. Ellers håper jeg han ikke hadde hatt den jobben.

1 Like

Det er vel sjelden å oppleve at robotene dytter aksjen ned i halsen på deg slik som idag. Det må være et oppdrag om å selge aksjene ned koste hva det koste må.

3 Likes

Ser ut til at fredagens teori holder vann. Snur bra opp nå, samme med volumet. Og ja, jeg vet hva å jinxe betyr ;)…

Får håpe Jostein kan smelle noen funfacts på bordet i morgen :muscle:

Er nok en del nærmere non-event enn Q4 dessverre. La oss først bli ferdig med ja/nei rep-emisjon først nå

1 Like

Spiller det noen rolle om det blir rep-emi eller ei?

Hvem bryr seg egentlig om det, og hvorfor?

Enten får de inn 60 MNOK og det blir litt over 2 millioner nye aksjer i selskapet, eller så blir den kansellert. De har penger til langt inn i 2022 med en haug av spennende news før vi ser 31.12.2021.

Klarer ikke å forstå at rep.emi skal være en faktor i det hele tatt. Det er en non-event for min del i alle fall.

5 Likes

97 dager siden DLBCL var ferdig rekruttert nå. Både denne og Archer kan komme any time.

4 Likes

Det ser ut til at noen som sitter med emisjonsaksjer skal ut med “gevinst” og har lagt inn stop loss i emisjonskursområdet.

Regner med at Jostein Dale har overbevisende resultater å slå i bordet med, som også kan gi grunnlag for å gi noen antydninger om Archer-1, kohort 2. Tidsmessig passer en offentliggjøring nå, ut fra tiden det tok for kohort 1. En børsmelding må komme dersom noe fra kohort 2 presenteres.

2 Likes

Joda, rasjonelt sett enig. Men gruppedynamikk hos mange små kombinert med algoritmer er verre å forstå seg på.

1 Like

Min teori er nå som følger.:

Archer -1 kohort 2 kommer i midten eller slutten av neste uke. Kanskje noe DLBCL også. Det vil få kursen til å smelle opp 30-50% og dermed sikre rep emi den 22 mars. Selskapet får hentet nye 60 mill og småaksjonærene vil være fornøyde. Selskapet også for øvrig. Deretter vil vi ha forlatt 20 tallet for godt og fokuset rettes mot Q1 26 mai.

Kun min teori altså :slight_smile:

5 Likes

Skikkelig nedpress og jalla i sluttauksjonen.

Jeg ga dem 10 ører for bryet.

Om Archer er så bra som vi håper på så blir jeg mektig imponert om man klarer å holde kursen nede med emi nivåer.

1 Like

Hva har vi lært idag da…
Tja, kanskje ikke mer enn at matematikk heller ikke kan krysses av på den sterke siden i Vegvesenet.

Og at Jostein skal ut og tjene inn Dahle dippen igjen

4 Likes

Hehe. Han skylder oss enda

1 Like

Du må være en av de mest ufine på forumet @Teejay

Lær deg litt folkeskikk og følg forumsreglene.

Jepp. Fatter ikke at dersom noen har fulgt med i timen og fått med seg deriskingen som har skjedd siste to ukene, at de da tør sitte på utsiden i håp om at kursen skal under emi-kurs. Kursdrivende info kan treffe markedet når tid som helst og er man ikke innenfor, ja da befinner man seg utenfor og vil trolig forbli der til helvete fryser.

1 Like