Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Resultater av pollen:

Vi er flere Nano-investorer her enn jeg trodde

Vi har handlet mindre enn jeg trodde de siste dagene

Vi har diamond hands, 96% sitter på det samme eller mer igjennom en nedgangstrend som var relativt synlig, og som nå ser ut til å ha roet seg ihvertfall. :gem:

Det ser ut til å være noe annet enn oss som har ført kursen ned, så short-teorien er styrket litt. Med mindre vi har noen haier her som ikke vil svare :stuck_out_tongue: Men tar svarene til følge midlertidig ihvertfall og slutter meg til anti-shorterne :slight_smile:

Om dette går veien må vi ha en veldig stor jordbærterte :wink:

2 Likes

Det er også mitt inntrykk, og det som underbygger det er at vi i dag ser ut til å få den laveste dagsomsetningen de siste par ukene. Min erfaring er at kursen ofte snur etter en nedgang når omsetningen har “tørket ut”, ettersom flere kjøpere venter og følger med på når “kniven” har sluttet å falle…

1 Like

HealhCap porteføljeselskap innen TAT

3 Likes

Om 15 dager er det 2 år siden:“Nordic Nanovector: Archer-1 phase 1b Betalutin®/rituximab combination trial advances to next cohort”

Har gått helvetes tregt, men nå nærmer det seg.
Er spent jeg.

5 Likes

Skjønner nesten ikke det er mulig at det gikk så tregt

1 Like

Det er vi nok alle mtp. at det delvis skal styre veien videre :slight_smile:

1 Like

Om dette før veien bør vi sende en kake til Arne Kolstad også. Han har vel rekruttert 1/3 av alle pasientene og enda fler i archer.

Leverer Nano på Q1, så er vi over 35kr. Archer på toppen av dette, spent og spent. Kan vi ikke bare få fasiten😂

2 Likes

Bør passere 30. Da snører det seg kraftig sammen…ferdig innrullert 1 september​:pray::pray:

Ja da skal det bli trangt om aksjene utover høsten…

2 Likes

Lymrit 37-05 OG Archer-1 venter vi på :slight_smile: Håper alt kommer på Q1 eller rett etter, hadde vært digg for de som blir sittende over Q1 å få gode Archer-1 data en dag eller to etter når alle som ikke skulle sitte langsiktig hoppet av. ^^

Ikke for å “skade” dem, men for at det blir verdt det å ta den sjansen. Da sitter kanskje flere neste gang. :slight_smile:

3 Likes

Kjøpte noen k på 27.5 som var litt forhastet i ettertid.

Hadde tenkt å legge meg på 23.5 men syntes sjansen for en dipp ned dit var liten.

Vel, nå er vi på vei ned dit igjen og jeg har litt tørt krutt i armen så legger inn en ny post på 23.5
Så får vi se om vi kommer ned dit…
Da har jeg såpass mye i en kurv at selv kona begynner å bli nervøs, og d skal litt til :rofl:
Er så trygg på “caset” at nå får d ikke briste men bære

Lykke til alle.

8 Likes

Ja, er fullastet til randen, og har tro på Nanov selv. Så får vi håpe på Q1 og gode resultater!.

1 Like

Nano beveger seg opp og ned mellom 22 og 30, hadde ikke stresset for mye med 3kr opp eller ned nå.

1 Like

Utrolig spennende at Merck snuser på feltet også. Under ser jo vi hvorfor Merck synes dette er spennende, fordi stråling+CPI har sterke synergieffekter i prekliniske studier

Hadde vært sterkt om de får med seg litt CPI spons med Alpha37

4 Likes

Håper du ikke har satset mer enn du kan tape - selv om vi alle har enormt god tro på at dette skal gå veien er det noe med risk management og “unknown unknowns” man alltid må ta høyde for :slight_smile:

Eller som Egberts sier; “looking forward to a very successful 2021” eller noe sånt :grin: :wink:

2 Likes

2 og en halv uke til Q1 :slight_smile: og bare litt over 10 børs-dager. Nå snakker vi kort tid igjen. Holder Nano det de har sagt her kan det bli skikkelig bra. Gleder meg mer enn til 17. mai jo :stuck_out_tongue:

2 Likes

Galskap, på 17. mai kan du jo spise så mye is du vil, og i år slipper du barnetoget = mer is

9 Likes

image

12 Likes

Nanov søker etter Launch manager;

Kelly ansetter CMC Launch ManagerNew - Oslo i Oslo, Oslo, Norge | LinkedIn

19 Likes