Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Du må heller ikke glemme de tre første pasientene i 1.cohort Archer. Vi får mature data på disse også innen få strakser. Kanskje er de også still alive?

2 Likes

Hei @JTHP .

Kan du utdype dette litt for en som ikke kan det godt nok? Er det riktig å tolke grafen din at vi er nær et veldig bullish moment? Hva legger du i rett rundt hjørnet? Det kommer jo mange avklaringer kommende uke.

1 Like

Viktigste er jo om rep emi blir avlyst.

Hvis den ikke blir noe av så kan man fort se for seg at folk skal kjøpe 3 millioner aksjer i markedet. Det vill flytte kursen opp på kort sikt

3 Likes

Golden Cross kalles når 50 dagers snitt krysser 200 dagers snitt i positiv retning.
Historisk har vel dette skjedd kun 3 ganger tidligere i NANOV

6 Likes

For de grønne i TA annen ord må være i rød:

1 Like

Tusen takk!

1 Like

50 og 100 dagers snittene, og kursbegevegelsene den siste tiden, ligger nå påfallende likt som i 2016
(Uten at det trenger å bety noe som helst)

2 Likes

Jeg har aldri skrevet at “alle bud vil bli avvist…”. Premisset for innlegget mitt var at småaksjonerer har snakket om oppkjøp som det eneste riktige scenarioet, og sammenlignet med Algeta. Folk har lyttet på podcaster opp og ned og tolket tonefall og ordlyd for å vurdere hva som EGENTLIG blir sagt. Det er min påstand at det er utsiktene til rask og kraftig kursstigning på grunn av oppkjøp som har gjort aksjen interessant for mange. Hvordan vil det påvirke kursene om de vil lansere Betalutin selv, var mitt spørsmål. Jeg har selv mine egne teorier, men ville høre hva andre tenker.
Om man ikke liker spørsmålet eller synes det er lite relevant så er det fullt lovlig å ignorere.

2 Likes

Algeta tok Xofigo til markedet i kompaniskap med Bayer, og det endte med oppkjøp.

Poenget var at veldig mange her ga uttrykk for at nå var muligheten for oppkjøp avlyst fordi Nano planlegger launch av Betalutin.

Og det er en stor feilslutning!

9 Likes

Med denne nyansettelsen styrker selskapet løpet mot mål ,di er tydlige på å ta betalutin til markede ,klart signal til beilere vil dere være med så bla skikkelig opp

1 Like

Skal jeg gi deg et lite tips. Tenk igjennom ting før du skriver noe. Du kan f.eks gå igjennom en mental sjekkliste typisk:

  • Er dette nyttig informasjon som bidrar til samfunnet
  • Er dette noe jeg må si eller kan jeg la være
  • Hvorfor er jeg her egentlig?

Første time er ofte mye algo, eller amatørtimen som @InVivo liker å kalle den

1 Like

1 Like

Takk for godt svar!
Det er jo ikke til å komme bort ifra at man blir litt forvirret når man leser innlegg på diverse forum. I det ene øyeblikket er det sett på som et meget godt tegn at en i ledelsen har kontakter i Bayer for da blir det snart oppkjøp. Så er det positivt at ny CEO har erfaring ifra lansering for da er veien til markedet kortere…
Men som jeg leser svaret ditt - det er mulig å ha to tanker i hodet samtidig:)

1 Like

Planen har alltid vært å kjøre løpet selv i de viktigste markedene.

De grepene som har blitt gjort på veien måtte man uansett ha gjort dersom man er interessert i å maxe verdiene man sitter på. Om du ser på caset fra et oppkjøpsperspektiv vil det være milevis mer attraktivt for en eventuell kjøper om alt rundt er i orden og på plass. Ingen er interessert i å bruke masse tid på alt det knotet som kommer med å lansere medisiner. Se heller på hvert “steg” mot å ta det til markedet selv som noen ekstra %'er på en eventuell oppkjøpspris.

Dette har ingenting med strategiendring å gjøre, det er business as usual.

13 Likes

Exactly

1 Like

Se her ja.
Kursen er som libidoen til en X av meg, hver eneste gang hun skulle på «teambuilding» helg i Hemsedal med sine mannlige kollegaer :man_shrugging:

Skyter i været…

1 Like

Kan hende du kunne fått mer riktig hjelp fra et annet forum enn TI kamerat. De traumene du sitter igjen med trenger noe mer dyptpleiende bearbeiding enn hva vi kan tilby deg :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Og så er rep-emi on the table again :laughing:

1 Like

Hvem solgte i går og hvem selger nå snart🤣 Livet er en karusell. Pust med magen la selskapet gjøre jobben sin, trade om du vil kanskje gjør du noen prosenter kanskje ikke. Kanskje er det lurt å vøre langsiktig. Fokuser på det fundamentale.

1 Like

Dette har selskapet vært strategisk tydelig på lenge, så her må vi lære oss å lytte på hva de faktisk sier.

1 Like