Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Det stemmer bra med Einarsons kommentar i Radium om at de opplever mye interesse for radiofarmaka for tiden…

4 Likes

Jepp!

Og som CEO i RyzeBio sier, det er lite konkurranse på feltet. Så for BP som vil inn på feltet og slå kloen i late stage(og early) asset, så er jo Nano den heteste kandidaten som enda ikke er kapret

From investor Versant Ventures’ perspective, the choice to get involved was an easy one. “You have great clinical efficacy precedence. You have strong biological rationale that’s consistent with other approaches that are delivering results in oncology. You have great market comps… and despite this, there’s not that much competition,” Jerel Davis, Managing Director at Versant and a RayzeBio board member, said.

Edit, kom fra styremedlem i et selskap som gikk inn på eiersiden i RyzeBio.

4 Likes

Ikke meningen å dytte arbeid over på andre, men spør da noen har mer interesse for dette enn andre;

Det vises til en del ulike samarbeid /JV/oppkjøp i dette snevre og upopoulære området. Tidligere refererte NANO til konkurrenter i sine presentasjoner, det gjør de ikke lengre. Noen med god husk / oversikt som kan se om andre konkurrenter har blitt fanget opp i det siste?

Vi vet at amerikanske selskaper blir fulgt nøyere og prises høyere enn NANO, og flere har påpekt at man finner ikke omtale av selskapet utenfor Norges grenser. Hvordan står det til i landskapet rundt NANO’s peers, sett bort i fra de ferskeste postene over her?

Det vises fortsatt til konkurrenter på presentasjoner

Det vises også til hvilke pasienter de ser for seg at er aktuelle

Mei Pharma er vel den jeg husker som har en avtale og sånn sett er “fanget opp”:

1 Like

Mulig jeg må gjøre om litt på det nicket ja…:face_with_hand_over_mouth:

2 Likes

Abstractene for Ash er ved en feil publisert for tidlig. Nano er ikke representert:

Har Nano sagt at de skal delta på Ash?
Har ikke fått det med meg.

3 Likes

kunne kanskje presentert tallene fra archer cohort2 men denne er vel så skadeskutt at de har gitt opp å få innrullert de resterende :man_shrugging:

Fusion Pharma går bra etter dealen med AZ, mcap på 5,3 mrd nok nå

5 Likes

Oppgangen for noen dager siden ble ødelagt ved at det ble lagt ut en “giftig sperre”. Det var jo et vellykket stunt, og frister til gjentagelse. Om det er shortere eller andre som har servert sperren er vanskelig å si, men den ligger der ihvertfall stødig og fast på 14,63. Nesten unødvendig å nevne at det vil være et svært godt tegn om den raskt og effektivt blir tatt ut.

Den sperra lå der i går også.

Den ryker nå

3 Likes

Som forventet smalt det skikkelig når det først smalt.

NANO har nettopp avgitt kjøpssignal på daily tidsintevall

Edit: Forrige gang bollinger bands ga kjøpssignal på daily intervall var 2 april:

3 Likes

Nå gikk det jo fint👍. Bare en liten refleksjon. Hvorfor tenker vi som regel at det dreier seg om sperre, giftig sperre, shortere etc… Noen ganger er det vel også noen som feks kjøpte på 12 tallet og selger nå. Uten å se på noe annet enn bare det. Eller??

1 Like

Jeg tenker jo at det fortsatt ligger synlig short, og et resonnement kan være at hvis en slik post ryker så begynner inndekning da momentet tenderer opp.

At det er noen som handlet nede på 12-tallet som skal selge er jo meget mulig det også.

2 Likes

Nå er det ikke store posten som ligger short og jeg tviler på at inndekning av den vil gi så veldig mye på oppturen.
Men selskapet har en ledelse som har tatt mange fornuftige grep og flere og flere vil ønske å bli med på scharmøretappen inn mot mål. Selskapet har rett nok ikke nok cash til å komme helt i mæl, men jeg er ikke i tvil om at de største eierne har gitt øledeslen klare signaler om at penger ikke skal være noe problem frem mot mål. Så den usikkerheten en slik nødvendig kapitalinnhenting normalt skulle gi, bør ikke prege kursutviklingen utover vinteren. Men det er vel lityen tvil om at den har gjort det inntil nå.

Skal bli spennende å se om vi nå endelig kommer oss ut av denne sumpen og kan ta til på oppturen. Lilt tidlig å påstå at surringen her nede nå endelig er over. Men det er lov å håpe.

2 Likes

Ønsker man å selge en såpass stor post så er det nok de færreste som velgere å legge ut alt åpent på et enkelt nivå, noe som er egnet til å skremme kjøperne til å rygge unna og dermed gjøre det mindre sannsynlig at man får solgt noe som helst.

2 Likes

Alternativt så kunne man jo tenke seg at samme person stod bak både kjøp og salg og ønsket å avgi et positivt teknisk signal i markedet.

1 Like

Er vel ulovligt at købe egne aktier? (man ja, det er OSE så alt er tilladt)

1 Like