Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Skjønner nesten ikke det er mulig at det gikk så tregt

1 Like

Det er vi nok alle mtp. at det delvis skal styre veien videre :slight_smile:

1 Like

Om dette før veien bør vi sende en kake til Arne Kolstad også. Han har vel rekruttert 1/3 av alle pasientene og enda fler i archer.

Leverer Nano på Q1, så er vi over 35kr. Archer på toppen av dette, spent og spent. Kan vi ikke bare få fasiten😂

2 Likes

Bør passere 30. Da snører det seg kraftig sammen…ferdig innrullert 1 september​:pray::pray:

Ja da skal det bli trangt om aksjene utover høsten…

2 Likes

Lymrit 37-05 OG Archer-1 venter vi på :slight_smile: Håper alt kommer på Q1 eller rett etter, hadde vært digg for de som blir sittende over Q1 å få gode Archer-1 data en dag eller to etter når alle som ikke skulle sitte langsiktig hoppet av. ^^

Ikke for å “skade” dem, men for at det blir verdt det å ta den sjansen. Da sitter kanskje flere neste gang. :slight_smile:

3 Likes

Kjøpte noen k på 27.5 som var litt forhastet i ettertid.

Hadde tenkt å legge meg på 23.5 men syntes sjansen for en dipp ned dit var liten.

Vel, nå er vi på vei ned dit igjen og jeg har litt tørt krutt i armen så legger inn en ny post på 23.5
Så får vi se om vi kommer ned dit…
Da har jeg såpass mye i en kurv at selv kona begynner å bli nervøs, og d skal litt til :rofl:
Er så trygg på “caset” at nå får d ikke briste men bære

Lykke til alle.

8 Likes

Ja, er fullastet til randen, og har tro på Nanov selv. Så får vi håpe på Q1 og gode resultater!.

1 Like

Nano beveger seg opp og ned mellom 22 og 30, hadde ikke stresset for mye med 3kr opp eller ned nå.

1 Like

Utrolig spennende at Merck snuser på feltet også. Under ser jo vi hvorfor Merck synes dette er spennende, fordi stråling+CPI har sterke synergieffekter i prekliniske studier

Hadde vært sterkt om de får med seg litt CPI spons med Alpha37

4 Likes

Håper du ikke har satset mer enn du kan tape - selv om vi alle har enormt god tro på at dette skal gå veien er det noe med risk management og “unknown unknowns” man alltid må ta høyde for :slight_smile:

Eller som Egberts sier; “looking forward to a very successful 2021” eller noe sånt :grin: :wink:

2 Likes

2 og en halv uke til Q1 :slight_smile: og bare litt over 10 børs-dager. Nå snakker vi kort tid igjen. Holder Nano det de har sagt her kan det bli skikkelig bra. Gleder meg mer enn til 17. mai jo :stuck_out_tongue:

2 Likes

Galskap, på 17. mai kan du jo spise så mye is du vil, og i år slipper du barnetoget = mer is

9 Likes

image

12 Likes

Nanov søker etter Launch manager;

Kelly ansetter CMC Launch ManagerNew - Oslo i Oslo, Oslo, Norge | LinkedIn

19 Likes

All in i Nanov, og mener dette har vært en kanonuke, uavhengig av kursen! Årsaken er at vi er 1 uke nærmere noen, tror jeg, saftige meldinger! God helg!

3 Likes

Okei. HVORDAN FÅR DERE TIL Å LEGGE TRE TEKST-STYKKER?

1 Like

Sjekk pm :stuck_out_tongue_winking_eye: PS: Sendte bare meme generator linken hvis noen lurte :slight_smile:

2 Likes

Arne Kolstad er aktiv i media om dagen. Først i Dagsrevyen og nå i Aftenposten:

4 Likes