Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Alphalutin

Nå var vel NANOV en tur nede og testet støtten. Har vanskelig for å tro at aksjen kan falle gjennom støtten, så fremover mot kvartalsresultatet burde det jo ligge godt til rette for at aksjen kan nærme seg 30 igjen. Har aldri tvilt på at NANOV etter hvert vil kunne kaste seg inn i konkurransen med med produkter som har en rekke gode kvaliteter. Finner liten grunn til å bekymre seg for andre forhold enn det som har vært min hovedbekymring helt fra 2016 - hvordan konkurransesituasjonen i markedet vil være når produktene er klare for lansering. Men markedet er stort, og det bør nok være rom også for NANOV der, så spørsmålet er nok heller hvor stort det rommet vil være. Men det er nok en bekymring som bør være mer relevant når NANOV befinner seg på 100 kr enn det bør være her rundt 25.

12 Likes

Kursen virker for tiden som om den er i “Ingenmannsland”. Men, tar jeg de korte brillene på å ser bakover i tid, blir jeg minnet på at i februar lå vi dønn stabil rundt 13-14 kroner! Vi ligger nå ca. “dønn stabilt” rundt 10 kroner-ish høyere. Når jeg så tar de lange brillene på, mener og tror jeg, at man ser en relativt “grei” kursoppgang, og den ligger egentlig ikke i det fjerne. Beklager at jeg la ut denne solide TA’en på småprat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tror den hører til her ja :stuck_out_tongue_winking_eye: Men enig med deg. Om man sitter eller ser etter inngang, zoom litt ut, så ser du en enorm Cup and Handle in the making. ;D

6 Likes

Litt mer seriøs post:

Lymrit 37-05 var ferdig rekruttert 01.12.2020 og Archer-1 var ferdig rekruttert 19.11.2020 og data derfra bør snart være klare. De sa i forrige Q-pres at Lymrit 37-05 og Archer gir grunnlaget for Betalutin sin vei videre, så kanskje de vil slippe dataene fra begge studiene på Q1 for å forklare valgene de vil ta framover med Betalutin. Har forstått det sånn fra flere at data ikke holdes tilbake under noen omstendighet, men er det virkelig sånn i alle tilfeller? Her virker det bra for kommunikasjonens del å samle dette siden resultatene gir context til det de vil si på Q1-presentasjonen.

Archer-1 var ferdig rekruttert 19.11.2020

Lymrit 37-05 var ferdig rekruttert 01.12.2020

Begge meldinger guider forventning om resultater i H1 2021, som betyr innen 30. juni.

Det jeg lurer på er: Hvor lange er løpene i disse to studiene? Bør vi nå være på dosering+3 måneder, eller er doseringstiden mer enn 2-3 mnd i disse?

5 Likes

Mulig jeg ikke har oppfattet det, men er dette et av delmålene til Nanov? Kriteriene for å få PR må vel betalutin oppfylle greit, skulle man tro, kanskje spesielt på safety-biten?

"When a biologics licence application for a drug that treats a serious condition is submitted to the FDA and the drug would provide a significant improvement in safety or effectiveness then Priority Review designation can be granted, which means that the time for review and potential approval of the marketing application is shortened from 10 to 6 months. "

1 Like

Fra siste pasient innrullert i kohort 1 archer-1 så tok det 104(?) dager før resultatene ble lagt fram. Så 3 måneder + 2 uker. Det er sagt at de skal analysere data og bestemme seg for den videre vei før de går ut med resultatene, så mitt guess er at de kommer til å publisere på icml, samtidig som de sender ut melding om veien videre, men hvem vet…

Det er ingenting som sier at selskapet skal legge fram disse resultatene når de får dem.

2 Likes

Kan dette hjelpe deg?

