Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Hvor mange av dere har sendt inn spm. til morgendagens Radium og skal plage Lars med “ARCHER DATA; WHEN?”

1 Like

Kanskje håpe på oppgang på fredag, etter Radforsk og før presentasjonen🤞

1 Like

Deilig vakuum her nå mellom positiviteten etter nær friskmeldt pasientrekruttering med påfølgende løsning av finansieringen og reparasjonsemisjonen. Med alt som står foran oss av nyheter første halvår, og med bekreftelse av guidingen i mai er jeg sikker på at dette er det beste stedet å putte penger om man ser kursen nå vs kurs om ett år. Reperasjonsemien har gitt oss vanlige folk rikelig med muligheter til å komme inn på fornuftige nivåer.

Altså… det er 1/30 del. Så har man f.eks 10.000 aksjer, får man kjøpe 333 stk.

Kan Nanov børsmelde Archer-1 kohort 2 resultatet i morgen tidlig? Timingen i forhold til Radforsk i morgen og Carnegie fredag ser jo lovende ut i så måte. Også i forhold til tiden det tok fra inklusjon til fremleggelse av kohort 1 bør dette stemme tidsmessig.

Gitt godt resultat betyr dagens kurs en stor kjøpsanledning ut dagen. I så fall vil det nok også bety god timing i forhold til å få gjennomført rep-emisjonen.

4 Likes

Jeg tror allikevel den fungerer som en psykologisk grense man ser ting i forhold til inntil den er gjennomført eller avklart ikke gjennomført (22.03).

Det er bra Donald.

Om det er mulig, så beror det i tilfelle på en ren tilfeldighet. Det er vel ikke opp til Nano å time dette resultatet som de ønsker?

1 Like

Jo. Disse resultatene publiserer de når de ønsker.

The data will be analysed, and the company will evaluate its plans for the development of Archer-1.

Da får vi sikkert data når de er ferdig med evaluering av planer. Og utifra cohort1 så skal de ha mottatt data for en ukes tid siden om det er samme opplegg i cohort 2. Og med samme opplegg mener jeg tiden mellom siste pas innrullert til framlegg av data i cohort1

1 Like

Nye langsiktige aksjer kjøpt, regner med en omvendt Dahle dipp nå :wink:

1 Like

Jeg mente at de ikke kunne selv time når resultatene var klar. Å kalkulere med at cohort 2 skal gå eksakt likt i tidsbruk som cohort1, er også “litt på kanten”.

Eksakt likt tror jeg ikke at de går, men det skal leses av etter 3 måneder, og da bruker man vel ikke 4 måneder på å få resultat fra siste pas innrullert? I cohort1 tok det 104 dager ca, da er jeg ganske sikker på at de fikk resultatene flere dager før de la de frem.

Nettopp derfor så tror jeg Archer kohort 2 kommer i midten av neste uke da vil kursen holde seg slik at d blir lettere for selskapet å få inn nye emi penger

2 Likes

Kan dette være noe? om div medisiner som testes samlet på NTNU. Distriktsnyheter Midtnytt – I dag kl. 19:45 – NRK TV

Siden NANOV lager… Medisin :stuck_out_tongue: ?

Skulle på Bergen bio. :crazy_face:

1 Like

Åja :wink:

I morgen podcast kl 15 og presentasjon fredag.Det må komme noe nytt

Hadde ikke hatt noen forhåpninger om det, får kanskje mer klarhet i det vi allerede vet. Om det kommer noe nytt tviler jeg sterkt på.

Mer klarhet er en form for noe nytt

1 Like