Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Viser Q1 at selskapet har fått inn ca 15 pasienter (i tråd med guidingen), vil det i seg selv være en bekreftelse på at vi kan stole på den nye ledelsen - og da vil markedet også ha en mye større troverdighet til guidingen de vil gi fremover (Q2). Akkurat nå virker det som markedet, basert på historikken til Nanov og tidligere skuffelser, ikke “tør” å stole helt på fremtidsutsiktene til selskapet/ledelsen.

5 Likes

29 prosent tror på guidingen, de fleste tror selskapet slår guidingen. Spent på å se fasit og reaksjon

I’m also very pleased to report that we were able to reduce the number of required patients for submission due to the protocol changes that we have implemented during 2020. Now we only have 47 patients to go to completion of PARADIGME, so a significant reduction. We also expect that this recruitment rate will further improve to about 8 patients per month or so in the late spring, early summer of this year. And some of the further improvement in the recruitment rate to the 8 I just mentioned will come both from ongoing operational improvements but also from lessening of the corona impact after the second wave, which we expect will abate during the summer, but also more and more people getting vaccinated.

These 2 facts, the lower platelet count and the patients that were coming included with bone marrow transplantation or have had bone marrow transplantation in the past, will increase the number of eligible patients we could potentially include in our clinical study by – depending on the country, depending on the local practices in a different country, anywhere from about 30% to 70% more patients that could be included in the clinical study. So very important addition that would make more patients eligible for the clinical study.

And like I mentioned earlier, we expect our recruitment rate to increase even further to around 8 patients per month in the late spring, early summer. In short, we reiterate and repeat our guidance of our key value inflection point or 3 months data readout in the latter part of this year.

Tyt i vei, det finnes hvis man bare gidder å lete.

Lite tillegg:

"And assuming that, that happens, the rate can further increase to at least 7 patients on average per month in late spring. "

8 Likes

Tenker at man bør være greit fornøyd om selskapet har fått inn 15 eller flere. Skjønner forøvrig optimismen til folket, da de på Q4 sa at det primært var de 2 siste månedene det hadde skutt fart, men å tro at de plutselig får inn 25 stk er nok litt i overkant! Selv tror, og håper, jeg på minst 17 :ok_hand:

2 Likes

Det er søren i meg et godt spørsmål! Jeg forsøkte å finne tilbake til pressemeldingen hvor jeg hadde lest 7 i snitt H1 - men finner det ikke igjen. Så jeg tar all kritikk som kommer på det😅

Men ser det er litt forskjellige uttalelser.
Dog justerer jeg forventningen min et hakk ned og er enig i at alt over 15 er med glans ståkarakter og ca 20 vil være svært positivt.

2 Likes

Økning i antall personer ble jo kommunisert kunne skje sein vår, tidlig sommer. Med andre ord perioden vi er i nå. Skjønner ikke hvorfor noen estimerer som at det allerede har skjedd…

1 Like

Forventer minimum 14, men har ikke noe problem å se at noe ala 19 kan være innen rekkevidde i forbindelse med at alle land har godkjent inklusjon kriterier, covid19 lettelser / vaksinasjon, og mindre konkurranse om pasientene i de kliniske studiene.

Jeg tror stemmeresultatet ble preget av denne guidingen her. Folk gidder ikke alltid å sjekke «snitt på sju i måneden» i forhold til hva som faktisk ble sagt i februar.

3 Likes

Om ikke annet ble det et utilsiktet sosialt eksperiment :joy:

Hvor jeg lærte at jeg må slutte å gjøre ting på farta, og mange andre lærte at de ikke skal stole på alt de leser på nettet :clap::partying_face:

5 Likes

Tror vi skal være forsiktig med å forvente for mange innrullert.

Fra ultimo q1:

As a natural consequence of the COVID-19 pandemic, the activation of hospitals is progressing slower than initially planned in both the INITIUM and NIPU trials. The Company continues to implement activities to minimize the impact on patient recruitment. The effect of the pandemic on the biotech industry and the general ability to conduct clinical trials is still uncertain and dependent on the speed of return to a more normal situation.

1 Like

Noen som har en enkel oversikt/fremdrift over innrullerte pasienter i Paradigme pr. kvartal siden oppstarten ?

Pen poll. Sier jo at forventningene er høye her og at mange er ombord. Personlig avventer jeg kjøp til etter Q pga. tidligere erfaring, men ønsker alle lykke til (er med med en liten pott som har stått fast siden 2016, en no touch / no fomo posisjon :slightly_smiling_face:).

4 Likes

Impact av covid har hvertfall ikke vært verre enn forrige periode. Det vi så da var at de åpenbart har funnet en vei som muliggjør fremdrift selv under strenge restriksjoner. Det er svært positivt.
At Egberts så seint som på callen «ser frem til ett suksessrikt 2021» bekreftet at de er på ballen. Hvis ikke fremdrift så rimelig fornuftig ut ville han ikke sagt det.
At de har mellom 10-15 er helt fornuftig å forvente. Har de allerede nærmet seg 7/8.mnd som guidet mot sommeren ville det være stålbull.
Ingen grunn til å tro at det skulle være negative hendelser på agenda q1. Om så skulle være, så vil vi falle tilbake til ingenmannsland 15-22.75. Er vi on track er det helt legitimt å se for seg en rask klatring til neste nivå mot 35.
Jeg forventer det siste.
I samme periode ila de neste 6 ukene kommer avlesninger på dlbcl og Archer. Det vil da være naturlig å avklare evt vei videre(trolig derfor det drøyer, strategi må avklares) og da kommer også signaler ift alpha vil jeg tro.
Regner med det kommer guiding på alpha klinikk til høsten.

Hvis ikke disse hendelsene sammen med bekreftet fremdrift
Paradigme skuffer køl i kjelen så skjønner jeg ingenting

(Nå skal det sies at jeg gjennom årene ofte har skjønt lite)

4 Likes

Ja Hope, fornøyd med kjøpet i går, eller?

Ja, faktisk; hadde jeg ikke kjøpt i går hadde totalverdien vært lavere idag enn det den er nå…

Jo, sant det…

Stemte det ikke eller hvorfor slettet du dette innlegget?

Jeg leste feil, regnet feil, og skrev feil. :laughing:

Det er makro i dag, har ikke noe med case å gjøre. Lett å la negative tanker sive inn om man stirrer på en kurs som har beveget seg litt ned. “Er det noen som vet noe?”, men her er det bare negativt sentiment på børsen i dag som trekker alt ned. Zoomer man litt ut ser man at det ikke er noe spesielt med Nanos utvikling i dag.

Noen få dager til de kan melde om de har klart 16+ rekrutterte. Da kan vi lene oss tilbake og roe ned :slight_smile: Jeg håper på 18-21 et sted, men 16 er godkjent.

9 Likes

Har Nanov rekruttert ca 15 nye pasienter mellom 18. februar til 25. mai skal vi være veldig fornøyd! Alt over det vil være et stort pluss.

En må ikke glemme at kriteriene for innrullering av pasienter for ikke alt for lenge ble endret - samt at Nanov har fått et eksternt firma til å følge opp. Disse forholdene tror jeg er hovedgrunnen til at en fikk et økt rekrutteringstempo i nov-feb. I tillegg har smittetrykket blitt kraftig redusert de siste månedene, hvilket heller ikke vil være negativt for innrulleringen.

4 Likes