Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

https://www.fda.gov/about-fda/oncology-center-excellence/project-orbis

Minner om denne og minner om info fra selsakpet.

In addition, we are considering ways to secure an earlier marketing approval in other jurisdictions outside of the US, for example leveraging the framework of Project Orbis to support concurrent submission and review of Betalutin by some of FDA’s international partners, including but not limited to the Australian and the Canadian Drug Agencies.”

1 Like

For oss som ikke betaler for Insider, har det nå kommet oppdatert liste fra 31. april på hjemmesiden.


Shareholders | Nordicnanovector

Her er status fra 31. mars:

Som det har blitt nevnt tidligere her inne, er det hyggelig å se at RHL (Sciencons AS) har økt med 5%, antagelig via rep. emisjonen.

6 Likes

Nocturne;

Oppsparte midler og fortjeneste på andre aksjer. Ingen lån på disse så, ja jeg har råd til å tape de.
Når d er sagt så tror jeg på en saftig gevinst her som vil generere en masse likvide midler i årene som kommer.
Kanskje en saftig sum av disse også finner veien til Oncoivent. Hvem vet?
Tror q1 blir bedre enn de fleste tror og da tenker jeg på ink takt.
Bare elsker sluttkomentaren til Egberts på AGF.
Tror vi vil leve opp til den ila året. Kanskje til og med rundt og etter q1
God helg

10 Likes

Vi er på samme planet merker jeg meg. Alt investert er sparepenger over tid.

Jeg har trua og tørr å sitte stille i båten lenge.

4 Likes

Har en stemme i hodet som hvisker at siden vi snart får data på 18 stk. DLBCL-pasienter, og det er konstatert effekt i 5 av 7 cellelinjer ( uten at jeg vet hva DET egentlig innebærer…) kan det kanskje hende vi får oss en positiv overraskelse her? Har ingen belegg for det, men en tanke er det…

4 Likes

Kolstad om CAR-T

2 Likes

Hope, nå må du slutte å mase om DLBCL! Kan godt hende det blir ok, men du kan også bli skuffet, det mener jeg jeg har belegg for å si…?

1 Like

Ok, skal skjerpe meg, jeg bare gleder meg sånn…:pray:

2 Likes

Da er et nytt kjøp i boks!

1 Like

Hope, det ser ut som du prater mest med deg selv?

Hvor er Healthcap i NORDIC NANOVECT Aksjonæroversikt? Sikkert en enkel forklaring… men jeg bare lurte.

Tror det er Svenska Handelsbanken?

Det stemmer, nest største aksjonær med 7 % av aksjene.

takk for svar

Spennende å se hva som forventes av folk flest for Q1.
Og ikke minst hvor går brytningen for å bli positivt eller negativt overrasket.
De kommer mest sannsynlig til å rapportere for perioden 18feb - 25mai (96 dager)
Som med et snitt på 7pers i mnd vil gi +/- 22pers totalt om de er on track på egen guiding.
(Uttalt forventet snitt på 7 i mnd H1 gitt på Q4 pres.)

Antall nye innrullerte i paradigme siden Q4
  • Under 10
  • 10-13
  • 13-15
  • 15-17
  • 17-20
  • 20-23
  • 23-25
  • 25-28
  • Over 28

0 stemmegivere

I perioden nov til 18. februar hadde selskapet fått inn 14 nye pasienter (2 pasienter fra aug til nov) - og hvis jeg husker riktig guidet selskapet på aten forventet å øke antallet til minst 7 pasienter i “late spring”. Jeg oppfatter derfor guidingen som at en mellom 18. feb til 25 mai forventer ca. 5 nye pasienter pr måned - men at en fra mai/juni (late spring) vil øke til 7/8 pasienter pr måned.

5 Likes

Godt eksempel på hvor viktig det er å lese rapportene selv, og ikke stole på andres videreformidling. Som du presiserer, er guidingen på 7-8 først i «late spring». For øvrig artig post med vote, men kritisk poengtering!

3 Likes

Om vi får positive signaler om forbedret innrullering for Q2, så vil det kunne bety mer enn en eventuell liten skuffelse for Q1.

3 Likes

Godt poeng. Vurderte å disclaime matten min faktisk når jeg skrev posten. Det er en veldig forenkling. De sier vel konkret 7 i snitt H1 - som i teorien kan være 1pr måned, og 37 i juni :blush:

Ganske god spredning i pollen også ser jeg👍

Ca 60% forventer altså at rekruttering skal ha vært bedre eller betydelig bedre enn hva selskapet har guidet. Tenker vel at det gir et opplegg til sell on news :sweat_smile:

Hvor har du det fra forresten?
Dette er hva de har sagt:

…og det er gjentatt i tråden her en rekke ganger, men det er tydeligvis vanskelig å tøyle optimismen :wink:

3 Likes