Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Sist gang jeg la ut ei aksjonærliste ble brukeren min frosset et døgn eller noe sånt.
Kanskje noen andre kan prøve :joy:

1 Like

Derfor man betaler for insider medlemskap for å få denne type info.

4 Likes

Top 50- ca 190k aksjer

Tenker CEO når han kommer inn så tidlig nå får god tid til å komme med en god plan for tiden etter Paradigme etterhvert :slight_smile: Håper vi får høre om planene for veien til markedet i Q2 presentasjonen til høsten.

2 Likes

Er det mulig (realistisk i det hele tatt?) for Nano å lage sin egen Rituximab biosimilar?

2 Likes

Sikkert ikke nødvendig ettersom man jo alltid har muligheten til å skaffe seg rimelig tilgang til en biosimilar. Det som sikkert kunne vært svært nyttig og besparende for NANOV vil jo være om man kan benytte et allerede eksisterende distribusjonssystem, og Roche har vel ganske sikkert det som er aller best egnet.

4 Likes

Short 0.53%

1 Like

Shortpos som årsak til gårdsdagens nedgang

Seriøst, de setter short nå på 23-22kr. Etter den var oppe i 34-31kr med giga-volum…

1 Like

Pleier ikke shortaksjer å bli tilbakekalt før alle GF og EGF ? I såfall har de ikke mange dagene på å dekke seg inn.

1 Like

Er det nå vi går til WSB og pitcher Nano-caset til apene der borte? :stuck_out_tongue: :fire:

1 Like

2 Likes

Måtte bare rette opp det bildet :stuck_out_tongue:

3 Likes

Ok folkens! Kaller alle mann til pumpene og KJØP NANOV. Her skal shorterne, eller VOLEON CAPITAL, blø! Short-posisjonen de satt i går utgjorde 40% av volumet.

11 Likes

3 Likes

Bare FF som har den policyen. Personlig tror jeg det er DNB eller Nordnet som har lånt ut aksjer denne gangen. De er tøff som setter short nå. Voleon har historisk tapt 1.65 mill. på å shorte Nano.

Full shorting history for Voleon Capital Management Lp in Norway (shortnordic.com)

VOLEON CAPITAL MANAGEMENT LP - all short positions (shortnordic.com)

3 Likes

Du har vel ikke tenkt tanken at de kanskje satt en del av shorten FØR onsdag 17. mars, men at det er først nå de har bikket 0,50%? :thinking:

1 Like

Hvis bare noen med litt mer muskler enn oss, eller faktisk var organiserte som dem på reddit, kunne gi dem en ordentlig smell en neste gang, hadde de holdt seg langt borte fra aksjen for godt.

Jeg prøver ihvertfall :stuck_out_tongue: Ikke at jeg er stor nok til å påvirke så mye da hehe, bare ved å holde jobber man mot shorten og det er det mange som er gode på her. :slight_smile: