Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Du har nok helt rett her, om vi kommer til en omsetning på mellom 5-8 MRD worldwide i 3FL så tror jeg alle er fornøyde =)

2 Likes

Og hvis man samtidig lykkes med mega-archer så… kaboom.

1 Like

Hva er mega-archer opp i alt dette? Var ikke nevnt på Podcast.

Skullerud gjentar at parter er ikke bare aktuelt men nødvendig etter readout. Sitter med en tanke at kursen vil holdes ved 14 kr til emisjons folket er ute og Q4 tallene er på bordet. Tydeligvis ikke helt bedring der.tragisk at kreft pasientene dør pga sterk influensa virus…

1 Like

Diamond in the rock !! Sitat Skullerud :slight_smile:

2 Likes

Når der er ikke mange indrulleringer fortiden, så er der heller ingen grund til at kursen stiger lige med det samme. Det er det eneste trigger i nær fremtid. Omricon har taget hårdt på NANOV kurs og det vil nok gøre et godt styk tid.

1 Like

Diamonds are forever… dvs kommer de fram til markedet før aksjonærkorpset kjøerer rundt med rullatorer

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

Worldquant dekket inn med en ultra liten slant siden sist, spørs om alle aksjene de har er fra FTF, isåfall kan kursen gå en del om de må dekke inn alt før EGM.

Let the games begin? :game_die:

2 Likes

Hvis kursen går over 14 på mandag og de bestemmer seg for å gjennomføre rep.emisjonen, så betyr vel det at kursen vil holdes igjen på 14 enda noen uker til emisjonen er gjennomført (?)
Derfor ser jeg ingen grunn til å kjøpe nå.

Det kan da ikke være noe god butikk hvis de må dekke seg inn på dette nivået!?
Regner med at FTF tar seg godt betalt for utlån…

Ja, absolutt. Det hadde vært godt over min forventning for 3.linje.
Jeg tror kanskje ikke 70 % markedsandel er så sannsynlig og mener kanskje de 70 % som de refererer til er den delen av 3.linje som de har en mulighet til å kapre pasienter fra. Dersom betalutin kan ta 50 % av dem, så er det bra tenker, jeg.
Archer og 2.linje kan øke potensiell inntjening til 4-5 gangen.
Og deretter er det å breie seg ut i MZL og Dlbcl først og fremst som mono og i diverse kombier. Så ved suksessfull integrering i andre indikasjoner er potensialet veldig bra.

Veldig viktig i fremtiden, som Skullerud også fokuserer på, er pipen som er bygget opp med 4 potensielle assets innen cd37-plattformen i tillegg til B - som kan bli meget verdifulle.
Får man dem inn i klinikk med resultater samtidig med at fase 3 får sin avlesning, så er verdien på selskapet fort ganske høy.

7 Likes

Dette har vi diskutert i mange år. Fasit så langt har vært at short omdisponeres fra andre utlånere slik at FTF får sine aksjer tilbakelevert innen mandag. Av den grunn oppstår det ingen ingen short skvis. Derimot ville vi fått det dersom de bestemte seg for å reelt innløse hele shorten, da er det ca 1,8 mill aksjer som må kjøpes tilbake.

Jo de ville nok hatt en god butikk ved å dekke seg inn på dette nivået da jeg grovt regner at inngangen i snitt er på ca 25.

Historisk har short truffet ekstremt godt i Nano hittil.

Noterer meg ellers at Skullerud ikke falt for fristelsen å være detaljert om rekruttering ved denne anledning. Det er bra, det var risikabelt nok da han på R&D informerte om endring i rekruttering live. Dette er opplysninger som er svært kursdrivende i alle retninger derfor skal de komme på Q rapporter og milestones meldes i børsmeldinger.

2 Likes

Veldig spent på antall innrullerte 1.mars. Det er tydelig at omikron fortsatt setter kjepper i jula for sykehusene/Nanov. Liker hvor bestemt Skullerud er på partnere så fort 3 mnd data foreligger. Så fremt de er gode naturligvis.

1 Like

Nei.

Hvis du sjekker FTF sin årsrapport, så ser du at inntekten de melder fra sine utlån av verdipapirer er faretruende nær 0.

Jeg vil tippe effektiv rente de tar fra sine kunder på dette er sånn ca 0,3% eller noe sånt

Så dette er mer eller mindre gratis likviditet til shorterne, levert på et sølvfat fra norske skattebetalere.

Sikkert masse bonus utbetalt til meglerene og forvalterene i FTF da

Fikk hørt gjennom her også.

En ting jeg ikke ser andre har kommentert, men som jeg fant veldig spennende, er de store tankene de sysler med rundt strategi og hvem de er som selskap.

Skullerud skal IKKE drive et selskap som går smalt i en indikasjon, de skal bli et plattformselskap og et stort og betydelig selskap. De jobber med strategi for dette nå, men er ikke helt klare for å gå ut med det.

Koble dette med uttalelsene om at de som single selskap aldri vil lykkes, det er de altfor små til, så skjønner man at de er veldig gira på alliansebygging og partnerskap. Ting går for sakte pr i dag og 85 % av ressursene går til Betalutin / Paradigme. Det skal endres.

Han svarer også på spørsmålet om fase III kan finansieres gjennom salg av Betalutin at her vil det være naturlig med partnere for å finansiere studiet.

Jeg er rimelig betrygget av strategien om at skal de vokse og lykkes må de gifte seg med noen som er større og har de muskler som trengs.

Foruten dette er det åpenbart at ting går ikke raskt unna med Paradigme-rekrutteringen, men de gleder seg allikevel stort til avlesningen og data fead out i 2022.

Konkurranse-situasjonen blir meget godt evaluert. Virkelig et viktig poeng som mange stadig vekk ser ut til å glemme at Chronos-studiene gjøres ikke mot releapsed and refractory patient! Ja, Bayer vil få godkjennelse, men det er jo ikke samme populasjon som Betalutin skal behandle.
FDA vil ikke gi Bayer godkjennelse på pasienter de ikke kan vise til historisk behandling av.

Noe av detaljene som ligger til grunn for returen av PI3K-hemmere var også interessant å få mer innsikt i.
Man kjører ikke studiene slik de er forventet fra FDA, noe som er det helt motsatte av hva NanoV holder på med. De tilpasser seg 100 % kriteriene og skal ikke feile på at de ikke gjør studiene etter protokollen.

Oppsummert er Skullerud etterettelig, våken og har et businessklokt hode med seg. Veldig bra :+1:

21 Likes

Man blir jo svimmel av å regne på potensialet . Klarer de 30% av de 10000 pasientene så er det 3 milliarder kun i 3 linje…

1 og 2 linje… Puh… Mzl dlbcl…

Det er to år til de kan begynne å selge…

4 Likes

Stemmer i og er enige med flere at Skullerud virker både fremoverlent OG beroliger meg ift konkurransefrykten som etter PCIB’s (andre!) tilbaketrekking nok skremmer flere av oss.

Jeg føler meg trygg på at investeringen min hittils i NANO, selv om papirtapet de siste par månedene er i hundretusenkronersklassen. Har snittet litt ned etter emisjonen, og nå venter jeg spent på rekrutteringstall

3 Likes

Spennende episode - Skullerud er god og jeg har fått betydelig mer innsikt!

5 Likes

Får du lyst til å kjøpe/kjøpe flere aksjer nå ?

2 Likes

Jepp men jeg er fullastet! Det blir ihvertfall ikke noe salg.

6 Likes