Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

1 Like

@InVivo

China Grand Pharma resultater presentasjon for 2020 31 desember

Anti-tumor Field
In the field of tumor treatment, the Group currently has 12 products under research, covering 9
tumor indications. Through the product portfolio, the Group expands into internal medicine,
surgery, interventional medicine, nuclear medicine and other departments to form a
multi-disciplinary synergy so that tumor treatment products can serve patients in different
areas and departments. The Group actively explores the development channels and sales
channels of tumor products globally and strives to become a leading innovative technology
enterprise in the anti-tumor area across the world.

3 Likes

Enda en ny spiller i radiofarmaka feltet, klart for notering på Nasse. Point biopharma satser også på isotopen Lu177.

Tror de prøver å gå Lutathera i næringen, ref roadshowet de kjører i forbindelse med noteringen. Radiofarmaka, og Lu177 spesielt, er brennhett om dagen!

The potential of Lu-177 targeted radioligand therapy is recognized globally with over 60 clinical trials currently evaluating Lu-177 for the treatment of a wide range of diseases.

POINT Biopharma has entered into a definitive merger agreement with Research Alliance Corp. I (Nasdaq: RACA). Upon closing, the combined company is expected to be listed on Nasdaq under the ticker symbol “PNT”.

POINT Biopharma is expected to receive approximately $300 million in proceeds through the business combination, including a $165 million fully-committed PIPE led

10 Likes

Link til Point sitt roadshow

https://dealroadshow.finsight.com/login/investor/e/POINT2021

2 Likes

Braun som ny CEO må vel være en positiv nyhet dersom Lars nå fortsetter i sin opprinnelige jobb!

2 Likes

EGF klokken 1100 idag.

Da kan det se ut som markedet forventer en avlysning av rep-emi.

Bare få det overstått

Basert på hva? :smile:

Er det noen link noe sted til EGF?

Påmeldingsfrist: 19.03.2021 kl. 16.00
Forhåndsstemmingsfrist: 19.03.2021 kl. 16.00

Min antakelse er at det er en del som tenker å kjøpe til 22,75 ved en rep emi, dersom denne blir avlyst vil de kjøpe i markedet så lavt som mulig. Noen kan jo ha så edle motiver at de ønsker selskapet skal få inn disse pengene.

1 Like

Fylte opp like under emisjonskurs forrige uke, men håper alikevel at vi får rep emisjon for selskapet sin del. Planlegger også å delta i denne om den blir gjennomført.

4 Likes

Er vel omsatt ca 1.68m aksjer på eller under 22.75, om det holder til å avlyse rep er usikkert.

For et volum :see_no_evil:

Jeg kjøper mest mulig på rep emi kurs for å tilføre selskapet penger. Om vi så bukker litt under rep emi kurs så driter jeg i det. Får ikke mere enn rundt tre tusen aksjer i emisjon uansett så d er ikke der d store slaget står. Viktigere at selskapet får inn mere cash

9 Likes

Får heller ikke tildelt så mange aksjene så noen kroner fra eller til spiller ikke så stor rolle.

Jeg støtte kjøper faktisk også NANOV, dersom de går under EMI-kurs. Har rett på 300 stk - så dersom det ligger en krone eller to under: 300-600 - en lite kronerulling for NANOVs del gjør jeg da med glede. En tur med familien på kino koster jo fort mer (når det blir lov igjen i en fjern, fjern fortid) :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hvor mye aksjer blir vi tildelt i den eventuelle rep emien?
Har ikke mottatt noen mail om det.

1/29

2 Likes