Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

La oss ikke få HO tilstander anno 2016/2017 her inne. Både 500 og 1000 er urealistisk, og blir som regel ikke backet av tall og argumentasjon.

Har selv et target på et mulig endgame mellom 10-20mrd mcap (les; 100-200kr aksjen)

8 Likes

Skal man komme opp i de tallene, så må man ihvertfall vente til Betalutin har tatt markedsandeler i flere indikasjoner og Alpha-37 og Humalutin er på vei i pipen med gode tall – ligger nok flere år frem i tid om det skulle være mulig…
Jeg tror nok selskapet fort er kjøpt opp før den tid…

4 Likes

Samme her, men med et et litt større range, 10-40 mrd.

Skal 40 mrd slå til avhenger det av at mange biter faller på plass, RIT som konsolideringsterapi kommer inn i gudeilines, oppstart av Alpha37 osv

7 Likes

Har nok dukket opp en del fra den gamle HO menigheten her etter hvert.

Og noen har kunnskap men flest har nok tro og håp. Og tro håp og tålmodighet er gode egenskaper skal du henge med i Nano helt til slutt.

1 Like

Støtter meg bare på hva Roy Larsen og HealthCap gikk offentlig ut med i 2015 og har dermed god tro på mellom 30 og 40.
Den gang var ikke Archer eller MZL potensialet kjent. Ei heller at Betalutin oppregulerer CD 20

Dette kan bli riktig så morsomt etter hvert, men at styret skal anbefale å selge selskapet til under 200 pr aksje har jeg ingen tro på

10 Likes

Det er ikke noe nytt at stråling medfører et økt uttrykk av CD20.

Og når RHL og HC har snakket om potensialet til Betalutin har det jo alltid vært snakk om at det kan brukes innenfor mange undergrupper av NHL

3 Likes

20-gangeren fra dagens nivå er faktisk ikke urealistisk innen et par år. Føler meg veldig sikker på at Nordic Nanovector blir en stor suksess. I mellomtiden kan vi plukke billige aksjer, jeg har økt beholdningen betraktelig de siste årene. I 2016 satt jeg med ca 30k aksjer. I dag sitter jeg med 140k aksjer. Så noe godt har det kommet ut av kursfallet. Jeg kommer til å øke ytterligere fremover.

5 Likes

Betalutin har store muligheter innenfor DLBCL også

RIT is effective and feasible for use in the community outpatient setting.

The authors concluded that 90Y-epratuzumab tetraxetan may be an effective consolidation therapy for elderly patients with DLBCL post-R-CHOP, though further research is needed

https://tcr.amegroups.com/article/view/6468/html
, these data support the value of radioimmunotherapy in first-line treatment of limited-stage DLBCL patients with adverse risk factors.

4 Likes

Det har vært sagt et par år siden 2016, håper det holder stikk denne gang. Helst før🤗

1 Like

Nå har vi jo alle sett hvordan toget gikk fra 12 kroner til over hundrelappen i 2016, og da med kliniske nyheter og resultater som er 5% av de som vi har til nå.

Jeg har vært med på reisen siden 2017 - aldri mer skal jeg investere i farmasi. Nå får vi håpe at selskapet blir kjøpt opp for 100+ kroner per aksje , selvfølgelig håper jeg på 500+, men det får tiden vise.

Anbefaler alle å unngå aksjer som spesialiserer seg i denne bransjen - er du først inne, kommer du deg ikke ut før om minst 10 år.

1 Like

Farmasi/biotek krever at du gjør godt forarbeid. Bla at du lærer deg om bioteknologi, for å forstå terminologi og hva du skal se etter for å forstå hva selskapet driver med, om det er et godt case osv. Det er ikke gjort i en vending.:slightly_smiling_face:Biotek er en langsiktig investering. Er du ute etter raske penger må du nok se andre steder. Mvh GG

Biotek sin natur er jo svært spesiell og ukjent for mange investorer. Det mest spesielle er jo at dersom selskapene i oppstartsfasen fokuserer på det lange løpet som ligger foran en så vil det være svært vanskelig å skaffe tilveie tilstrekkelig kapital. 9-12 år er jo en svært lang tidshorisont. Det er nesten som skogbruk. Selv tomtespekulasjoner har ofte ikke så lange tidshorisonter. Av den grunn vil Biotek ikke gi annet enn kortsiktige kurstopper underveis, og dette er nødvendig for å “lokke” inn ny kapital. Kunnskapen om dette hadde jeg ikke i 2016 da jeg følte meg som et børsgeni solgte 8000 nano aksjer og kjøpte bra bruktbil. Da jeg hentet den hos bilselgeren og så at registreringsnummeret startet det med NV og de to første siffer var kursen jeg solgte på ble jeg litt “overtroisk”

Hva kursen ender på blir er som å spå i kaffegrut, eller bruke de siste 3 siffer i bilnummeret som et annet tegn.

Da kursen sto i 114 var dette den dyreste bilen jeg noengang har eid.

Dette var småprat mens vi venter på de neste 2 årene og det nærmer seg tid for ny bil.

4 Likes

Takk for utfyllende svar :+1:

I 2016 ble det antyder aksjen kunne stå et sted mellom 1000 og 2000 kr ved godkjenning . Det var det mange som var enige om . Dvs ca 40- 80 milliarder ved datidens aksjevolum i selskapet.
Nå når aksjevolumet er doblet grunnet emisjoner bør jo forventet aksjeverdi bli halvert til ca kr. 500-1000 hvis man legger de samme forutsetninger til grunn.
Mn istedenfor prates det nå om kr 100 - 200 pr aksje fra noens munn.
Tror ikke dette selskapet vil bli solgt under 40 milliarder - dvs ca kr 400 pr aksje . Da etter noen budrunder .

3 Likes

Fritt for å tro og håpe på det, men det skal en kjøper til som er villig å bla opp 40mrd. Anser 40-50mrd som et veldig optimistisk case. Tar da til grunn alle lignende oppkjøp som er gjort i nyere tid for selskaper lignende NANO og at man kan ikke forvente altfor mye for resten av pipelinen når det ikke foreligger nok data.

3 Likes

Noen som virkelig lurer på hvordan man kan dra en aksje opp 2000% på noen måneder? Ingen som har fått med seg Gamestop?:stuck_out_tongue:GG

Vi får se hva som skjer nå den neste uka. Om den skal følge mønsteret fra tidligere er det 1-2 uker til vi ser 40. Da snakker jeg om opp, dobbel topp, opp, dobbel topp, opp som vi så på veien fra 12 - 100+. Vi er hittil 1/8 av veien dit i utviklingen :stuck_out_tongue: Om vi ikke får relativt rett vei til 40 over de neste 2 ukene er mønsteret brutt. Sammenfaller greit med det tekniske, som også er primet til å nå 40+ om vi bryter opp de neste dagene.

Noen som vet når i dag podcasten er online?

He he. Skulle ønske jeg hadde en slik kraft, men jeg kjenner min begrensning. Min entusiasme rundt NANOV tror jeg neppe bidrar til å bevege kursen nenvneverdig og dem som planlegger inngang i NANOV er anbefalt å benytte andre kilder enn kunn innlegg på TI og FA forum.

2 Likes

Så nylig Exit serien på NRK, så intet er umulig :blush::blush: