Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hva har jeg misset? Hvor står det?

Edit. Jeg er dum. Podcast idag ja

Var det alt du fikk ut av podkasten?
Har ikke anledning til å høre den selv før om et par timer, men håper det er noe mer juice enn det der!

1 Like

Masse jobb ift rep EMI. Er det ikke bare å avlyse den pronto. Ingen forbedreign ift rekruttering. I følge skullwrud

Så de pratet ned seg selv i podkasten med intet positivt å dele med lytterne og aksjonærene.

Ingenting om konkurransesituasjonen og alle PI3K-hemmere som kaster inn håndkleet heller?
Det er ganske utrolig…

3 Likes

Joda, det snakkes mye om konkurransesituasjonen. Den er forbedret betraktelig if Skullerud.

6 Likes

Masse info om PI3K og hva som var problemene. Men mye bedre å lytte til det når du får tid. Mye som kan bli litt “lost in translation” :slight_smile:

4 Likes

Det virket som det viktigste poenget å få markedet til å ta inn over seg er at NANOV er så langt mye mer enn Betalutin. Det har jeg selv ment hele tiden, så greit å få det bekreftet.

Og som vi hadde håpet på så er Skullerud tydelig på at konkurransen fra andre selskaper er blitt en hel del redusert i det siste pga studier som er blitt stoppet.

9 Likes

Ja det er mer juice

1 Like

Skullerud er også tydelig på at de ikke ser for seg en fremtid uten partner(e). Her trenger man størremuskler enn de klarer alene.

3 Likes

Ajaj. Får PCIB vibber når du sier det slik.

Kontekst er fint

Såå, hva er selskapet verdt når de konkurrer om 10 000 pasienter årlig i USA og Europa? La oss si millionen pr behandling.

Hadde bare kommet til inklusjons spørsmålet. Gjennomgangen av konkurrenter er veldig bra… Positivt der.

Postivt og oppløftende fra CEO i dagens Radium-podcast!

1 Like

Etter sister dagers utvikling så har konkurransen minket betydelig vil jeg si. Konkrete tall kan jeg bare drite i å formulere :sweat_smile:

2 Likes

Partner snakk etter paradigme som vanlig.

Alpha37 IND ready iløpet av 2022.

Pris på betalutin ved midlertidig og full godkjenning på 90-100k USD.

Omikron gjør rekrutteringen tregere, ikke bare pga covid pasienter men mye sykefravær på sykehusene osv.

5000pasienter i US årlig, de ser ikke mot salg i EU enda når det kommer til perioden med AA.

Raskt gjenfortalt, sikkert glemt noe smått :point_up:

1 Like

Synes Erik på vanlig vis snakker godt for seg. Min overfladiske oppsummering følger;

Konkurransesituasjonen:
Forklarer konkurransesituasjonen og landskapet på en forståelig måte, oppsummert med at “situasjonen i dag er bedre enn i november”. Kommer til å gjenta dette for alle investorer på Q-pres 01.03 da han mener det er viktig.

Timeline paradigme / innrullering:
Mye snakk om sykefravær på sykehus, at pandemien fortsatt beslaglegger nær alle ressurser på sykehusene - noe som vanskeliggjør rekruttering/innrullering og screening til paradigme. Mange kommer sent til sykehusene og er for syke for å være med i evt screening.
Min forståelse av timeline er følgende:
Ferdig innrullert: X
Data readout (sendt FDA): X+3 mnd
FDA tilsvar: X + 3 + 2(bestemmer etter 2 mnd om AA eller normal)
FDA BLA: X + 3 + 2 +6(AA) eller 10(normal)
Oppstart salg: X+3+2+(6 eller10)+ 2,5 mnd

Fra melding om ferdig innrullert til et produkt kan være midlertidig godkjent og i markedet vil det ta 13,5-17,5 mnd.

Møte FDA:
Erik bekrefter som han påstår han har sagt i november at det er et møte med FDA i mars (jeg har bare lest/hørt Q1 tidligere) hvor tema vil være utformingen/design av fase 3 studie hvor hovedvekt vil være på hvordan å gjennomføre fase 3 studie i 2 FL med rituximab + betalutin.

Markedet for Betalutin:
Erik sier at det er 5000 årlige pasienter i 3FL i USA, og at det er ca samme i Europa . Totalt 10 000 potensielle mottakere av betalutin i disse primærmarkedene. 60-70% er Betalutin sitt anslag av markedsandel i 3FL og prisen vil kunne ligge mellom 765’ - 1 190’ NOK (90’-140’ $). Totalt kan 3FL markedet for NANOV årlig være verdt 5,35 MRD NOK - 8,33 MRD NOK. Dette er vel godt innenfor det man har trodd/sagt tidligere.

Milestones:
Confirmatory fase 3 design, få med FDA på 2FL design Rituximab/Betalutin
Melding om ferdig innrullert
Readout data sendt FDA
Tilbakemelding FDA om AA eller Normal review
Tilbakemelding fra FDA om midlertidig godkjennelse
Eventuelle partnerskap mest sannsynlig først etter Readout sendt FDA

18 Likes

Pris på betalutin ved midlertidig og full godkjenning på 90-140k USD. var vel det han oppsummerte med :slight_smile:

3 Likes

Ok, partner før jul da :sweat_smile: :moneybag:

3 Likes

Nei - 5000 i USA og det samme (5000) i Europa – Row ble ikke nevnt (sør-amerika, asia, australia, afrika kommer altså i tillegg)

4 Likes