Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Aha ok, takk for raskt svar.
Er jo som hønsa som pessa i havet da :sweat_smile:

Betyr det at hvis jeg har 10.000 aksjer, så får jeg kjøpt ca 300 på rep.emi?? Da er det virkelig en musefjert :rofl:
Bortsett fra @Tixis da, som vel er på topp 20-50. :money_mouth_face::money_mouth_face:
Hadde også hatt flere hundre tusen aksjer hvis jeg hadde gjort mye rett :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

345 hvis man skal være nøyaktig :stuck_out_tongue:

1 Like

Det gikk raskt. Seks minutter.

Er resultatet klart?

Fikk ikke med meg webcast, men regner med at Rep. emi ble avlyst ut ifra kursutviklingen. Kan noen bekrefte? Ingen børsmeldinger enda.

Til dere med spørsmålstegnene: Ikke overraskende siktet jeg til dagens ekstraordinære generalforsamling som varte fra klokka 11.00 til 11.06.

1 Like

Makan til tull du skriver her. Kan du ikke komme med hva som skjedde i løpet av dem 6 minuttene da ?!

Hva ble besluttet ?

Kanskje ingen var til stede :rofl:!?

Det kommer vel en melding da. Finner nok ut av det . :slight_smile:

Fulgte du ikke med Dunkel? Styrets forslag ble vedtatt med massivt flertall, men det var ikke enstemmig. Husker ikke de eksakte stemmetallene. Spiller vel liten rolle. Bare rundt 25 prosent av aksjonærene var tilstede.

2 Likes

Mao. Det gjennomføres rep. emisjon ?

Edit. Sitter her med elendig nett, så er avhengig av hva som skrives. Fikk ikke hørt selv.

At styret har fått fullmakt til å gjennomføre rep emi er vel ikke ensbetydende med at de faktisk gjennomfører den? Det er vel nå de skal vurdere nettopp dette…?

Det ble jo innkalt til EOG med kun denne saken på lista lenge før de kunne vurdere kursbildet den siste tiden.

Enig, men når kan man forvente at man tar endelig stilling til rep.emien?

Bør vi forvente oppdaterte rekrutteringstall under fremleggelse av årsrapporten på fredag?

Nordic Nanovector ASA: Extraordinary general meeting held

For å svare meg selv så skriver de “shortly”.

1 Like

Det bør vel ikke gå mer enn to dager? Kanskje mindre?

Nordic Nanovector ASA - Resolution to increase the share capital in connection with the repair offering and terms of the repair offering

1 Like