Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Short 0.53%

1 Like

Shortpos som årsak til gårdsdagens nedgang

Seriøst, de setter short nå på 23-22kr. Etter den var oppe i 34-31kr med giga-volum…

1 Like

Pleier ikke shortaksjer å bli tilbakekalt før alle GF og EGF ? I såfall har de ikke mange dagene på å dekke seg inn.

1 Like

Er det nå vi går til WSB og pitcher Nano-caset til apene der borte? :stuck_out_tongue: :fire:

1 Like

2 Likes


Måtte bare rette opp det bildet :stuck_out_tongue:

3 Likes

Ok folkens! Kaller alle mann til pumpene og KJØP NANOV. Her skal shorterne, eller VOLEON CAPITAL, blø! Short-posisjonen de satt i går utgjorde 40% av volumet.


11 Likes

3 Likes

Bare FF som har den policyen. Personlig tror jeg det er DNB eller Nordnet som har lånt ut aksjer denne gangen. De er tøff som setter short nå. Voleon har historisk tapt 1.65 mill. på å shorte Nano.

Full shorting history for Voleon Capital Management Lp in Norway (shortnordic.com)

VOLEON CAPITAL MANAGEMENT LP - all short positions (shortnordic.com)

3 Likes

Du har vel ikke tenkt tanken at de kanskje satt en del av shorten FØR onsdag 17. mars, men at det er først nå de har bikket 0,50%? :thinking:

1 Like

Hvis bare noen med litt mer muskler enn oss, eller faktisk var organiserte som dem på reddit, kunne gi dem en ordentlig smell en neste gang, hadde de holdt seg langt borte fra aksjen for godt.

Jeg prøver ihvertfall :stuck_out_tongue: Ikke at jeg er stor nok til å påvirke så mye da hehe, bare ved å holde jobber man mot shorten og det er det mange som er gode på her. :slight_smile:

Hadde faktisk ute en post nå på wallstreetbets, fikk 5 comments hehe, men ble bannet etter noen minutt pga:image

Kjipt for dem at de ikke får høre om det før i høst da :stuck_out_tongue:

Det var vell egentlig litt opplagt at noen solgte shortaksjer i går, da det plutselig ble slengt på 75000 aksjer på salg rundt 21,75 og kursen var systematisk jobbet ned hele dagen. Men de 75000 ble jo plukket raskt opp, og når jeg så det fortet jeg meg og overførte mer penger til aksjesparekontoen og kjøpt for det jeg hadde igjen av cash. Jeg syntes det virker som sabotasje å prøve å massakrere kursen noen dager før EGF som skal avgjør rep.emi. og da muligheten for å få inn 60mil. til inn i kassa. Jeg må si at jeg håper den slags blir en dyr kjøpt erfaring for sånt pakk!

4 Likes

Det var noen som kastet på 80 000 aksjer i dag like før kl 16 også. De kjørte alt ut på 22.58 - 22.70.

Så gikk det 10 min så var kursen opp 4 % over det igjen. Det er sterkt :muscle:

10 Likes

“Results from the Intergroup National Clinical Trials Network (NCTN) study S1001 demonstrated that 89% of patients with limited-stage diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL) maintained survival outcomes at 5 years, after PET-directed therapy with 4 cycles of R-CHOP (rituximab, cyclophosphamide, doxorubicin, vincristine, prednisone).1 These findings, presented at the 2019 ASH Annual Meeting, suggest that most patients can avoid receiving radiation therapy.”

Undres på om ikke heller de 3 rundene med kjemoterapi i slutten av behandlingen heller kunne vært erstattet av en dose betalutin, evt. kombo betalutin/rituximab?

2 Likes

Med på den. Blir nok en grei kjøpsanledning i morgen etter kveldens utvikling i oljepris og USA.

1 Like

Dow Jones stengte 0.3 % lavere enn nivåene den befant seg på når Oslo Børs stengte. Det trigger ikke rare sell-offen på OSE.

Men at Nasdaq faller 3 % er flott, endelig går investorene for mer enn bare selskaper som skal tjene sine første kroner om 10 - 15 år.

1 Like