Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Nanov

1 Like

Det har hele tiden vært planlagt å starte opp fase 3 for Archer etter nåværende fase 1B, så dette er ikke noe nytt. Det har også hele tiden vært omtalt at denne fase 3 også vil kunne bekreftende fase (opprinnelig fase 4) for Paradigme - slik at produktet får en ordinær godkjennelse etter denne trialen.

Det som var nytt er bekreftelsen på det at de mente de 6 (eller 7?) pasientene de har per nå i Archer vil være nok for å gå til FDA og planlegge og legge et løp for fase 3. Jeg antar at de har vært i kontakt med FDA om denne muligheten og at Fast-track har bidratt til denne kontakten.
Det var for øvrig også, rent personlig, greit å få bekreftet at dette fortsatt er planen ettersom det har fortonet seg litt dramatisk med grepene som ble tatt i fjor vår.

(For øvrig kan man ikke lese noenting ut av forventet resultat fra kohort 2 på dette, da beslutningen om at archer skulle nøye seg med å innrullere 3 pasienter i kohort 2 ble tatt FØR resultater ble avlest… (og til og med før de 2 siste pax ble innrullert), men det er selvsagt lov å være optimist med tanke på hva man så i kohort 1.)

Archer er (selvsagt) ikke stanset/droppet, selv om enkelte “negative” debattanter liker å påstå det, Per nå er den i ventemodus fram til veien videre kan bestemmes – og det avhenger av fremfor alt Paradigme-resultater, men også finansiering og selvsagt også kohort 2 Archer. (både safety og effekt)

Det er akkurat i henhold til forespeilet plan dette og ikke verken raskere eller senere enn forventet.

Det som dog kan speede opp prosessen er dersom man kan bygge videre på infrastrukturen til Paradigme for Archer fase 3 også. (Vi vet jo av siste presentasjon at dette allerede er planen for en pivotal fase i MZL)

19 Likes

Det har vært usikkerhet om hva det innebar at Archer-1 ble satt på hold og at det ble skapt uklarhet om at de dermed muligens måtte kjøre full ny runde etter Betalutingodkjennelse.

Så den presiseringen Nieba kom med er viktig.

Det er jo ikke uten grunn at han nettopp redegjorde så grundig for planen. Det kan jeg ikke se har vært gjort like nøye tidligere. Dermed er dette i realiteten en nyhet for svært mange og avskaffer usikkerhet. Godt forklart av Nieba!

"Det som dog kan speede opp prosessen er dersom man kan bygge videre på infrastrukturen til Paradigme for Archer fase 3 også. "

Det mener jeg han nærmest implisitt baserte seg på. Hør gjerne gjennom formuleringene han kom med, men de er selvfølgelige avhengig av å analysere løpende resultater får dette bestemmes.

Som @TyrionIV skriver, jeg kan ikke se at noenting annet enn forsinket rekruttering og pandemi har forandret seg siden desember 2018

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-69

100 % Enig i dette :slight_smile: :+1:t2:

Foreløpig er det kun blitt omtalt MZL som mulighet ifbm Paradigme-infrastrukturen på/i presentasjonene til Nano ihvertfall. (se bilde under fra presentasjon dagen etter Radium - nederste punkt med underpunkter for Paradigme)

Så for meg er det en oppside dersom dette blir veien å gå for fase 3 Archer også.

1 Like

Det var tidligere leder mr. Bravo som kom med en presisering jeg oppfatter som noe mer forvirrende enn oppklarende. Han snakket om 2. line og 3. line etc. Husker episoden meget godt Hør gjerne igjen rundt 29:00 min. Når Nanov senere opplyste at de satte Archer-1 på hold er det ikke rart mange har blitt forvirret. Jeg anser derfor presiseringene til Nieba som en nyhet (for de aller fleste.) Men enig i at avklaring nok er riktigere. (Rettet i opprinnelig innlegg.)

1 Like

Veldig god presisering av deg, og ingenting nytt i Radium for de som har fulgt selskapet lenge. Kanskje med unntak av at de har 7 pas i Archer-1.

De slipper dog unna å gjøre i-markedet-studier (fase 4) for å se etter ytterligere safetytegn og å vise benefit/pris/risk.

Forskjellen er at det vil bli betalt av inntekter fra salg og ikke aksjonærene :slightly_smiling_face:

1 Like

Godt å se på aksjonærlistene at noen har troa :ok_hand:

3 Likes

Er det tilbakelevert short før egf?

Mulig en liten del av det kan være det, men de har aldri hatt så mange aksjer som de har nå, så da må de ha kjøpt også. Har nok hørt Nieba på Radium :wink::+1:

Hvordan er tidslinjen fremover mtp evt kansellering av rep.emi egentlig? EGF 22.03 - hvor lenge/på hvilket volum må det handles aksjer under 22,75 for at rep.emi evt kanselleres? Noen som vet?

Regner med det MINST må omsettes for 60ish millioner kroner(2,7 millioner aksjer) på 22,75 eller lavere i tidsrommet fra emisjon til egf for at den skal kunne kanselleres.

2 Likes

3 Likes

Har dem kjøpt ? Er dem ikke insidere og regne ettersom det da ikke er meldt ?

hei dunkel, vi har hatt emisjon i nanov (opptil flere av dem). Trengs ikke melde

2 Likes

Det jamret om kansellering av rep emi, samt at kursen tygges ned gjør med sprø🤪

Tilbakekall av aksjer ifm. Ekstraordinær generalforsamling. Standard prosedyre.

1 Like

Liker at Telix fremholder akkurat de samme fordelene med radiofarmaka som både Nano og Novartis, QoL!

3 Likes

Liker også det Telix sin kinesiske partner sier om deres ambisjon rundt radiofarmaka

http://chinagrandpharm.com/news/sir-spheres-y-90-resin-microspheres-obtains-recommendation-from-nice-and-approval-from-the-fda-to-conduct-clinical-trials-on-primary-liver-cancer-2/

“Sticking to patients-centered and innovation-driven, the Group will continue to expand its strategic planning in anti-tumor field and increase its investment in the world-class innovative products in the fields of radiopharmaceuticals and precision interventional therapy. Through cooperating with the three global leading anti-tumor pharmaceutical companies which are invested by the Group, including United Stated based OncoSec, Australia based Sirtex and Telix Pharmaceuticals Limited (ASX: TLX), the Group will continue to introduce world-class innovative products for different cancer indications in response to unmet clinical needs and enrich 3product pipeline and improve supply chain, dedicating itself into building world-leading radiopharmaceuticals platform and Immunotherapy platform integrating diagnostics and treatment. The Group adopts the strategy of ‘global expansion and dual-cycle operation’, forming a new pattern of domestic and international cycles that synergize with each other. The Group makes full use of its domestic industrial advantages and research and development capabilities, to accelerate commercialization processes for innovative products and provide cancer patients with more advanced and diverse treatment options in the world.”

4 Likes

Volumet må betraktelig opp hvis rep emi skal avlyses. Så rep emi blir nok vedtatt på mandag.

Edit : Det må handles minst 2,7 mill. aksjer til under 22,75 på 4 dager, eller tar jeg feil ?

Slik at alle som ikke deltok i emi skal behandles likt og få mulighet til og kjøpe i markedet til 22,75 eller lavere.