Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Vil høre Braun sin vurdering av muligheten for å gjøre Betalutin til blockbuster, samt når vi får oppstart av MZL og CLL med Alpha37.

I prospektet nå ved emisjonen sa de at de planlagte oppstart av fase 1 i CLL straks IND var godkjent

4 Likes

Det mest interessante er vel at 32% svarer de er All in i poll 1 og kun 14% svarer de er 100% inne i poll2 :laughing:

Noen definerer vel kanskje 50% som all in, kanskje resten er fond?

Jeg er på under 10% og regner det som overvekt

Nei, det blir ikke feil. Men når selskapet selv sier at gjennomsnittet forventes å økes til minst 7 sent på våren, så blir det feil å f.eks. tolke et resultat på 15 som et tegn på at guidingen ikke oppnås for året. Når vi nå forholder oss til Q1, så er det vel hvilke tall som er gode nok til ikke å få en negativ reaksjon i markedet som er det viktigste. Det forutsette samtidig gode signaler om at tallene har gått riktig vei så langt inn i Q2. Det bør vi kunne få signaler om.

3 Likes

Jeg ønsker å høre løpet på hvordan de tidsmessig ser for seg å avklare salgsorganisasjonen i de regioner de ikke skal kjøre alene.

De har uttrykt at det er grunn til å håpe på en AA både hos FDA og EMA parallelt, og siden de har sagt på caller at Europa og Asia er naturlige regioner å inngå partnerskap på, vil jeg tro at tiden burde nærme seg for avklare hvem som skal pushe Betalutin i Europa fra og med sommeren 2022.

Jeg antar det er en lengre vei å gå for å få godkjennelse i Asia (?)

4 Likes

Jeg er selv “all in” i Nano, dvs 100 %. Men det sier vel egentlig ikke så mye om hvor stor risiko jeg egentlig tar, så lenge jeg ikke oppgir hvor stort beløp jeg opererer med…?

3 Likes

Jeg tolker denne som to separate spm:

Den første går på NANOV isolert sett; er du all in med det man selv definerer som all in i denne aksjen.

Den andre går mer på hvor stor andel av porteføljen din er NANOV sett mot enkeltaksjer totalt i porteføljen.

Jeg kan altså ha 10 % av porteføljen min i NANOV, men likefullt være all in hva angår ønsket eksponering i aksjen. Mulig jeg tolket pollene feil :wink:

(Da jeg er all in på min long pos og har halve tradingpotten igjen, valgte jeg overvekt for min del)

1 Like

Jepp, var akkurat sånn det var ment, kunne sikkert skrevet det er jo lett å se. Min vage definisjon av overvekt er at du sitter med den vanlige longposisjonen og også har tatt inn litt ekstra, men meglerhusene har kanskje noen mer klar definisjon

1 Like

“Hvor stor personlig risiko jeg tar” kunne sikkert vært poll nr 3

image

image

Det manglet et alternativ i pollen, nemlig normalvekt. Den ville jeg ha trykket på. Ca 20 % i N for tiden.

Merlin hva tenker du er et godt ok resultat hva gjelder innrulering fra 16 feb til 26 mai?

Vi hadde 74 innrullerte pasienter 16 feb så la oss si konservativt 2 til i februar, så kan vi si 6 mars,6 april og 6 mai. Da står vi på 94 totalt og 26 pasienter igjen å innrullere.
Tenker du det er ok eller bra?

Vet ikke helt hvorfor mitt innlegg fortjente latterliggjøring, men det er jo stor forskjell på å være all in om man opererer med f.eks. 10 mill i markedet enn med 10k. Dette i tilfelle meningen var å lodde hvor sterk tro man har på selskapet.

6 Likes

Vel, det kommer helt an på hvilke privatøkonomi man har. I den grad den er den samme, så er det stor forskjell. Men dersom den med 10 mill i NANOV aksjer sitter med tilsvarende større (1000 ganger) privatøkonomi, så er det ingen forskjell. Alt er relativt!

2 Likes

savepig skriver at han er ‘all in’ i NanoV samtidig som han er inne i VOW og andre selskaper . Men vedkommende har vel flere Sparegriser

Jeg tror mer på en progressiv innrullering, der de høyeste tallene kommer fremover, etter “late spring”. Selv med 10-12 innrullerte til 86 nå vil jeg si de er i rute ift guiding.

En annen sak er det at Egberts nok har øket forventningene med sin positiv ordbruk. Jeg håper det slår ut i bedre tall og at han på gen.f. snakket ut fra foreløpig kunnskap!

2 Likes

Hvor har jeg skrevet det? Jeg har ikke vært all in i et enkelt asset på flere år

Edit: du forveksler vel med noen andre, jeg har aldri nevnt wov

Du har selvsagt rett, brainfart

Selvsagt er det relativt. Men man hadde jo ikke blitt millionær i utgangspunktet dersom man hadde for vane å kaste bort 10 mill på selskaper man ikke tror på… :wink:

1 Like

Jeg tenker at man ikke trenger å være så bastant nå. Det er ca 30 timer hvor det er tillat å forvente, tro og håpe, men vi vet ikke, ikke enda. Om 30 timer-ish så vet vi.

Når jeg skal bruke min relativt gode kunnskap og fokus på business, hvor kunnskap om biotek er svak, så har Nano siden februar, etter min mening, spilt kortene på en slik måte at mine forventninger er store. Kommunikasjon fra ledelse, ansettelser og kommunikasjon fra styreleder gir i alle fall meg et inntrykk av at de opplever riktig vekst ift målsetningene.

Jeg støtter @hybrid sine refleksjoner rundt innrullering og savner (som alltid) flere perspektiv fra @InVivo.

Lykke til allemann!

1 Like

Har de ikke guidet 5-7 personer pr. måned og lidt flere efter “late spring”?
ALt andet lige, så fovernter jeg mindst 15.

1 Like