Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Meg :slight_smile:

Jeg har ingen aksjer i NANO nå.

@hybrid du tolker meg i negativ retning over her, som vanlig. :smiley:

1 Like

Det er vel fordi du nettopp har solgt ?

@Fornybar - ja, du har kanskje rett i det :wink:

Jeg kan egentlig joine deg på den.

Jeg skrev for et par uker siden ved kurs 28 at den like gjerne kunne gå til 40 som 21. Da, som nå, var jeg ganske loadet med aksjer, og at jeg fikk rett i den antakelsen har kostet litt (på papiret vel og merke, men viktig å være ydmyk for at markedet sjeldent er 100 % rasjonelt og forutsigbart)

4 Likes

På alle forum jeg har lest så har småinvestorer snakket om NANOV som den nye Algeta som ville bli kjøpt opp. Kursen skulle gå 10-100gangen! Med ansettelse av en “Launch manager” og en ny CEO med erfaring ifra å lansere produkter, så virker det som at salg til BP ikke er det selskapet sitt styre sikter seg inn på.
Hva vil det gjøre med kursen når utsiktene for en flerdobling innen kort tid kanskje ikke kommer?

1 Like

Nei, nå kommer alle bud på selskapet til å bli avvist uansett hvor gode de er.

FORDI NANO SKAL TA DET TIL MARKEDET SELV!

lol

5 Likes

Blir for dumt å svare på :female_detective:

2 Likes

Jeg måtte bare :laughing:

2 Likes

? Du har ikke hørt om covidutviklingen de siste dagene. Dette er usaklig personangrep. Men regner med oppgang ned Braun på plass.

1 Like

Snart flagger diverse fond, da slipper vi gamblere og dilettanter. vinn-vinn, de smarte og langsiktige får penger fra egne avgjørelser, de korte og dumme får penger fra staten. Business as usual

2 Likes

Called it :wink:

Din tur denne gangen Merlin :slight_smile:

1 Like

Det blir som med hun griselekre, snobbete dama som sitter på det ytterste bordet på bryggerestauranten med sine nesten like fine venninner. Det ser ut som hun har alt på stell, har den flotteste og rikeste fyren i byen og er helt uoppnåelig.

Der har vi NANO straks. De kan koste på seg noen avtaler i perifere markeder som allikevel hadde vært for mye jobb, og så velger de selv fra øverste hylle hvilke markeder de vil penetrere .

Men som vi alle vet; den fineste dama har også en åpning som gjør henne mottakelig for noe nytt og spennende. Det vil også eierne i NANO ha; oppsiden må da selvsagt trumfe sannsynlig fremtid foruten denne muligheten, og jo harder to get man er, dess høyere kan man ta seg betalt :laughing:

Så det er bare å vise til dama noe hun aldri før har blitt tilbudt, så skal du se at det faktisk går veien. NANO vil som alt annet være til salgs på et eller annet vis.

1 Like

Ja fysj, vekk med slike kortsiktige som meg som var med på emisjonen på 32 kroner i 2015 og har sittet med varierende beholdning siden da :wink:

PS: Det er mange fond på top 50-lista i NANO allerede.

Fine damer og penetrering i samme innlegg egner seg ikke på trykk på et seriøst og oppegående forum som TI.

:partying_face:

edit: måtte ha på en smileting slik at folk ikke tror jeg var seriøs. ref.Apotek1 på chatten.

Hvilken omsetning må til for at de skal kansellere repemi?

Jeg mener vi er forbi punktet.

Men det må stemmes om fullmakt til emisjon på mandag.

Og når fullmakten er hentet så kan de kansellere.

Mulig rep-emien går gjennom fordi det gir de med mye penger en fin mulighet til å sope til seg mye aksjer utenfor markedet.

Kommer an på i hvilken grad folk engasjerer seg og stemmer over forslaget

Siste emisjon avblåste de rep-emi 5 dager etter placement.
De kan avlyse også denne før GF hvis gitte kriterier er på plass.

Men de kan ikke beslutte den gjennomført uten at GF har godkjent den.

The Company has decided not to proceed with the Repair Offering. Since the announcement of completion of the Private Placement, the Company’s shares have traded on the Oslo Stock Exchange, with significant trading volume, at prices close to or below the subscription price in the Private Placement of NOK 17.50. Accordingly, any shareholders wishing to neutralize the dilutive effect of the Private Placement have had the opportunity to purchase shares in the Company in the market, at prices close to or below what would have been the subscription price in a Repair Offering. In light of this, the Company has resolved not to proceed with a Repair Offering that would have resulted in additional costs for the Company.

Merk ordlyden; selskapet har bestemt, ikke styret, så her kan management-teamet ta avgjørelsen før GF.
Når det er sagt håper jeg de går for å gjennomføre, jeg ser for meg at kursen blir ikke liggende lenge under emi-kurs med den fremdriften vi ser nå.

Eller hva tror du @Kappa3278? Skal vi fortsatt under 20?

1 Like

Ny CEO fra Roche , selskapet har penger på bok, snart ferdig med rep emi.
Nå er det Golden Cross rett rundt hjørnet

7 Likes

@TheObserver, vi får se hvor lenge oppgangen varer denne gangen…
Den som lever får se

Da vet vi hvert fall at musene brukt i Archer 1 vil få se :wink:

3 Likes