Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Allright babes, jeg plukket opp noen podcastaksjer og forventer fredagsrally til tacoen!

5 Likes

Den skulle vært ute kl 15…

Jeg har lest 17.00 en plass

Fra lengre oppe i tråden

2 Likes
1 Like

Intervjuet blir lagt ut etter møtet, følg radium på podcast (Apple) så får du en beskjed når den er ute

1 Like

https://soundcloud.com/user-972208711

1 Like

Hehe. Jfr. Finansakrobatikk. Men fra spøk til alvor. Denne aksjen blir bra. Spørsmålet er bare, hvor bra. Her er det bare å holde på kortene sine. Det er min mening. Mvh GG

Spørsmål om pasient reduksjonen, archer og om forbedret sykehus covid rutiner har gjort det lettere å rekruttere og behandle klinisk studie pasienter er sendt inn. Håper disse blir besvart :ok_hand:

3 Likes

Ikke vondt ment London. Bare litt uskyldig moro til trøst for oss som begynner å merke gnagsåra etter noen år surret til den berømte masta!

Litt ironi, vennlig sarkasme og en smule humor er alt jeg kan bidra med her. Med så mange dyktige skribenter får jeg begrense meg til det. Men leser og lærer hver dag. :slight_smile:

5 Likes

Nærmer seg nå :partying_face::rofl:

4 Likes

Radium | Free Listening on SoundCloud

Ute :slight_smile:

3 Likes

Februar var den mnd alle land hadde godkjent de nye kriteriene, her vil de 30-70% hjelpe betraktelig mot Q1. Liker at lars har nå direkte kontakt med cro ceo og gjort en rot analyse og en incentiv gjennomgang som garantert har hjulpet med rekrutteringen. Denne mannen er så rå, på tide å gi han en fast plass som CEO!

GoodWorkMalene retter på lars og sier de har gått forbi pasient innrullering på 73 pasienter fra Q4. Gogogogogo!!!

11 Likes

Hva mente du GWM sa?

Ho satt lars på plass med tanke på rekrutteringen fra q4 på 73 pasienter. De har nå innrullert flere ifølge henne. Move passed*

3 Likes

Archer 2.cohort + mature data fra 1.cohort kommer Q2 2021.

Einarsson tror fortsatt at NANO blir det neste Algeta :rocket::rocket:

12 Likes

Haha, han sa det? :stuck_out_tongue:

Bare å finne frem raketter og fyrverkeri! :rocket: :boom: :boom: :boom: :rocket:

4 Likes

Så gledelig gjensyn dette @Pk2k :smiley:

2 Likes

«Like we said in Q4; we are looking for partnerships in euro and China.»

Altså; de er på aktiv søken / i samtaler as we speak :sunglasses:

Virker som de vil gå for USA alene (+ Norden, mente de nevnte Nordic som hjemmemarked på Q4)

Lars sier at det vil øke profitten at de eier Betalutin wholly owned, så her lukter det kombo av partner i 2 regioner, og så tar Nord-Amerika alene for å makse egenkapitalavkastningen. Herlig :kissing_heart:

15 Likes

Helt imponerende

1 Like