Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Det er flere aktører som styrer kursen og selskapet går nok glipp av disse 60 millionene i rep emien slik kursbildet er nå. Samtidig får jo etternølere nye muligheter nå, er begrenset hvor lenge dette kan vare når nyheter er like rundt hjørnet.

2 Likes

Jeg mener det kan ha noe med veien videre å gjøre, det var vel en komite’ som skulle se på tallene før ting blir avgjort. Dette ble nevnt om jeg ikke husker feil i forrige radium podcast.

1 Like

Da hadde vi 11 minutter mellom 2 stk handler. Noen som er fornøyd med å ha fått ned kursen hit?
Har vært et greit press ned de siste dagene, selv om topp 50 øker sine posisjoner.

2 Likes

Trenger bare (vedlike)holde den her frem til børsslutt mandag :slight_smile:

Nano faller nå med ca 1 kr pr dag. Har noen dratt ut proppen på biotek aksjene? Verdiene renner ut av aksjene!

2 Likes

Tolmodighet er løsningen.

Hvis en sitter for the long run er opp ned 50% ikke noe og bry seg om. Selvfølgelig kjekt når det stiger, men selv biter jeg meg fast og venter på den store oppgangen. Tenker rundt 700% er jeg fornøyd med fra kroner 14.

3 Likes

Det går vel herved åt skogen med rep emi.

Det gjør det nok.

Haha. Ja hun sa så. Var visst noe med at det var greit når det overhodet ikke var noe fare for å få kjeven ut av ledd :grinning_face_with_smiling_eyes::man_shrugging:t2:
Du får hilse…

2 Likes

Det var et hylekor her for et par uker iden som var bekymret for at de ikke fikk “forsvart posisjonen” sin gjennom en emisjon. Hørtes ut som det var tunge investors gitt. Vel, hvor er dere nå? Bare å forsvare i vei :slight_smile:

3 Likes

Iflg det en skrev lengre opp isted, så kan den vel avlyses iløpet av morgendagen.
Blir vel solgt (mer enn) 244k under 22.75.

Historien tar sjelden feil med NANO. Litt is i magen må man ha, men nå har man fått kjøpe aksjer til GODT under emi, som forventet. Forventer kansellert rep. emi, og om det ikke kommer noe fersk melding snart blir det vel fort bare surring videre nedover.

Så får man vurdere om man har troa på at de klarer å opprettholde rekrutteringstakten eller ei, isåfall fin mulighet for å øke.

2 Likes

Kjøpte nye i dag, kjøpte nye sist uke når vi var under også. Venter på ny lønn

1 Like

Da var patrick ling episoden ute Radium | Free Listening on SoundCloud

2 Likes

Neppe noen sensasjon at nano faller under emisjonskursen, det har den gjort etter hver emisjon…

Det spekuleres i hvertfall heftig i å tjene en krone eller to per aksje om man satser på bunn rundt 20. Man kunne altså selge på 35, men her velger noen å kaste kortene på 21 :joy: Sell low, buy high…

Jaja, bare å se fremover!

2 Likes

Liker det motstridende navnet ditt. :rofl:
men med biotek kan man ikke forvente annet. Derfor så himla spennende om man noenlunde treffer på en eller annen av de :slight_smile:

Ja, biotek er en prøvelse i tålmodighet. :slightly_smiling_face:Det er sikkert og visst. Men akkurat som deg er jeg overbevist om at dette caset har betydelig oppside! Mvh GG

1 Like

Når det blir avklart, om det rep emisjon eller ikke, bør vi få positive kursutslag. Størst utslag dersom ikke!GG

2 Likes

Måtte vente til det var 3 dager igjen, har benyttet mulighet i dag og ser an situasjon for å øko posisjon. Og igjen det dreide seg vel ikke om å forsvare posisjon men hvordan det gang på gang gjennomføres med resultat at rep eni avlyses.

1 Like