Lett å bli urolig når den tenderer nedover på denne måten. Greit å minne seg selv på de 3-4 triggerne vi har før sommeren, da er det viktig å ikke være ute. Viktig også å minne seg selv på ståa i selskapet pr. 17/3 kontra 17/2. Vi har fast i rekrutteringen og funding frem til markedsgodkjennelse. Eneste jeg vet sikkert er at om jeg selger så stiger den markant tvert =)
har du lyst til å starte et privat-bet med meg om det? Så får vi testet hvor lite tro du har på positiv utvikling.
Eksen din gjør det stadig for meg da…
Kursen kan gjerne gå litt ned nå, har “bestilt” mer penger til å handle Nanos for
Ok NANOV nå må dere nok finne frem noe godsaker å meddele oss ellers kan Dere se langt etter 60mnok ekstra i kassa!
Lurer på hvorfor data fra Archer kohort 2 skal drøye lenger enn kohort 1?
Aksjen er nå ca 60% høyere enn før vi ble servert bedre nyheter enn noen var forberedt på, og det sier seg selv at enten er aksjen undervurdert nå eller så var den overvurdert den gang. Opplagt det første i min bok, og det ga nok et mer reelt uttrykk for de endrede forutsetningene da aksjen var opp 150%. Problemet på kort sikt er nok at det ikke er mange nok som har “holdt kruttet tørt” til å demme opp for dem som tenker at det tryggeste er å ta gevinst.
Om du ikke tåler noen prosenter ned uten å skjelve så anbefaler jeg deg å selge og aldri kjøpe deg inn igjen. Kjøp indeksfond.
Mange her, inkludert meg selv har sittet med blytunge tap i en årrekke. Man må tåle litt (mye) volatilitet skal man sitte i Nano og biotech for øvrig.
Vi tar dem i lengden.
Det er flere aktører som styrer kursen og selskapet går nok glipp av disse 60 millionene i rep emien slik kursbildet er nå. Samtidig får jo etternølere nye muligheter nå, er begrenset hvor lenge dette kan vare når nyheter er like rundt hjørnet.
Jeg mener det kan ha noe med veien videre å gjøre, det var vel en komite’ som skulle se på tallene før ting blir avgjort. Dette ble nevnt om jeg ikke husker feil i forrige radium podcast.
Da hadde vi 11 minutter mellom 2 stk handler. Noen som er fornøyd med å ha fått ned kursen hit?
Har vært et greit press ned de siste dagene, selv om topp 50 øker sine posisjoner.
Trenger bare (vedlike)holde den her frem til børsslutt mandag
Nano faller nå med ca 1 kr pr dag. Har noen dratt ut proppen på biotek aksjene? Verdiene renner ut av aksjene!
Tolmodighet er løsningen.
Hvis en sitter for the long run er opp ned 50% ikke noe og bry seg om. Selvfølgelig kjekt når det stiger, men selv biter jeg meg fast og venter på den store oppgangen. Tenker rundt 700% er jeg fornøyd med fra kroner 14.
Det går vel herved åt skogen med rep emi.
Det gjør det nok.
Haha. Ja hun sa så. Var visst noe med at det var greit når det overhodet ikke var noe fare for å få kjeven ut av ledd
Du får hilse…
Det var et hylekor her for et par uker iden som var bekymret for at de ikke fikk “forsvart posisjonen” sin gjennom en emisjon. Hørtes ut som det var tunge investors gitt. Vel, hvor er dere nå? Bare å forsvare i vei
Iflg det en skrev lengre opp isted, så kan den vel avlyses iløpet av morgendagen.
Blir vel solgt (mer enn) 244k under 22.75.
Historien tar sjelden feil med NANO. Litt is i magen må man ha, men nå har man fått kjøpe aksjer til GODT under emi, som forventet. Forventer kansellert rep. emi, og om det ikke kommer noe fersk melding snart blir det vel fort bare surring videre nedover.
Så får man vurdere om man har troa på at de klarer å opprettholde rekrutteringstakten eller ei, isåfall fin mulighet for å øke.
Kjøpte nye i dag, kjøpte nye sist uke når vi var under også. Venter på ny lønn