Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

3 Likes

Dear Marlene Bronberg.

I just read the latest presentation by our company.
I noticed a few words was said around the theme of getting Betalutin faster to the market.

Betalutin already has fast track and fda gave us a reduction in the patient population in paradigme.

What options are we then left with to accelerate Betalutin coming to the market?

Can we use the interim analyses to apply for an accelerated approval in other countries?

If so this must happen swiftly. Can you elaborate on this topic?

Cheers

Får vel ikke noe vettugt svar…men de burde faktisk forklare oss mulighetene de sitter på. Det er komplisert nok fra før om vi ikke skal få nok info om mulighetene som finnes…

1 Like

Ling i DNB om NANO i dagens Radforsk:

Han ser guidingen rundt rekrutteringen som veldig positiv av følgende grunn: De har økende antall fra måned til måned, derfor tør de å guide slike de gjør ref avlesning i 2021.

De er trygge på stigningstakten, det skyldes ikke en desember-effekt med høye tall for så å falle tilbake, antallet er stigende fra måned til måned, og det vil forsette.

Det andre Ling likte svært godt er at de kun gikk for 10 pasienters reduksjon fordi det vil gi nok datagrunnlag for å konkurrere med andre og få nok troverdighet.

Nå kan de vise til effekt på ca 100 pas i gjeldende arm. 65 hadde vært for tynt med 2 armer som var det opprinnelige oppsettet.

De sier videre:
«Vi vet ingenting om data, men alt de har vist til nå er veldig, veldig bra. Det ser riktigt, riktigt lovande ut!! Et case som har blitt klart sterkere den seneste tiden»

Så bare selg videre folkens :star_struck::rocket::hugs:

24 Likes

Det er venteperiode fram til nyheter. Caset er derisket og vi har fått inngangene vi var fornøyde med da vi kjøpte. Se på andre biotech, de har ofte sin verste dag på lenge dagen før nyheter som får dem opp 100-300% kommer. Ofte går de da inn i en ny trend. Kanskje mange er redd for den tredje corona-bølgen som vi er inne i nå. Jeg tror ikke det skal sinke rekrutteringen igjen, men vi får se på Q1 i mai.

1 Like

Hør Ling på Radforsk om rekrutteringen, så vil du se at dette går riktig vei :wink:

2 Likes

DNB har jeg dessverre ikke tillit til når det kommer til norsk biotech, selv om jeg enig med han i det meste her basert på egen analyse. Han har dessverre ikke noe mer innsikt i hva som skjer nå enn oss. Som sagt er jeg positiv, bare påpeker en mulig forklaring på nedsalget og at det kanskje ikke bare er manipulasjon. Uansett er dette midlertidig, så jeg har fylt på med det jeg kan i dag på 22,7. Snittet mitt er vel rundt 26,5 nå full-investert. Som nevnt over er hovedtriggeren i første omgang Q1 hvor de vil bekrefte økt rekruttering og gi oss et tall vi kan forvente å se igjen til Q2 ved full verdi av de nye inklusjonskriteriene.

1 Like

Det blir jo selvfølgelig bare spekulasjoner. Det er ingen garanti for at de ikke faller tilbake til tidligere rekrutteringstakt.
Historien har jo også vist at Nano’s guiding må tas med en spade salt.

Dette går veien ,men vi ser hver gang det er rolige perioder lite omsetning så blir kursen kjørt ned av shortrene med 3-4% nesten daglig (min oppfatning). Di har lett spillerom . Dette er noe vi har sett over lang tid og det har gått bra for dem,men med alt positive vi nå ser fra nanov håper jég di snart brenner seg. Jeg her stor tro på selskapet og velger å være inne når di store nyhetene kommer

1 Like

Den spaden kan du kaste nå, nieba og egbert har levert på det de har sagt og guidet.

1 Like

Hadde fått akkurat den samme infoen om jeg hadde bedt min lille sønn lese opp hva som står i siste Q presentasjon så kan ikke si jeg er mektig imponert over hva som kommer fra analytikerene her til lands.

1 Like

Takk for god oppsummering TheObserver :ok_hand::star_struck:

Forsåvidt enig i det, men spaden forblir inntil de leverer på nåværende guiding i 12 måneder til.

Beroligende fra Fed nå ang. styringsrenten som har skapt uro i markedene de siste dagene. Det kan virke positivt på hele markedet i morgen, men vi får se om det påvirker Nano nok til at vi ser oppgang fra start. Senker ihvertfall risikoen for at makro er negativt framover.

3 Likes

Alle får, ingen fare for det

Du tror altså ikke at Ling har snakket med Nieba om grunnene til den gode guidingen og storyen bak de 14 nye pasientene i Q4?

Han sitter egentlig bare å gjetter når han forteller om hvorfor han ble så positivt overrasket over rekrutteringsfarten?

Mener du Ling sitter på info fra Nieba som angår rekrutteringen som selskapet ikke uoppfordret deler med de øvrige aksjonærene?

3 Likes

Om de ikke har delt den informasjonen vet jeg ikke. Har ikke lest transcript fra Q4, ei heller deltatt på Carnegie-seminaret.

Men ja, jeg tror Ling har fått verifisert denne informasjonen siden han deler den på en podkast som «halve» biotek-Norge hører på.

2 Likes

Jeg hørte podcasten men fikk ikke med meg at det ble delt nyheter om hva som har skjedd i kulissene (storyen bak) med de 14 pasientene som det er snakk om annet enn at han tror det er ett resultat av de tiltakene de har uttalt seg om.

3 Likes

Jeg har lært meg at man kommer lengst her i verden med å være ydmyk. Jeg lyttet en gang til nå, og når han snakker om rekrutteringen og utviklingen på denne, så sier han:

«Utveklingen har, skal jeg gissa…»

Så helt korrekt, han antar fordi it makes sense at det øker måned for måned siden de guider på å øke videre i farten ut fra snittet i Q4.

My wrong, Ling spekulerer altså så det synger etter :face_with_hand_over_mouth::joy:
Men det er veldig god spekulasjon da. Jeg spekulerer i at han har rett i sine antakelser.

13 Likes

Kursen synker i Nano. Det er neppe uventet. Jeg tror det rett og slett er Covid-19 som gir frykt for at tidsskjemaet ikke vil holde. Mars og april blir tunge covidmåneder, men regner med at det løsner kraftig i mai og utover. Astra Zeneca-vaksinen er ikke avgjørende. Det vil være plenty med annen vaksine fom mai.

Dette kan dermed være en god anledning til å laste opp, selv om vi ikke vil få nyheter før “in some few months”, senest 30. juni når kohort 2 i Archer-1 kommer. Ut fra det Nieba uttaler om kohort 2 har ikke Nanov-aksjonærene mye å frykte, men bør benytte lave kurser til akkumulering.

1 Like