Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Nettopp denne lange reisen der man stadig utsettes for irrasjonelle kurssvingninger og støy på tråder som denne er grunnen til at Oncoinvent ikke gikk på børs i 2017 da de utvidet kapitalen. De samme gutta hadde sett hva som skjedde med Nano og gikk lei av alt tøvet. Hvis de kunne hadde de tatt Nano av børsen, uavhengig av toppen i 2016.

1 Like

Visste ikke at vi hadde så mye makt :clown_face:

2 Likes

Jeg synes ikke man skal være fornøyd med 150 kr/aksje. De siste fem/seks årene har Oslo Børs steget 100%, og således kan man si at ved å gå inn i en risikoaksje som Nano i 2015 har du da fått 5-gangeren.
Videre har jeg empati med de som kjøpte aksjer til 114 kr … de burde heller ha satt pengene sine i et kjedelig fond.

Det kan være slitsomt med støy, men hovedgrunnen var kurssvingningene. Dette er et min hukommelse fra et Oncoinventmøte på Radiumhospitalet i 2017.

1 Like

Interessant. Har du kilder på dette?

Det var sånn jeg forstod uttalelsen hans ja.

Når sa han det?

På podcasten idag

1 Like

19 minutter.

I was sited in a newsarticle 3 - 4 fours years ago when they asked me;
“Who is going to be the next Algeta?”
And I said; “Nordic Nanovector is coming first”.

It took some time, but it’s still running.

1 Like

Var noen usedvanlige morsomme spørsmål da :joy: Lars var i latter humør, mon tro hva han tenker om oss :innocent:

2 Likes

Ja, det var en del spørsmål som har blitt besvart 100ganger før. sikkert mange nye aksjonærer

Den kuuleste responsen fikk vi når han blir spurt om når de skal begynne å guide på salgsresultater og peak sales. Da lo han skikkelig godt, og sa at han elsker det når aksjonærene er til og med mer bull enn de i selskapet :rofl: :rofl:

Herlig svar fra han også da, han legger ikke noe i mellom for å vise hvor mye de tror på Betalutin for å si det sånn.

5 Likes

Det eneste som betyr noe er at de rekrutterer til PARADIGME, og at de kommer opp i takten som må til for å nå målet. Det virket helt innafor, etter hva jeg hørte.

Archerdataene blir tydeligvis viktig for å velge veien videre ifm fase 3-studien de må starte i 2022. Om dataene blir veldig gode så blir det jo vanskelig å komme unna å forsøke et 2L-studie i kombinasjon med en Anti-CD20?? Veldig spennende, og veldig verdifull VIP.

De ser etter partnerskap i andre regioner enn US - noe som har vært strategien og mitt drømmescenario de siste årene. Nå som de har begynt å snu skuta kan man forvente at disse partnersamtalene blir mer intense, og det kan bli veldig bull i 2H21 hvis ting blir bekreftet på de neste presentasjonene.

Alt i alt er jeg ganske fornøyd med å høre en fremoverlent ledelse som har tatt første skritt i å fikse problemene til selskapet. Ganske bull på resten av året.

3 Likes

Apropos Kina, et kinesisk selskap inngikk rett før jul en ‘‘større’’ deal med Telix Pharmaceuticals på deres radiofarmaka plattform. Og Telix jobber ‘‘selvfølgelig’’ med Lu177 :grin:

21 Likes

Det der er et sinnsykt funn, gutt!

Stålbull faktisk

4 Likes

En annen ting, China Grand Pharma kjøpte Sirtex Medical Limited i 2018.

Sirtex medical er et kjent navn for de som har fulgt litt med på Oncoinvent.

Sirtex Medical Limited is a medical device company, providing a radioactive treatment for inoperable liver cancer called SIR-Spheres microsphere**

5 Likes

To viktigste ting jeg tar med meg:

Rekrutteringen har ikke stoppet opp siden q4. De sier jo rett ut at de rekrutterer 7 pasienter i måneden. Det kunne de ikke sagt om de allerede har sett at det stoppet opp. De gjentar guiding om ferdig paradigme i år. Dessuten er det svært positiv stemning og Marlene understreker at de har kommet lenger enn de 73 pasientene de hadde på q4. Så det bør ta bort en del nerver hos folk.

2: de jobber tydeligvis med en partner i Europa og Asia. Det kan bli den store jokeren som overrasker alle før readout. Jeg kan ikke helt tro at de skal få gå i fred alene til markedet. Jeg tipper før fellesferien. Men det spiller ingen rolle hva jeg tipper😬

Sliter med å finne negative ting i selskapet nå. De er svært nærme gjennombrudd.

Tolmodighet står mellom oss og rikdom. I tillegg hjelper vi verden. Deilig å få en slik podcast servert før helgen. Herlig! Lykke til venner.

13 Likes

Einarsson: We are all waiting for data, we know it will be good !

Bra statement

3 Likes

Fra Malenge sin digital defence - The combination of Betalutin with rituximab is currently in a phase 1b clinical trial and the
results so far are very promising. Betalutin is also in a pivotal clinical phase 2b trial for
treatment of 3rd line FL patients who are resistant to anti-CD20 therapies. To enter 2nd line
of therapy, it is necessary to combine Betalutin with another drug and do a randomized phase
3 trial where the combination is compared with an approved drug for 2nd line FL. It is likely
that Betalutin will be combined with rituximab in this trial.

3 Likes

Da er en sekser med Tuborg Orginal innkjøpt for anledningen. Sparer podcasten til imorgen aftens med god drikke og kos rundt iPhonen :blush:

5 Likes