Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det er herfra langt opp til verdi større enn Algeta [ble solgt til Bayer for 16,7 milliarder kroner]… som spådd av Roy Larsen i 2016

  • En typisk verdi for et liknende selskap i USA er rundt 20 milliarder kroner, sa Roy H. Larsen om NNV i 2016.
5 Likes

Avstanden opp pr idag har liten betydning hvis NANOV leverer varene.

4 Likes

Lite å høre fra Jimmi og London, har dere kastet kortene? Håper ikke det!

Londonmannen har tradet seg helt bort … :slight_smile:

3 Likes

Londonmannen mistet taket i masta og gikk hodestups over bord i den siste stormen :wink:!

Egentlig ganske morsomt at etter du skrev dette innlegget for 1 år siden har det bare gått i raketter.

5 Likes

Ser ut som det er nøgne dansker som ikke liker nano :slight_smile:

ikke tilgang - noen som har ?

Hadde vel ikke skadet å tilføye litt innhold her - overskriften gir ingen mening uten utfyllende informasjon.

2 Likes

Hadde jeg hatt, hadde jeg gjort det.

Haha wow! folk forandrer seg altså :joy: :rocket: :rocket:

1 Like

Syns overskriften dekker det meste jeg :sweat_smile:

1 Like

Forteller jo ingenting om NANOV eventuelt fjernes eller legges til i modelporteføljen, så her overlates alt til fantasien.

1 Like

"UNITY was only conducted in CLL patients, but the FDA is concerned the safety signals may also apply to MZL and FL. The FDA also said clinical trials of other drugs in the same PI3 kinase inhibitor class have demonstrated similar safety problems."

12 Likes

Hade på badet pi3k din gamle sjokolade :wave:

5 Likes

fend his thesis " Dosimetry in patients treated with [177Lu]Lu-lilotomab satetraxetan " for the degree of Philosophiae Doctor at the University of Oslo, Faculty of Mathematics and Natural Sciences.

Time and place: Feb. 18, 2022 1:15 PM, Zoom

Add to calendar

6 Likes

Thank you to Nordic Nanovector ASA for supplying much needed 177Lu for the phantom experiments.

:+1:

1 Like

Passer godt at det er nano relatert … “Blakkis”

:frowning_face:

godt jobba likevel!

Spent på Radforsk episoden i morgen - ifølge Elisabeth i Radforsk har det kommet inn haugevis med spørsmål :sweat_smile:

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

Haha, kunne vertfall fått med seg riktig antigen… maan.

2 Likes