"According to the protocol, patients receive one injection of Betalutin® followed by four weekly doses of rituximab (375mg/m2). Patients who respond go on to receive up to two years of rituximab maintenance therapy. "

1 Like

Jeg tror at det er store muligheter for at de har laget et abstract på disse resultatene som de har søkt om å få fremføre på ICML (Lugano) og at dersom de har blitt akseptert vil de bli avslørt ved abstact-release primo juni. Dersom de ikke skal til Lugano, så er det nok gode muligheter for at de slipper resultatene ifbm Q1-rapporten.
Så lenge det er lik informasjon i markedet, så kan data holdes tilbake ifbm strategiske valg – det er helt normalt at denne slags informasjon slippes ifbm med pesentasjoner slik som ICML Lugano og ASH. (Du skal ikke se bort fra at resultater fra Paradigme prsenteres for første gang på ASH)

21 Likes

Hjelp !
Er det ingen voksne her ?

Vi blir herjet med av shorte bøllene.

3 Likes

Selskapet evner ikke å vise seg fram som attraktive. Short og tradere har eid aksjen i mange år og gjør akkurat som de ønsker. Håpløst som langsiktig aksjonær å se på aksjekurs overhode. (uten å trade)

1 Like

Det er vel 25. mai vi skal vurdere disse evnene. Tror den nye CEO’en vil gjøre en god figur, og tar vi styrelederen på ordet så bør det ikke være noen mangel på positive signaler som kan presenteres.

10 Likes

Ser ut som shorterne bestemmer kursen nå dessverre. ut i fra handle mønstret. Så fort den går litt opp er det like kjapt ned igjen med små poser.

2 Likes

Farmasiaksjene “raser” nedover idag, og NANOV er blant de få som klarer seg bra - kanskje fordi aksjen ligger ned mot støtten.

4 Likes

Kunne vært kult å se om det faktisk er shorterne som styrer kursen eller om vi gjør det. Svar på pollen under, så kan vi få en formening om hvor stor del av volumet vi står for her inne fra toppen på 29,46kr til i dag.

Har shorterne styrt kursen i Nanov siden toppen på 29,46? Pollen er anonym så vi forhåpentligvis får ærlige svar.
  • Jeg har redusert mer enn 100.000 aksjer siden toppen
  • Jeg har redusert mer 10.000-99.999 aksjer siden toppen
  • Jeg har redusert med 0-10.000 aksjer siden toppen
  • Jeg har sittet stille og ikke endret posisjonen min
  • Jeg har økt posisjonen med opp til 10.000 aksjer
  • Jeg har økt posisjonen med mer enn 10.000 aksjer

0 stemmegivere

Stenger pollen nå 16:58 fordi spørsmålet omhandlet status i dag. :slight_smile:

2 Likes

Godt tiltak

2 Likes

Resultater av pollen:

Vi er flere Nano-investorer her enn jeg trodde

Vi har handlet mindre enn jeg trodde de siste dagene

Vi har diamond hands, 96% sitter på det samme eller mer igjennom en nedgangstrend som var relativt synlig, og som nå ser ut til å ha roet seg ihvertfall. :gem:

Det ser ut til å være noe annet enn oss som har ført kursen ned, så short-teorien er styrket litt. Med mindre vi har noen haier her som ikke vil svare :stuck_out_tongue: Men tar svarene til følge midlertidig ihvertfall og slutter meg til anti-shorterne :slight_smile:

Om dette går veien må vi ha en veldig stor jordbærterte :wink:

2 Likes

Det er også mitt inntrykk, og det som underbygger det er at vi i dag ser ut til å få den laveste dagsomsetningen de siste par ukene. Min erfaring er at kursen ofte snur etter en nedgang når omsetningen har “tørket ut”, ettersom flere kjøpere venter og følger med på når “kniven” har sluttet å falle…

1 Like

HealhCap porteføljeselskap innen TAT

3 Likes

Om 15 dager er det 2 år siden:“Nordic Nanovector: Archer-1 phase 1b Betalutin®/rituximab combination trial advances to next cohort”

Har gått helvetes tregt, men nå nærmer det seg.
Er spent jeg.

5 Likes