Dette passer perfekt iforhold til lønn
0.047970 er jo også litt mer enn 1/29 som det har blitt spekulert i. Har de trukket fra aksjer eid av deltakerne i emisjonen kanskje.
Forstår jeg det da riktig at man kan tegne seg for inntil 4,797% av de aksjer man hadde 23.02.21?
Og at man i perioden 25.03 til 09.04 må bruke denne rettigheten til å tegne seg til disse aksjene?
Og at aksjene man har tegnet seg til 09.04 blir omsettelige ca 12.04, og at beløpet for aksjene blir trukket 14.04?
Det brukte ikke styret lang tid på.
dvs tegningsrettene kan ikke selges. Men overtegning mulig.
Veldig bra
Hvordan får man tegnet seg for disse rep aksjene?
Kommer det noe pr post eller hvordan går man frem ?
Du får nok en mail, eller det dukker opp i VPS hos din bank .
Enda en:
Novartis og BMS innen Alpha therapy
“There’s an ecosystem being built at the moment that’s going to enable the success of this field going forward.”
our vision to realize the potential of targeted radiotherapy to become a mainstream anti-cancer modality."
logg inn på vps.no i tegningsperioden og naviger deg til emisjoner og så følg veiviseren der. Veldig enkelt og tar ikke mer enn 5-10 min å tenge seg. Så går prosessen automagisk etter det så lenge du har penger til å dekke kjøpet på kontoen du oppgir.
Du får vel beskjed om hvor mange aksjer du får og så går d noen dager før d trekkes av konto. Man må vel ikke ha penger på konto under tegning, kun på oppgjørsdagen?
Frist 9 april
Tildeling 12 april
Oppgjør 14 april
Hva om man ikke har penger på konto, men har lov å handle på krita på de kontoen. Vil man da få kjøpt?
Ingen anelse, da må du nok snakke med banken din.
Ja. Men jeg tar kansje å omrokerer litt. Så det ordner seg nok👍
Ja. Du tegner for det antallet du ønsker, men ikke sikkert du får mer enn du har krav på. Bare sørg for og ha penger på den kontoen som står oppført i VPS som handelskonto 14 april som er oppgjørsdato.
Samme prinsipp som mora di har, hun ga meg kritelapp
Hun spurte hva som sto på lappen.
Hun fikk svar fra lappen
Da må de være foreløpig i minus på den siste biten av shorten ihvertfall…