Skjønner nesten ikke det er mulig at det gikk så tregt
Det er vi nok alle mtp. at det delvis skal styre veien videre
Om dette før veien bør vi sende en kake til Arne Kolstad også. Han har vel rekruttert 1/3 av alle pasientene og enda fler i archer.
Leverer Nano på Q1, så er vi over 35kr. Archer på toppen av dette, spent og spent. Kan vi ikke bare få fasiten😂
Bør passere 30. Da snører det seg kraftig sammen…ferdig innrullert 1 september:pray:
Ja da skal det bli trangt om aksjene utover høsten…
Lymrit 37-05 OG Archer-1 venter vi på Håper alt kommer på Q1 eller rett etter, hadde vært digg for de som blir sittende over Q1 å få gode Archer-1 data en dag eller to etter når alle som ikke skulle sitte langsiktig hoppet av. ^^
Ikke for å “skade” dem, men for at det blir verdt det å ta den sjansen. Da sitter kanskje flere neste gang.
Kjøpte noen k på 27.5 som var litt forhastet i ettertid.
Hadde tenkt å legge meg på 23.5 men syntes sjansen for en dipp ned dit var liten.
Vel, nå er vi på vei ned dit igjen og jeg har litt tørt krutt i armen så legger inn en ny post på 23.5
Så får vi se om vi kommer ned dit…
Da har jeg såpass mye i en kurv at selv kona begynner å bli nervøs, og d skal litt til
Er så trygg på “caset” at nå får d ikke briste men bære
Lykke til alle.
Ja, er fullastet til randen, og har tro på Nanov selv. Så får vi håpe på Q1 og gode resultater!.
Nano beveger seg opp og ned mellom 22 og 30, hadde ikke stresset for mye med 3kr opp eller ned nå.
Utrolig spennende at Merck snuser på feltet også. Under ser jo vi hvorfor Merck synes dette er spennende, fordi stråling+CPI har sterke synergieffekter i prekliniske studier
Hadde vært sterkt om de får med seg litt CPI spons med Alpha37
Håper du ikke har satset mer enn du kan tape - selv om vi alle har enormt god tro på at dette skal gå veien er det noe med risk management og “unknown unknowns” man alltid må ta høyde for
Eller som Egberts sier; “looking forward to a very successful 2021” eller noe sånt
2 og en halv uke til Q1 og bare litt over 10 børs-dager. Nå snakker vi kort tid igjen. Holder Nano det de har sagt her kan det bli skikkelig bra. Gleder meg mer enn til 17. mai jo
Galskap, på 17. mai kan du jo spise så mye is du vil, og i år slipper du barnetoget = mer is
Nanov søker etter Launch manager;
Kelly ansetter CMC Launch ManagerNew - Oslo i Oslo, Oslo, Norge | LinkedIn
All in i Nanov, og mener dette har vært en kanonuke, uavhengig av kursen! Årsaken er at vi er 1 uke nærmere noen, tror jeg, saftige meldinger! God helg!
Okei. HVORDAN FÅR DERE TIL Å LEGGE TRE TEKST-STYKKER?
Sjekk pm PS: Sendte bare meme generator linken hvis noen lurte
Arne Kolstad er aktiv i media om dagen. Først i Dagsrevyen og nå i Aftenposten: