Hadde vel ikke skadet å tilføye litt innhold her - overskriften gir ingen mening uten utfyllende informasjon.
Hadde jeg hatt, hadde jeg gjort det.
Haha wow! folk forandrer seg altså
Syns overskriften dekker det meste jeg
Forteller jo ingenting om NANOV eventuelt fjernes eller legges til i modelporteføljen, så her overlates alt til fantasien.
"UNITY was only conducted in CLL patients, but the FDA is concerned the safety signals may also apply to MZL and FL. The FDA also said clinical trials of other drugs in the same PI3 kinase inhibitor class have demonstrated similar safety problems."
Hade på badet pi3k din gamle sjokolade
fend his thesis " Dosimetry in patients treated with [177Lu]Lu-lilotomab satetraxetan " for the degree of Philosophiae Doctor at the University of Oslo, Faculty of Mathematics and Natural Sciences.
Time and place: Feb. 18, 2022 1:15 PM, Zoom
“Thank you to Nordic Nanovector ASA for supplying much needed 177Lu for the phantom experiments.”
Passer godt at det er nano relatert … “Blakkis”
godt jobba likevel!
Spent på Radforsk episoden i morgen - ifølge Elisabeth i Radforsk har det kommet inn haugevis med spørsmål
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Haha, kunne vertfall fått med seg riktig antigen… maan.
Tja, tg therapeutics i hardt vær om dagen.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Ber om at folk ikke poster innhold fra bak betalingsmurer. Dette har med åndsverklovgivning å gjøre og pdx kan få problemer som eier av nettstedet.
Notert
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-213
- februar 2022 I dag har vi med oss CEO Erik Skullerud og CFO Malene Brondberg i Nordic Nanovector. Vi går gjennom status for Betalutin og PARADIGME-studien per i dag, og tidslinjene framover. Takk for alle lytterspørsmål, og som sagt kommer vi tilbake til en del av dem neste uke da vi får besøk av DNB-analytiker Geir Holom.
Alpha37 IND ready iløpet av 2022, ved R&D var det snakk om 1h 2022 og kanskje tidligere.
Noe delay her virker det som