Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

7 pasienter i archer?

1 Like

Spørsmål fra lytter:

Kan gode data fra Archer 1. og 2.cohort gi AA?

«Nei, det er 2L, må kjøres et randomisert studie med SoC i ene armen.»

Alle lo godt av spørsmålet, så ganske grei tilbakemelding til vedkommende som stilte det spm :laughing:

2 Likes

Er det her det blir party? :star_struck::joy:

1 Like

Legger til screenshot av mine spørsmål, jeg skal ikke ha det på meg :joy:

2 Likes

Hvor tar du det fra?

Management skal ha to dagers møte neste uke hvor «they are discussing outcome and strategies»

Det blir sagt når Lars skal forklare hvordan man klarer å jobbe 100 % optimalt selv om ting skjer via digitale møter.

Skulle gjerne vært med på det møtet :star_struck::moneybag:

3 Likes

Helt på høyde med @Fornybar sin gut micro biota i sin tid dette.

2 Likes

De sier det i Podcasten, i hvert fall to ganger, på 23:30 og på 32:28 :slight_smile:

1 Like

DNB med update etter dagens podcast:
«… and we see this as a non-event»

2 Likes

Det var en del forutsetninger som lå på bordet i 2016 som er borte for lenge siden, som at man trengte langt mindre penger skutt inn i emisjoner enn det vi har sett, og at mye mer av pipelinen skulle være kommet mye lenger enn det som har skjedd, og at paradigme skule være ferdig i forfjor hvis ting gikk veldig fort.

Hvis noen velger å ikke legge det til grunn når de estimerer prising, så får det være opp til dem.

25:15 Archer 2 results in a few months, Q2.

Noen flere timings i podcasten som er money?

4 Likes

Skuta har snudd og er i “FULL SPEED AHEAD”… Hhsker ikke helt timingen :tada::clinking_glasses:

1 Like

Det var jo også sånn at folk kastet ut kursmål i fleng uten nødvendigvis et eneste argument til å backe dem opp :slight_smile: Min opplevelse den gangen var at det meste fra 400 og oppover var basert på tro og håp mens det jo fantes mer begrunnede estimater i området 300-350.

Jeg er kanskje ikke kravstor nok, men får jeg 150kr med dagens aksjeantall så kommer jeg ikke til å klage et sekund. Det er fremdeles 10-gangeren… Og så kan man jo dessuten legge bidrag til medisinsk fremdrift som icing on the cake :smile:

2 Likes

Det jeg alltid savnet når folk drev og slengte ut kursmål var litt mer gradering på hva som så på som hårete mål, og hva som var mer base case

Finnes rikelig av eksempler på at biotechs prisinger har føket langt forbi hva som har vært konsensus, men det er tross alt unntakene

Av folk som har hengt på disse trådene i evigheter nå og skriver mye virker det fremdeles som 10-20 milliarder er den rangen folk typisk har som base case.

2 Likes

Nå må vi ikke glemme det positive de sa om rekruttering i dag.

De gikk grundig gjennom de samlede årsakene til at farten er så god som den er blitt.

Det er endringene i inklusjonskriteriene, at interim avklarte den foretrukne dosering basert på effekt og safety, men ikke minst det faktum at Christine (CMO) sitter på telefonen hele dagen i kontakt med alle som kan påvirke rekruttering positivt.

Lars uttrykte i dag stor tro på at farten SKAL opp fra nivået vi hittil har sett. Jeg tror de som evt velger å vente med å øke / kjøpe aksjer før de har hørt Q1-callen vil ha mistet noen gode prosenter før de får handlet. Det fremstår som veldige lite sannsynlig at markedet blir skuffet over rekrutteringen i Q1. Til tross for Covid-bølgen vi står i p.t.

Åpenbart at de har tenkt grundig gjennom hvordan rekrutteringsfloken skulle løses, og at de har kommet godt ut med de tiltakene de har gjort og fortsatt implementer. De nye protokollene ble implementert fra desember 2020, og siste land var februar 2021. Så fra dato fra Q4-rapporten ble avholdt har det vært optimale rekrutteringsforhold for alle land. Det var ikke tilfelle når de 14 ble rekruttert i perioden nov 2020 - feb 2021.

16 Likes

Etter Paradigme må Nano kjøre en fase III/IV confirmatory trial.
Det viktigste som ble sagt i podcasten for min del (kanskje andre kjente til det fra tidligere) er at de kan velge å kjøre confirmatory trial med kombinasjonsbehandling (som i Archer) og sikte seg inn på 2. linjebehandling etter at den studien er ferdig. Da kan vi begynne å nærme oss noen av drømmekursene folk snakker om her på forumet :slight_smile:

7 Likes

Denne artikkelen er nok litt skyld i at flere tok av når det gjaldt kursmål. At Nano kan gå for 20 milliarder ila 21/22 ser jeg ikke på som umulig :+1:

3 Likes

Heheh, ja du har nok rett i at den ikke var spesielt nyttig sånn sett.

Jeg må si jeg lurer veldig på om ikke Roy Larsen gjorde en enorm tabbe med å ikke fortsette i styret i selskapet.

Det gjør noe med stemningen i styret når det faktisk sitter folk der som taper mange titalls millioner ut av sin egen personlige lommebok når kursen tanker.

De legger hodet solid på blokka!

3 Likes

De påpekte også at innrullering er en langsom prosess, noe som betyr at de antageligvis har gode indikasjoner på hvordan det ligger Ann fremover når de uttaler seg så optimistisk som de gjør

2 Likes

Absolutt ikke :slight_smile:
Håper du ikke ble skuffa :stuck_out_tongue:

Nano har slått ut vingene og det ser ut som vi har ok + muligheter til å flytte litt på oss de neste månedene. Det er mye morro om dagen :slight_smile:

1 Like

Hvis de kjører confirmatory trial med combo Betalutin + rituximab for 2L med SoC i egen arm parallelt, kan de da droppe confirmatory fase 3 trial Betalutin solo for 3L?