Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Flott for oss som vil snitte litt ned ja😉

1 Like

stille på nano tråden idag :upside_down_face:

Ny short, så da er småknekter som tekniske tradere tilbaketrukket og venter på signaler antar jeg.

Jeg venter på lønn og nye kroner øremerket investeringer.

2 Likes

Alle som skal kjøpe venter på vidre short ned salg, ellers har di solg som skulle det

Jada,bare å sitte rolig eller akkumulere,går nok til 1000.- snart

Sammenligningen med Andrew Kay i dette bildet er relevant.

Ekstremt mye av jobben til nye CEO blir rett og slett salg, det operative har nok COO og CTO stålkontroll på.

4 Likes

Akkumulerte med det siste i går og har lagt ut alt jeg tenker om caset, siden det ikke har vært noen endringer i dag er det ikke så mye mer å prate om fra min side. :slight_smile: Bare å sitte og vente for min del til triggerne slår inn. :slight_smile: De som sitter stille gjør sitt for at robotene ikke får gjort så mye. Ser ut som vi har ganske klar vei til mål nå, så får folk spekulere som de vil i når det er smart å gå inn. Jeg gidder ikke sitte å prøve å time det. Det er dårlig timelønn på det, og mye mer behagelig å bare sitte i ro nå som caset er så klart. ^^

5 Likes

Jeg handler nå fremover. Skal ikke mye til hvis vi står sammen:)

4 Likes

Bra, da plaserer jeg mere ordre også :clap: :clap:

Volumet er absolutt lavt nok til det i grunn. Fy fader den kommer til å gå med litt positiv drive igjen

4 Likes

Økt rekruttering:

  • Kriterie endringer øker pasient populasjonen med 30-50% avhengig av land og hvor utbredt SCT behandlingen er. :white_check_mark:
  • Alle land har ved Q4 presentasjonen godkjent de nye endringene som kan tilsi at økningen vi så i Q4 vil fortsette å øke førstkommende Q1. :white_check_mark:
  • Independent Review Committee Recommends Nordic Nanovector to focus on one dosage arm for the Pivotal PARADIGME. :white_check_mark:
  • Rot analyse i forbindelse med den dårlige rekrutteringen er gjennomgått med CRO CEO og Lars Nieba har et tett samarbeid med CRO framover. :white_check_mark:
  • Incentive [A thing that motivates or encourages someone to do something] er gjennomgått i samarbeid med CRO. Utfallet her er etter min mening en økning av utbetalinger ved milestones, altså CRO får mer betalt hvis de får inn flere pasienter. :white_check_mark:
  • Synkende konkurranse i R/R lymphoma studier ref Q4 og carnegie presentasjonen. :white_check_mark:
  • Har gått gjennom konkurranse bildet marco renoldi presenterte ved R&D 2018, denne er helt klart utdatert men fortsatt en god oversikt. 3 av 5 konkurrenter nevnt i gjennomgangen har stoppet å rekruttere.
    –>Parsaclisib - Incyte Corporation – Ferdig innrullert → 9 av deres tidligere sites har vært i direkt konkuranse med betalutin.
    –>Tazemetostat EZH2m+ - Epizyme, Inc. Godkjent for behandling i 3L i fjor sommer for pasienter som har en spesiell mutasjon som gjelder ca 10-15% av 3FL pasienter. → 11 tidligere sites i direkt konkurranse med betalutin.
    –>Umbralisib - TG Therapeutics – 5.februar 2021 > Godkjent i 4linje. → Ikke funnet noen lokasjoner som konkurrerer med betalutin.
    (Innrullerings kriterier har jeg ikke lagt mye vekt på i de forskjellige studiene, bare lokasjon og indikasjon).
  • Vaksinering av vår pasient gruppe pågår, og har pågått en stund :white_check_mark:
    Ref Egbert sitt starter innlegg i Q4 presentasjonen - And some of the further improvement in the recruitment rate to the 8 I just mentioned will come both from ongoing operational improvements but also from lessening of the corona impact after the second wave, which we expect will abate during the summer, but also more and more people getting vaccinated.

Tar gjerne imot innspill angående konkurranse bildet, er det flere konkurrenter som er verdt å nevne som minimum er i fase2?

Blir veldig spennende å se hva selskapet og ikke minst den nye CEOen kan få til framover. Lykke til alle aksjonærer.

38 Likes

Mei Pharma

1 Like
1 Like

Når man skal vurdere faren for å bli skuffet ved Q1, så kunne det vært interessant å fått sammenlignet hvordan Covid-19 situasjonen i gjennomsnitt har vært i Q1 i forhold til Q4 for de landene som betyr noe for rekrutteringen.

Synes det er et tvilsomt grunnlag for kursstigning at forumdeltagerne selv skal sørge for oppgang med egne kjøp. For en investor er det da mer betryggende om aksjen heller blir interessant for nye investorer?

3 Likes

Er det lov å samkjøre kjøp, egentlig?

2 Likes

Telefon fra Nordic Nanovector i dag. Hadde krysset av for personlig oppmøte på mandag. :wink: Blir et kort møte med eneste sak Emisjonen. Kursen frem til da avgjørende for om det blir eller ikke. Today and Monday will tell.

Får ta en liten post til på disse kursene, men håper på rep emi da jeg får ekstra cash til da.

1 Like

Det lurer jeg også på. Jeg tror vi må være ytterst forsiktig på det altså…

Jeg skulle ønske vi kunne kjøpt sammen og samtidig.

Jeg er rimelig trygg på at aksjen kommer til å bli presset ned under Emi på slutten av dagen og Mandag :stuck_out_tongue:

Har som vanlig ikke tenkt til å agere på dette ved å selge, men jeg kunne ikke følt meg mer sikker på at det kommer til å skje :stuck_out_tongue:

1 Like

Mest sannsynlig ulovlig, og ikke minst tåpelig. Man kan jo tenke på agendaen til de som foreslår sånt, og “alle” er i topp 50-range? :thinking:

Når jeg skal kjøpe mer aksjer, så er det vel lurt å gjøre det når kursen er presset ned, ikke når flere tilsynelatende skal presse den opp med støttekjøp?
Mine kjøp er fordi jeg har ståltro på Nano, ikke pga en eller annen dugnad :+1:

7 Likes