Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Nå er det riktignok få data hittil, men hvis dette ikke frister Big Pharma litt så skjønner jeg fint lite.
Dette må vel bli lagt merke til. :point_up:

6 Likes

“Our near-term focus remains very much on completing PARADIGME in 3L FL and delivering top line 3-month data by the end of 2021.” Rekruttering on track mao?

4 Likes
2 Likes

De trekker ihvertfall ikke guidingen. Men tipper det kreves fokus for å få det ferdig. Så de er vel sånn passe fornøyd med inkluderingen.

2 Likes

NANOV: INITIELLE LOVENDE DATA FRA ARCHER-1 FASE 1B-STUDIE

Oslo (TDN Direkt): Nordic Nanovector kunngjør initielle lovende data fra Archer-1 fase 1b-studie som undersøker Betalutin i kombinasjon med rituximab i andre linje follikulært lymfom (FL).

Det fremgår av en melding fra selskapet tirsdag.

De foreløpige resultatene viser at syv av syv pasienter oppnår respons, hvor fem oppnår full respons og to delrespons.

-Vi er oppmuntret av resultatene i denne lille fase I-studien i andre linje FL-pasienter. Både den generelle sikkerheten av denne kombinasjonen og de foreløpige tegnene på effekt er lovende, sier konsernsjef Peter Braun i en kommentar.

Braun sier videre at de ser på denne studien som en ekstra byggestein i deres overordnede strategi for Betalutin, og at fokuset deres på kort sikt fortsatt er å fullføre Paradigme-studien og rapportere tre måneders topplinjedata innen utgangen av 2021.

1 Like

Veldig lovende resultater. Men tror ikke man skal tolke den setningen om Paradigme så veldig mye. Det er vel vanlig at man endrer guiding på kvartalspresentasjonene, og det ville vel vært litt rart å endre guidingen på
Paradigme i en børsmelding om Archer-1?

2 Likes

Ikke noe sjakktrekk fra de som absolutt ville være ute før Q denne gang. :wink:

2 Likes

Dropp hovmod og kos dere med gode data!

30 Likes

Tror ikke de guider utlesning i 2021 dagen før Q1 også forrandrer de på selve Q. Men er neimen ikke sikker

1 Like

De hadde ikke trengt å nevne paradigme og guidingen der i meldingen vettu…

4 Likes

Mdor for CR i lymrit nådde vel 30+ mnd.
Så med 5/7 CR i archer er det håp for mdor over 30mnd for hele archer populasjonen.
Trenger mange flere pasienter for å se noe med hold.
Men lover bra.

For 2 linje
Med nær 100% ORR, 70%cr trenger de «bare» 37mnd mdor for å slå alle konkurrenter på alle 3 punkter fra Investordag 2019 presentasjonen.
Så best i klassen på 2/3 punkter nå. Kan bli 3/3.

Og ingen kan vel måle seg med «pakken»: godt tolerert lite bivirkning, enkel behandling og synergieffekt/«reenable rituximab.

Kan ha kommet flere konkurrenter på banen siden den presentasjonen. Men totalpakka blir nok fortsatt uslåelig for den eldre/svakere populasjonen, Om andre skulle like godt dekke behovet blant sterke sjuke.

4 Likes

Hva ønsker du å oppnå med dette innlegget? Alle må selv gjøre sine beslutninger - ingen grunn til å være hovmodig eller “trykke andre ned”.

5 Likes

4z3vuf

@Annab :face_with_hand_over_mouth:

5 Likes

Er også veldig spent på Peter Braun sin fremtreden i morgen, mtp. hans rolle som gudfar for Rituximab og disse resultatene for Archer. Det må da føles ekstra godt for vedkommende å se disse knockout resultatene med sitt gamle produkt, kombinert med ‘sitt’ nye

14 Likes

Jeg ønsket å høre om vedkommende hadde en komentarer til dagens melding!!

Det er riktig at de fokuserer på å bli ferdig med Paradigme. Men med så gode resultater så skulle jeg gledelig sett dem komme i gang med neste fase i Archer-1. Eller er strategien å få Betalutin til markedet og så potensielt få bud på hele sjappa? For jeg tror ikke de bør ha nevneverdige problemer med å hente penger i markedet til neste fase.

1 Like

Han skrev i går at han håpte på dårlig rekruttering for å gi oss “haussere” en lærepenge. Fint å gi tilbakemelding med samme mynt :face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Nei. De hadde ikke trengt det. Vi får fasiten i morgen og jeg kommer til å holde. Jeg synes bare det blir litt useriøst å skulle tolke alt opp og ned og i mente. Men det får vel være rom for det på slike forum.

3 Likes

Ingen som tolker noenting her, det står ordrett i meldingen. Geez :man_shrugging:

NANOV-småprat tolker bull meldinger:

Creds til @Savepig

Greide ikke få frem video ved å embedde tweeten din.

4 Likes