Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Håper vi får høre en svært entusiastisk Nieba👍 Til nå vil jeg si det er mest Egberts som har gitt gass ved taletid!

3 Likes

For noen som kjøpte sine første NANOs på over 110kr stk, så må jeg le litt for meg selv når jeg ser folk frike ut fordi den går tilbake fra et litt for kraftig rykk fremover.
Jeg har vært så lenge (og myye) i minus på nano, at når kontoen viste grønne tall avkastningen så visste jeg ikke helt hvordan jeg skulle reagere eller oppføre meg. Så var godt å få den tilbake i minus :+1:t2: Har nå snitt på 29kr

Edit: gir meg selv ett klovnefjes, fordi hver, eneste, gang jeg har vært i pluss med mine nanos så har jeg tenkt «denne gangen selger jeg ivertfall ikke. Nå går det veien!» så den gangen jeg faktisk gjør det er garantert å være den gangen toget faktisk går :sweat_smile:

17 Likes

Hva er det som får deg til å tro at det kommer nyheter i en podcast eller på en lenge planlagt presentasjon? Kursdrivende nyheter kan vel ikke komme i en podcast ?
Er det noen grunn til å hause opp en aksje før de skal i en podcast? Jeg forstår ikke hvilke forventninger som ligger bak. Hvordan er historien til Nano sin kurs etter podcaster eller presentasjoner på konferasner? Jeg vet ikke så jeg spør om noen vet.

3 Likes

Tipper han ikke mener det meldes på podcasten, men samme dag slik at podcast osv kan skape litt ekstra blest?

2 Likes

Rett før EGF

Selvfølgelig kommer det ikke noe nytt, men en bekreftelse på ting vi vet. Det vil da bli og analysere måten dette blir sagt på.

4 Likes

Og det har vi jo meget god ekspertise til å gjøre på dette forum! :laughing:

Noen som vet når blir dagens podcast blir lagt ut?

Gjør klar F5 knappen rundt kl 16 :wink:

Sitter med kaffekoppen og tenker på DLBCL ( I seg selv noe spesielt kanskje, men…) å har et spørsmål til ekspertene;
Hvis vi ser en effekt i disse DLBCL- pasientene som har fått singel injeksjon, er det da mulig for legene å gi kommende DLBCL-pasienter en kombinasjon av Betalutin/Rituximab gitt at dette blir en godkjent behandling i 2.linje FL, eller må det kjøres en egen kombostudie i DLBCL?

Tenker vi kan nå kursmålet på 500 i løpet av et par måneder fra nå av. Selv tenker jeg at dine prisa-antydninger er svært beskjedne. Holder meg til Krytpowolfs kursmål på 1000kr, rett og slett.

2 Likes

Hva tenker du egentlig skal trekke aksjen 2000% på et par måneder ?

Ang. kursmål sånn caset er nå tror jeg vi kan se 45kr aksjen etterhvert, men så mye mer enn det må nok caset endres litt for å oppnå. :slight_smile: Overgår de forventningene på rekrutteringen til Q1 kan vi snakke om høyere kurser enn 45. Lander de på forventningene er nok 45 et greit kursmål.

Ved oppkjøp/distribusjonsavtaler/godkjenning osv. kommer vi nok over 100-lappen og kanskje høyere, men det ser vi nok ikke i 2021 tror jeg.

8 Likes

1000 kr er et heftig kursmål. En slik pris på aksjen kan vi kanskje se om selskapet lykkes i annen linje, og at de lykkes i industrialiseringsfasen. :thinking:GG

Har lenge ventet på partnerdeal, men etter hvert som selskapet nærmer seg godkjent produkt uten å ha landet partner, så tror jeg oppkjøp blir mer aktuelt

2 Likes

Vi har 500 !
Vi har 1000 !

Noen høyere?

Hører jeg 2000?

3 Likes

Denne tråden minner mer om Ho dag for dag

2 Likes

Håper og tror at kurs kr 250 kan være realistisk om ca. ett år!

Ellers svarer Elisabeth at podkasten blir lagt ut rundt kl. 17 i ettermiddag.

Vel, i mange land er det vel legene/behandlerne som bestemmer/anbefaler hvilken behandlingsform som pasienten får og skriver ut medisiner/behandling, så all den tid Betalutin-kombinasjonen er godkjent på markedet og safety/Qol regnes som god har de muligens anledning til det – MEN de må jo backe dette valget med noen tall/bevis for at det nok skal være aktuelt for de å tenke i de baner, så derfor tror jeg ikke det er noe sjans for å tjene noe innen Dlbcl-segmentet før de i det minste har en kombi fase 2 gående i dlbcl som viser lovende resultater på interrim.
Vi aner vel også at monobehandling med betalutin nok ikke er like effektiv her som i FL, så det er jo også noe som taler imot at det vil bli brukt off-label inntil videre…
Jeg ville absolutt ikke lagt noen inntjening før en evnt fullført pivotalfase innen dlbcl inn i et regnestykke på caset ihvertfall.

2 Likes

Jeg skulle gjerne sett utregningene for dere som snakker om kurs på 500-1000 kroner per aksje. 1000,- per aksje betyr vel en markedsverdi rundt 100 mrd…
Det beste for Nano nå tenker jeg er en partneravtale som gir dem penger til å drive Archer inn i pivotalfase. Synd at den delen av porteføljen som kanskje har mest potensiale både for effekt hos pasienter og inntjening for oss aksjonærer ligger i skuffen fordi man ikke har nok penger.