Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Takk da har jeg antakelig forstått begrepene riktig. Jeg er helt med på at det finnes faktorer (som tid) som endrer både nNPV og LOA, som selvsagt medfører ikke-lineær sammenheng mellom kursmål og LOA. Men når DNB i analysen skriver “BUY reiterated, and target price raised to NOK40 as a result of the higher LOA. We have not changed any other parameters in our valuation,” så kan det vel vanskelig tolkes som annet enn at rNPV er holdt konstant. I såfall skal kursmålet justeres proporsjonalt med LOA. Det har opplagt ikke skjedd så noe er feil i analysen eller hos meg:)

Du får ringe Jefferies og be om deres vurdering da. Analyser er et godt gjett på det beste. Deres kursmål har vært feil gjennom hele Nano sin tid på børs, hvorfor skal man høre på dem nå? Du er på en skattejakt etter gråstein.

1 Like

Enig med deg og med @nordpolen. Men TTM er jo en del av formelen, så mulig han kan forsvare regnestykket med at det er åpenbart at det må forandres ved en ny beregning.

Se der ja.
Volumet har blitt som et par av x’ene mine når de ser meg.

Tørker helt opp…

2 Likes

Ser Oncoinvent ‘‘hermer’’ etter Nano

Hadde gjort seg med en grønn dag, bare sånn for humørets skyld.

2 Likes

ja hadde vært kjekt med en positiv dag. Trenger ikke mye. hehe

400 MAUD hadde gjort susen for Nano!

1 Like

Trodde du skulle vente til under emi kurs jeg, jaja :wink: Fomo er en bitch :female_detective:

Hehe, fikk litt FOMO etter at den 2 ganger tidliger har gått til 30 tallet. 1 kroner over emi kurs syntes jeg ikke var så ille. Derfor valgte jeg å kjøpe :slight_smile:

Hvem ligger og fisker på 22,80? :slight_smile:

Hvem gjør vel ikke det? :laughing: :moneybag:

Altså, spørgsmålet gik lidt på, hvem der ellers ligger med 14.423 aktier i den samlede pulje? :wink:

… spændingen stiger, hvad bliver det til?

Skal jeg gjette på en danske som har rota seg inn på Oslo Børs fremfor å holde seg på hjemme-børsen som har vært dobbelt så sterk som OSE siden 2015? :grin:

Danske OMX er jo præget af primært store virksomheder … nej, her finder man sig bedre tilpas blandt mindre aktier på OSE, hvor den daglige volatilítet på plus/minus 25% ikke er unormalt. Det opbygger en særlig karakter at handle på OSE … man bliver så dejlig uempatisk og følelseskold overfor større bevægelser :wink:

“så for satan, jeg ligger i hardcore minus - må hellere købe mere” osv. og
“den der, den går aldrig under 8,50 … ever”

Men, gutter, dét skal I have … I er de bedste investorer man kunne tænke sig :slight_smile:

12 Likes

Apropos det («de beste investorer»…) så var jeg ved close i dag all time high i beholdning av NANOV :laughing:

Lot meg lure av alle Kina-dealene som InVivo delte i dag, så nå venter jeg bare på at Betalutin blir kinesisk del-asset med 400 - 500 MUSD up-front :grin:

3 Likes

Er fullt mulig det :slight_smile: Tencent stakk av med Funcom og Iovaxis har vist interesse for TG hos Targovax(et par uker til fristen går ut for å starte TG-studie i Kina). Kanskje de vil delta i Nano sin suksess også når Paradigme er ferdig? :slight_smile: “de” blir litt missvisende, “de” er tross alt 1/5 av verdens befolkning :stuck_out_tongue:

1 Like

Dette med at Nieba har direkte kontakt med CEO hos CRO er en x factor, altså. Sexy.

Var jo ikke napp på 50.000 stk posten @ 22,80, men vi satser på at markedet ofrer sig i morgen … er jo tydeligt at markedet generelt ikke har tro på, at den dupper under emi niveau … var det tilfældet, så lå der ingen større købsposter på dét niveau.

Ikke utænkeligt at aktien holder sig over emi niveau gennem hele perioden med rep emi og det positive sentiment løfter den videre op; det har jo været som amen i kirken, at kurser relativt hurtigt faldt gennem emi niveau i biotek på OSE, men der er jo altid undtagelsen, der bekræfter reglen.

Uanset rep emi eller ej, så anser jeg personligt NANOV som case for massivt derisket og anser reelt et fair afkast fra nuværende niveau som værende svært at undgå. Det er en sjælden situation at stå i som aktionær, hvor man med relativt stor sikkerhed kan anse noget som værende “en done deal”.

4 Likes

Nordic Nanovector: Archer-1 har ikke vært satt på hold.

Jeg er ikke sikker på om folk har fått med seg dette? Dette er faktisk en stor og viktig presisering som ble bakt inn langt ute i Radforskepisoden.

Dette er fremdriften Nanov planlegger. Hør på http://radforsk.no/podcast/
Podcast nr. 167.
Hør spesielt fra ca 33:00 min.

Lars Nieba: ”3. line Betalutin er vår første vei til markedet og vår første indikasjon. Basert på det kan vi etter Paradigme fase 2 planlegge et TILLEGGSFORSØK med Archer-1, i en såkalt confirmatory trial. Det er nøyaktig det vi tenker å gjøre. Deretter kan vi avgjøre om vi skal kjøre fase 3 som en ren Betalutinfase, eller som en kombinert fase. Og i tilfelle av kombinert fase er det eksakt hvor Archer-1 kommer inn."

(Svaret betyr altså at Nanov da slipper å kjøre Archer-1 i et fullt fase 2 studie og et selvstendig fase 3 studie, men kan kjøre det direkte inn i fase 3 etter confirmatory trial!)

Dette oppfatter jeg som en meget god klargjøring som gir en presisert forståelse fra selskapet, der mange investorer har vært usikre på de neste skrittene. Ut fra Niebas uttalelse på siste podkast er det vel neppe tvil om at det da kan bli en direkte kombinasjons med både kombo Betalutin/Rituximab dvs. Archer-1 og Betalutin alene i fase 3. De, (dvs. forskerne), er meget forhåpningsfulle for Archer-1 i fase 3 sa han.

Det er en misforståelse mange har at Archer-1 er satt på hold. Det er det IKKE! Tvert i mot. Nieba fortsatte: “Vi mente at det antall pasienter vi hadde i Archer-1 var tilstrekkelig til å gi oss nok guiding til å kunne gå direkte til fase 3 med Archer-1!”

(Det sier jo litt om Archer-1 resultatene så langt!)

“Det vi besluttet med Archer-1 var derfor å ikke gjøre mer enn kohort 2 nå. Vi mener det ikke trengs! Vi mener vi faktisk allerede har nok data til å kjøre confirmatory trial direkte!"
Det sier jo sitt om de enestående resultatene i Archer-1 så langt.”

Nieba var herunder stor optimist på at også Archer-1 kohort 2 ville kunne gi overbevisende resultater og nevnte at resultatene for det kommer in a few months og senest innen utgangen av 2Q21.

Denne planen vil kunne medføre at Archer-1 kommer raskere på markedet enn om det måttet kjøres som eget studie.

31 Likes